Fitness Seller

test/deca

Bezoekers in dit topic

fitnessfreak250

Cool Novice
Lid geworden
20 sep 2012
Berichten
210
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
hallo, zal me even voorstellen ben 24 jaar train al een ruime 6 jaar (begonnen op 55kg) met ups en downs, heb al een paar kuurtjes achter de rug meestal +-6kg gains maar enkl maand later ziek worden etc en dan ben je het meeste terug kwijt! heb een half jaar geleden ook een zware operatie moeten ondergaan en ben dan terug gezakt naar 74kg... heb een paar maand niet kunnen trainen/eten (ook maagonstekingen etc gehad) Nu! ben al een paar maand terug goed op weg en weeg +- 80kg, nu ben ik al 1 week bezig met test 500 deca 600. d8 dat het leuk zo zijn om even te loggen!, ben hier veel actief dus zal elke week zeker posten. na week1: 1kg extra.. meer drive maar dat is normaal.. nog niets speciaal. groeten! btw: zal ook wel fotos proberen posten zien of ik mijn face genoeg kan doen verdwijnen.
 
Veel downs gehad zie ik, hopelijk blijf je na deze ronde wel gezond. Succes
 
ja max dat ik door heb kunnen trainen zonder stop is 1.5jaar, maar goed positief blijven :)
heb ook al eens deca gebruikt maar op 400mg/per week, nu doseer ik die iets hoger zien of dit beter gaat.
ik ga ook voor massa ben niet echt uit op de "beach" look , wil tussen de 88/90kg wegen, dan is het voor mij goed :p
 
nee kreeg heel weinig respons dus ben er maar niet op verder gegaan :)
en na 4 weken heb ik het eerder het gevoel dat ik met tren bezig ben dan met deca
word droger & heb 0.0 last van vocht, terwijl ik "clean" bulk, niet let op me zout iname etc..
gewicht is hetzelfde gebleven +- maar ben zeker 2% vp gezakt
 
Gewicht hetzelfde maar wel -2% niet helemaal verkeerd lijkt me of had je gehoopt op een paar kg erbij en paar % eraf?
 
Misschien moet je maar overwegen om helemaal te stoppen met kuren als je na een aantal kuurtjes nog steeds maar 80kg weegt.
 
ben er idd niet zo voor aangelegd, ga ik niet ontkennen, ben wel begonnen met 55kg, een echte ecto
heb ook al eens 88kg gewogen maar was teveel vet. daarom dat ik aan het clean bulken ben

Bricone: ja ik had meer massa verwacht neem tenslotte ook deca om een reden.
 
ben er idd niet zo voor aangelegd, ga ik niet ontkennen, ben wel begonnen met 55kg, een echte ecto
heb ook al eens 88kg gewogen maar was teveel vet. daarom dat ik aan het clean bulken ben

Bricone: ja ik had meer massa verwacht neem tenslotte ook deca om een reden.

dus je zegt net zelf dat je voeding niet klopt dat is de oorzaak dus
 
voeding is in orde, niet perfect, heb een vrij actief werk met weinig pauzes/vriendin etc dus kan niet altijd 100% goed eten, maak wel altijd me eten klaar voor de hele dag. steaks/kip/vis/eieren rijst/pasta/havermout/zoete aardappel is wat ik het meeste binne krijg, drink wel te weinig water, maar kan me niet inbeelden dat het hele probleem door water komt.
drink ook heel weinig alcohol.

vandaag armen getraind, goede pomp zoals altijd, kracht begint lichtjes te stijgen
zal strax is eens foto proberen posten zodat jullie een beter beeld krijgen..
 
Ben benieuwd naar de foto's.

Als je op deze dosering niet aankomt dan is Of je gear fake of je eet niet goed.
 
dbbpic.jpg
 
Super foto man :)
 
Ziet er goed uit man. Schouders lijken wel iets achter te lopen of komt het door de pose?
 
nee, ze lopen achter, pak ze 2xper week, 1x lowreps hoog gewicht & 1x hoog reps laag gewicht.. heb ervoor altijd 1x per week gedaan, maar komt moeilijk bij man ---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------
 
Post je voedingsschema eens.
 
ontbijt: 4eieren + granenkoek, koffie
4boterhammen met tonijn
200gr kip & pasta/rijst 100gr
kip150gr & rijst 80gr +-
trainen -> dextro shake 50gr suikers
vis/kip of steak +- 200gr + pasta
2x per week neem ik eens een pitta of mcdonalds.. ---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 --------


net terug van gym, schouders/tricep goed getraind vooral schouders pak ik hard aan, veel sipersets etc.. ook vandaag weer 2ml deca +1ml test gezet, begin wel last te krijgen van gyno, heb ik altijd. paar weken na de kuur verdwijnt het weer, zitten knobbeltjes achter en ze zijn zeer gevoelig :/ heb aromasin liggen maar wil het niet nemen zolang het na me kuur weer verdwijnt..
 
ontbijt: 4eieren + granenkoek, koffie
4boterhammen met tonijn
200gr kip & pasta/rijst 100gr
kip150gr & rijst 80gr +-
trainen -> dextro shake 50gr suikers
vis/kip of steak +- 200gr + pasta
2x per week neem ik eens een pitta of mcdonalds.. ---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 --------


net terug van gym, schouders/tricep goed getraind vooral schouders pak ik hard aan, veel sipersets etc.. ook vandaag weer 2ml deca +1ml test gezet, begin wel last te krijgen van gyno, heb ik altijd. paar weken na de kuur verdwijnt het weer, zitten knobbeltjes achter en ze zijn zeer gevoelig :/ heb aromasin liggen maar wil het niet nemen zolang het na me kuur weer verdwijnt..

Slim ben je niet bezig zeker met de gyno en junk eten op deca
 
Back
Naar boven