AndroidHealthClinic

test/deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

weeg na 5weken nog maar 1kg extra heb helemaal geen last van vocht.
ja mss beter me aromasin beginnen dan. wil hier meningen over horen want trekt tog vanzelf weg.. of beter meteen aanpakken ?
 
Na 5 weken + 1kg? Dat vet droppen is mooi meegenomen . Als je al gyno hebt beter met nolva beginnen is zover ik het heb begrepen. Mocht dat niet helpen kun je overstappen op een nolva aro combi.

Aro is preventief, nolva voor als het al in ontwikkeling is. Als jij zelf goede ervaringen hebt met meteen nolva te pakken moet je t uiteraard vooral doen.

Edit; vind die vp drop wel frappant op test deca en de nodige junk :P
 
@drulbell,idd vraag ik me ook steeds af, hou nog steeds niks vast, zometeen benen trainen :D
 
Heb je wel enig idee hoeveel kcal je p.d binnenkrijgt?
Ik heb een vermoeden dat dat niet genoeg is als je gewicht niet stijgt maar je vetpercentage wel zakt.
 
2 opties denk ik

1) je zit gewoon onder onderhoud
2) er zit wat anders in een van je vials

Wss 1
 
is idd mogelijk, maar dan zou ik tog wel vocht pakken ???, heb eerder met deca gekuurd, aleen test pak ik ook minstens een paar kg vocht op, daarom dat ik het zo raar vind, maar ben niet teleurgesteld ofzo, ben blij met de 2% hoor
ga denk ik gewoon zo verder doen, kcal iets opschroeven en dan zien we wel, ben deze week maar 3x naar gym geweest
beetje tijdsgebrek, volgende week meteen 5x knalle
 
Hoe zit het met kracht gains?
Denk ook dat jij te weinig eet.
Test+deca en geen gewicht toename, dan eet je te weinig, zou jammer van jouw kuurtje zijn, kon je net zo goed iets anders pakken als je vet kwijt wil.
 
kracht is ongeveer 10% gestegen in totaal

Bv dumbell press 15x 40kg (hoger gaat niet bij ons)
bench press: voor de kuur 80kg 6x nu 12x (nooit sterk in bench geweest)
bij squat ga ik niet zo hoog in gewicht maar probeer echt goed laag te gaan en de oefening traag te doen & geconcentreerd. ik ga tot 90lg 8x laatste set en begin bij 50kg 20x
oefeningen bij bicep/tricep zijn ongeveer hetzelfde van gewicht gebleven

dbbfoto2.jpg
 
ben sinds gisteren begonnen met aromasin om de dag 1 capsule. zien of de gyno wegtrekt.
weegschaal zegt +1kg extra. merk wel een KLEIN beetje vocht nu.. maak me geen zorgen..
zonet schouders getraind. ging erg goed, de pomp tijdens het trainen is altijd goed maar merk niet zoveel veranderingen aan mn schouders :/
 
jah, zou normaal tog moeten wegtrekken niet ? na hoelang zou het iets moeten doen ?
 
Weet ik eerlijk gezegd niet, neem aan een paar dagen. Hoelang ben je nu al met die aro bezig? Normaal gesproken neem je aro preventief, nolva voor als het er al is dus je had beter met nolva kunnen beginnen. Als aro dus niks doet neem je nolva erbij. doet dat niks dan ari, dan kan je daarna nog naar shizzle als letro kijken maar dat is te ver vooruit gedacht.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven