| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | Roy kuurweek 3
Week 3 zit erop! 103,5 kg Ik zweet me helemaal gek met trainen en pis me honderd keer per dag helemaal tot op de bodem leeg. Waar komt het toch allemaal vandaan? Toch valt de vochtretentie best wel mee en zwel (nog) niet echt op. Kreeg deze week last van gevoelige tepeltjes de nolva gegaan (btw thanx BM Kracht gaat goed omhoog, maar merk wel aan m'n ellebogen dat dat toch wel snel gaat die krachttoename. Wat nog meer toeneemt is m'n libido...pfff...(geen commentaar Ga nu de vierde week in en zet vanaf morgen de winstrol er om de dag bij en de tren drie x per week. Ga voor het eerst prikken in m'n benen en schouders en het zal me benieuwen hoe dat bevalt... Grt |
| | |
| | #2 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Roy kuurweek 3
Citaat:
__________________ What doesn't kill you makes you stronger!!! Back in training :) | |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Roy kuurweek 3
[quote=Roy]Week 3 zit erop! 103,5 kg Ga nu de vierde week in en zet vanaf morgen de winstrol er om de dag bij en de tren drie x per week. Ga voor het eerst prikken in m'n benen en schouders en het zal me benieuwen hoe dat bevalt... Okee dan Roy, ook op weg een geroutineerde junk te worden zie ik? Nu ook al in de beentjes Gaat goed he de kuur verder? |
| | |
| | #4 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Roy kuurweek 3
Citaat:
Ik moet wel zeggen dat de gevoeligheid nu na drie dagen gebruik v/d nolva duidelijk afneemt. Ik denk wel dat ik volgende keer of 2 x sus per week neem of 2 x enanthate. Ben er nog niet uit...Ik merk teveel schommelingen in humeur, libido etc. | |
| | |
| | #5 |
| Super Moderator | Re: Roy kuurweek 3
Ik had met deze kuur wel verwacht dat je op zn minst een dikkere kop zou krijgen, maar het viel me nog mee Maar blijf posten, we zijn erg benieuwd wat de tren nog voor je gaat betekeken!
__________________ Lid 2 DBB Kattenclub |
| | |