| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: darkside Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | test E 500mg ew
welkom to the darkside zoe voel ik me op dit moment lol week 1-10 500mg test-E EW week 12-15 20mg nolvadex ED eerste shot zit erin wat dus niet echt lekker ging maargoed hij zit erin... de vloeistof uit de vial krijgen ging heel zwaar en het injecteren ook misschien te dunne naald? ik woon in thailand dus de maat vd naald is 25Gx1 is dit ok ? het zweet GUTSTE over mijn voorhoofd de tering hahaha maar nu voel ik me top waar maakte ik mij druk om?? me nichtje zette de shot dus dat was wel lkkr het enige waar ik nu over zit te dobben of ik wel genoeg heb binnen gekregen door het moeilijke injecteren het voelt als niks 1ml... of dat ik toch maar de dosis opschroef naar 2x 250mg elke week maarja daar kan ik nog een n8 over slapen ik moet zeggen dat ik van mezelf vind dat ik er meer naturel uit had kunnen halen maar ik was te nieuwsgierig naar AAS door teveel te lezen op dit forum ik d8 fuck it ik doe het gewoon heb me goed ingelezen en ik ga er gewoon voor hoop dat jullie mijn log volgen... Laatst aangepast door AAACEEE : do 25 mrt 2010 om 20:54 |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: mars Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: test E 500mg ew
gaa je volgen! |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m70 74kg - Karma: ![]() | Re: test E 500mg ew
deze gaat ik zeker ook volgen
|
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Niemandsland. Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m87 97kg 18% Karma: ![]() | Re: test E 500mg ew
Ben benieuwd, succes!
__________________ Violence, mayhem, assault, murder, WilliamSB. |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: test E 500mg ew
Ga je ook zeker volgen, zit zelf in twijfeling om dezelfde kuur tepakken voor de zomer, of na de zomer!
|
| | |
| | #6 |
| bodybuilding coach | Re: test E 500mg ew
Je hebt een te kleine naald kerel. 25mm neem ik aan, is te dun voor oliebasis as. Minimaal 30mm, beter is 40mm. Bijvoorbeeld 0,8x 40mm. Hoe dieper je injecteerd, des te beter het is. Succes verder. |
| | |
| | #7 |
ok thnx !!
Laatst aangepast door AAACEEE : wo 3 mrt 2010 om 19:06 |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: België Geslacht: M
Succes bro je bent al een tijdje van plan om te kuren as far as I know! Zal je zeker volgen en geniet maar van de witte laaijst mit kip daar in thailand bulken moet je! ![]() Ik ben nog steeds aan het cutten begin er ergens half maart mee maar keep us up-to-date dan met pics en vids (als dat niet teveel gevraagd is). Before morphing und after morphing zou wel motiverend zijn ![]() Voor de rest die 'darkside' zit allemaal in je koppie en je niet afreageren in zo een thaise Muay Thai camp he want dat loopt altijd fataal af! ![]() Grtzzz PS: Winny zal je droger maken en zorgen voor de uitlijning, mijn 1ste ontmagingskuur zal er zo uitzien ![]() Week 1-10 Test-E van Galenika 500 mg/EW Week 1-4 Winny 50 mg/ED (5 tabs per dag) Week 9-11 500 iu HCG / EOD Week 12-15 Novaldex+Aromasin 20 mg ED (2 tabs elk per dag) Laatst aangepast door Muayboran : wo 3 mrt 2010 om 19:07 |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: bij je moeder Geslacht: M
Stats: 1m84 85kg 10% Karma: ![]() | Re: test E 500mg ew
zeker doen, dat verhogen naar 2x250 per week, ga je geen spijt van krijgen. succes!
__________________ 01-07-2007 58kg @ 6% 01-07-2008 73kg @ 11% 01-07-2009 84kg @ 10% 01-03-2010 88kg @ 11% BLESSURE R.I.P Bodybuilding |
| | |
| | #10 |
ok mannen inject nummer2 zit erin heb dus toch gekozen voor 500mg in de week... ![]() maar wat ging deze inject weer kut zeg.... een langere naald gekocht maar wel 0.6x40mm 0.8 hadden ze weer alleen in 25mm dus ik denk dat dat het probleem was de naald is te dun... mijn vriendin deed het dit keer wat dus ook niet helemaal geslaagd was.... omdat het zo zwaar ging raakte ze halverwege in een soort paniek en lied de naald los in mijn reet hangen IK ZEI DOORDRUKKEN GODVERDOMME... uiteindelijk zit het er wel in en zij tranen in der ogen hahahaha...nu dus volgende week pas weer inject nummer 2.... pffff ga toch ff zoeken naar 0.8x40mm.... de kickstart van winstrol laat ik eruit het idee van 4-5 pillen slikken elke dag bevalt me gewoon niet en had gister ook vette koppijn en buikpijn het word nu gewoon weg simpel een test only 500mg ew 1x in de week ''zet and forget'' verder voel ik me wel een beetje vaag alsof mijn kop maar op 50% werkt,gister en vandaag...... vanacht ook zeeeeer slecht geslapen heb de hele week al getraind dus neem ook ff 1 dagje rust... het denken aan je eerste kuurtje is niet hetzelfde als het daadwerkelijke doen en zetten en onder het woelen vanacht dacht ik nog wel ff bij mezelf ''ik wil niet meer'' ![]() maar nu gaat het wel weer... bovendien zit ik in thailand dus genoeg afleiding hier... volgende week dinsdag shot 2 dus het zal nog wel ff geduld hebben worden later boys |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
ik ga jou ook volgend........ zoals je al bij mij had gelezen, ik doe hetzelfde als jou alleen dan 250mg EW is dit ook jou 1e kuur??
__________________ Als je de waarheid vertelt hoef je weinig te onthouden |
| | |
| | #12 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 1m73 105kg 21% Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: test E 500mg ew
abbo genomen ...
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post5079309 Rob's pics: August 2009 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4099348 |
| | |
| | #13 | |
Citaat:
mijn kuur is nu dus 1-10 500mg Test-E ew 12-15 20mg nolva ed dus iets meer... deed eerst ook 250mg maarja nadat de eerste spuit was gezet bed8 ik mezelf dus vandaag nog 250mg erbij zo zie je hoe hard t gaat lol...
| |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
wat zijn je stats nu?
__________________ Als je de waarheid vertelt hoef je weinig te onthouden |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
dat slecht slapen wen er maar aan heb het ook zeker in ![]() heb wel lekker harde tepels hahah ![]() btw hoe zit zo sportschool er uit in thailand? | |
| | |
| | #16 |
ik train nu bij een simpele sportschool... mijn hart licht vooral bij vechtsport maar omdat ik nu kuur ben ik dus aan het bb erbij aan het doen... heb vanacht voor het eerst weer lkkr gepit en vanmiddag lekker getraind... uiteraard nog geen resultaat van de test ![]() keep you posted |
| | |
| | #17 |
net 2e shot erin met 0.8x40mm ging beter wel iets meer pijn maarja het zit erin daar gaat t om... verder nog weinig veranderingen training merk ik nog niets ben wel ong 2 kilo aangekomen maar eet me ook helemaal suf denk dat het daar ook mee te maken heeft... oja en geiler |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: België Geslacht: M
Nice nice witte lijst mit kup? bulken maar!Btw, waarom heb je die oral tabs van winny afgeschaft? bang voor je lever? grtz |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #20 | |
Citaat:
bijna letterlijk, af en toe moet ik bijna kotsen... thais eten is heerlijk maar eet het elke dag en je bent er gauw klaar mee dus heb wel een klein beetje moeite met mijn voeding op dit momentdoe je ook test only ? wanneer begon je nou echt wat te merken? ben nu een week verder en de eerste dagen d8 ik echt dat ik geiler was en wat slechter sliep maar nu ben ik eigenlijk weer helemaal niet geil en ben savonds helemaal gesloopt... dat 2e is trouwens wel lkkr.. dus ik merk eigenlijk helemaal nix... zal wel komen | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 250mg, eo5d, test |
| Topic opties | |
| |