XXL Nutrition

primeurtje...... lipostabil

Bezoekers in dit topic

reusje20

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
27 mei 2004
Berichten
512
Waardering
0
hoewel dit niet "helegaar" onder steroiden valt, plaats ik het toch hier omdat het mij ook geen sportvoeding lijkt

gister mijn ilpostabil binnen gehad van golden gear, hoewel ik pas van het wiekend zou beginnen heb ik toch besloten dit wat eerder te gaan doen, iets met geduld ofzo....

het product ziet er aan de buitenkant netjes verzorgt uit, een langwerpig flesje wat goed te hanteren is viel me op, beter als de flessen van gs omdat ik nogal "lompe klauwe" heb, en er dus niet altijd even lekker bijkan met me vingers

de inhoud ziet er wat sperma-achtig uit, maar na wat verwarmen ( gewoon op de kachel) verdwijnt dit gelukkig snel, het product verranderd in een waterige supstanzi en zuicht supermakkelijk op door een 0,33 x 12 mm naald

wat een poepertjes trouwens die insulinenaaldjes, ik ben 0,8x 44 naalden gewend die gebruik ik voor alles, zelfs schouders en kuiten
dit is dus wel ff anderre koek

maar na een vrolijke start kom ik er gelijk weer achter dat je de beer nooit moet villen voor ie verkocht is, het dopje trekt wat stroef van de naald en........ wammes, ik schiet uit, een naald in de duim is het gevolg, van de spuit is nooit meer iets vernomen...

eerst maar koffie dan....

DE INJECTIE (S)
6 spuiten van 0,5 ml gevuld en op de kachel geplaatst om vloeibaar te blijven

spuit 1
in de lovehandel op rechts, injecteren gaat soepeltjes , ik verdeel de 0,5 ml over een paar vierkante centimeter over in totaal 5 injecties

spuit 2, idem

spuit 3
ik kom tot de conclusie dat dit een zootje word, en heel onnauwkeurig is, omdat je bijna niet kan kan zien waar je de vorge spuit gezet heb, heb ik dus geen flauw id of het een beetje goed verdeeld is

dat moet anders, ik teken een rondje op de linker lovehandel, met balpen
en verdeel mijn spuitje hier in

spuit 4
AUW !, nooit maar dan ook nooit meer tegen de spuit aantikken als de naald al in je pens zit ! subquantaan injecteren gaat een stuk leuker als intramusculair bij de weg !


spuit 5
deze manier van injecteren gaat al een stuk beter, maar is nog niet optimaal,
ik pak de pen en stip ditmaal 10 stippen, ongeveer 8 mm uit elkaar in een kluster op de rechter lovehandel, ik heb besloten om 10 injecties van 0,05 ml te zetten om zo gelijkmatiger te kunnen werken en omdat ik merkte dat er bij een hoop "gaatjes" toch wel wat injectievloeistof uit kwam
gaat als een tiet, alleen bij de laatste 2 injecties moet je de naald er echt in rammen ! dan heeft ie ze beste tijd wel gehad denk ik, geen groot probleem voorderest

spuit 6, idem, maar super soepel, begin er lol in te krijgen, nog ff en ik ga figuurtjes "borduren"


ongeveer 30 minuten na de laatste injectie beginnen de spuitplekken een licht branderig gevoel te geven, en dan met name de de laatste 2 plekken waar meer spuitplekken zijn, met minder lipo, goed teken ? ik denk het wel, volgens mij is dit de juiste manier !

voor resultaten en fotos zullen jullie nog even moet wachten, ik zal binnenkort even kijken of ik een digitaal fototoestel kan kopen, mischien wel leuk !
 
Ok dan.............

Je moet wel ff een paar weken geduld hebben voor resultaat dat spul is echt voor probleem plekken en niet voor het in zijn geheel laten dalen van je BF%.

Zorg ervoor dat je wat cardio doet en iets onder onderhoudsniveau eet.

Lipostabil mobileert die vetzuren plaatselijk en die moeten door het lichaam worden afgevoerd.

Ik ken iemand die heeft zijn onderkin er mee weg gespoten :eek: wel wat pijnlijk lijkt me die injects daar en ook eng....

Succes!
 
keep us updated reusje...ben benieuwd naar de resultaten...greetz
 
hahaha je schrijft ook wel grappig kerel,

als je volgende keer een smiley op je buik prikt moet je zeker ff een foto maken.

verder heel veel succes ik ben benieuwd wat dat spul doet..
 
Heb je nu ook rode bulten op je buik? Als het goed is moet je nu ook onderhuidse bulten hebben. Die zullen na een dag of 4 a 5 wegtrekken. :D

Ik zie dat je 3,0 ml spuit per week. Is dat niet te veel? Ik weet dat je 20 keer 0,1 ml moet injecteren.
 
hardgainers zei:
Ok dan.............

Je moet wel ff een paar weken geduld hebben voor resultaat dat spul is echt voor probleem plekken en niet voor het in zijn geheel laten dalen van je BF%.

Zou het bruikbaar zijn tegen de beruchte zwembandjes?

Ik ken het middel niet, maar indien het daar succesvol toegepast kan worden is het niet verkeerd me daar verder in te gaan verdiepen.
 
Leviathan zei:
Zou het bruikbaar zijn tegen de beruchte zwembandjes?

Ik ken het middel niet, maar indien het daar succesvol toegepast kan worden is het niet verkeerd me daar verder in te gaan verdiepen.

Op internet lees je wisselende recenties..

maar ik ken een aantal mensen die er goede resultaten mee hebben behaald, love handels, onderkin vet rondom de tepels.

Maar je moet wel wat dieeten en cardio'n anders is de werking stukken minder.
 
hardgainers zei:
Op internet lees je wisselende recenties..

maar ik ken een aantal mensen die er goede resultaten mee hebben behaald, love handels, onderkin vet rondom de tepels.

Maar je moet wel wat dieeten en cardio'n anders is de werking stukken minder.

Uiteraard.....maar zelfs na een periode flink cutten mbv tren/winstrol kan ik mn abs weer vrij goed zien, maar aan de zijkant vlak boven middel toch nog weer die hardnekkige lovehandles.

Zal me dr eens in gaan verdiepen, mss het proberen wel waard voor de zomer.
 
Ik hou het voorlopig nog even bij de biostabil..

Just kiddin' ben benieuwd man..keep us posted :cool:
 
Maar vernietigt het ook compleet de vetcellen?
 
heey allemaal, update !


zow vanmorge wakker geworde met het gevoel alsof ik overede ben door een vrachtwage
op de spuitplekken zitten blauwe plekken ter grote van een tennisbal en het is inderdaad best wel opgezwolle ! :D met name de plekken waar de injecties van 0,05 ml zitten op een cluster zijn bijzonder dik, paars en pijnlijk bij aanraking

pijn is fijn moet je maar denken

ik gebruik het inderdaad voor de zwembandjes, cardio en dieet is geen probleem, ik heb nooit een probleem gehad om mijn vet % terug te cutten, maar heb zoals meerderre mensen last van die beruchte zwembandjes die met geen mogelijkheid wegwillen !
ouderdom komt met gebreken !

@ younggod : dat van die smiley was ik ik eerlijk gezegt al van plan, maar vind het beetje zonde om die lipo daarvoor te vergallen !, er zijn dus meer mensen met zieke gedachten haha :D

@ cagri : ik heb bij de 1e "behandeling" inderdaad 3 ml gezet (van 100 mg / ml ipv de orginele 50 mg /ml) in injecties van 0,1 ml. ik ga dit echter aanpassen voor de volgende behandeling op alleenmaar injecties van 0,05 ml, zodat je een groter gebied pakt met hetzelfde aantal ml's
over het aantal ml ben ik voor volgende keer nog niet uit, mischien 2, mischien 3 !

@ ikke : ook hier lees je verschillende berichten over, op een engelse site beweren ze dat de cellen exht vernietigt worden, op een anderre site zouden ze alleen het vet afgeven !, maar who gives a ****, gewoon op je voeding letten !

groetjes
 
Laatst bewerkt:
ben heel erg nieuwsgierig hoe het aanslaat! zou op zich de ideale oplossing zijn !!
Reusje20 je schrijft over een grijscircuit, houd dat in dat het betrekkelijk makkelijk verkrijgbaar is?
 
voor zover ik weet is het niet illigaal, het is alleen nog niet goedgekeurt voor gebruik bij deze behandelmethode, een arts mag het dus niet inspuiten bij een patient, volgens mij ben ik dus volkome legaal bezig (ook voor het eerst hoor)

het middel word al jaren gebruikt voor het verlagen van het cholesterol !
in duitsland bijvoorbeeld is het gewoon te verkrijgen bij de apotheek, voor weinig !
 
Heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Heb ook nog wel een plek hier en daar die wat 'ruimer' bedeeld is... :cool:
 
dat de dokter het niet mag "zetten" houdt dat in dat het wel bij de apotheek verkrijgbaar is?
 
waarschijnlijk wel op recept ja in nederland !
 
Ik kijk nog ff hoe jij er op gaat en dan moet ik maar eens gaan shoppen!
Succes!!!
 
Ik ben heel erg benieuwd en ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden!
 
Back
Naar boven