XXL Nutrition

Overzicht kuren + resultaten

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid sinds
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
Weet niet of er al zoiets is, maar ben het nog niet tegengekomen.
Er zijn heel wat members die hier een log bijhouden, anderen die het niet bijhouden (tenminste niet hier).
Misschien is het wat om per post een kuur te noteren en de resultaten van deze kuur.

Dus bijvoorbeeld:
Middelen, fabrikant, duur van de kuur (zoveel week zoveel mg dit, enz, enz).
Gewenste resultaat vooraf, behaalde resultaat, positieve bijwerkingen, negatieve bijwerkingen.

Ik snap (en de meeste met mij, ga ik stiekem vanuit) dat de resultaten wat een ander behaald, geen garantie geven voor een ander.

Maar aangezien er zoveel kuurtjes voorbij komen, het toch wel leuk is om nu eens de resultaten in een topic overzichtelijk te zien.

Dus wie durft?:D ;)
 
Laatst bewerkt:
wk 1-8 400mg primo
laatste 3 weken (ofzo) 30mg anavar erbij

spullen waren van GS

8kg gewonnen, 6kg overgehouden.

Ik heb de 8 weken niet eens volgemaakt, omdat ik 1 of 2 spuiten te kort kwam doordat ik beetje gul was met de luchtbellen eruit spuiten....

al met al zwaar tevreden over zo'n klein kuurtje; geen sides, gruwelijke trainingen als een beest, ongekende krachtstoenames, en wat mooie massa aan overgehouden.

nadelen;
- de klap na de kuur viel me toch tegen, best nog wel een terugval wat leidde in een periode van demotivatie.
- de prijs.....maargoed dat wist ik van te voren.
 
ok komt ie dan, speciaal voor mijn nimweegse makker:
-kuur 1 100tabs winny van gs, gedurende 4 weken met op en afbouwen, pakte 7kg, geen nakuur behield alles. topkkuur voor een beginner

-kuur 2 12 primo's van schering, gedurende 7 weken, pakte een kg of 3, geen nakuur, verloor alles weer. k*tkuur

kuur 3 14 primo van schering en 100tabs winny gs. pakte een kg of 5 geen nakuur. deze kuur op onderhoud gegeten viel erg tegen. viel terug naar 93kg. ook geen goede kuur

kuur 4: frontload test gs week 1 en 2 1000mg, week 3-8 500mg p/w
frontlaod primo schering week 1 en 2 800mg, week 3-8 500mg p/w
vanaf 5-12 tren act 75mg eod van gs
proviron @ 50mg gedurende week 1-12
hcg gedurende de kuur op 500iu elke 7de dag. nakuur met nolva 20mg p/d, clomid 50mg p/d en clen 50mcg p/d gedurende drie weken, top kuur!!!
pakte 10kg behield alles!!!!! nadeel: primo zorgde voor hard uitval. op t einde een klein dipje gehad met mijn jongeheer door de tren, ach hoort erbij ;)

kuur 5 week 1-10 eq@600mg p/w, van mrp
week 1-12 test@750mg p/w, van mrp
week 8-14 tren act 100mg eod, van mrp
week 1-4 40mg tbol van mrp
verder nog t3@25mcg gedurende enkele weken, afgewisseld met clen@ 50mcg
500iu hcg elke 5de dag, nakuur met clomid@50mg p/d, nolva@20mg p/d, clen@50mcg p/d. nolva en clomid voor 5 weken genomen, clen voor 3 weken.
vond t heftige kuur. zwaar aangekomen tot 114kg. daarna wat cardio gedaan en eten aangepast. uitgekomen op 110kg. mooie kuur. nadeel was dat ik op t einde mijn lul niet meer hard kreeg. tren bleek achteraf ook 150mg/ml te zijn. verklaart een en ander. eq is top spul alleen goed hoog doseren. zat enkele weken op 800mg p/w omdat ik over had, bleek nog beter te zijn. geen acne ed
nadeel: lange kuur, moest op een gegeven moment 4x p/w spuiten en dat gaat toch wel pijn doen :(
 
250 test + 200 deca elke 5e dag
nakuur clomid, maar werd er na 10 dagen zo blind als een mol van en duurde 2 weken voor ik nolva had dus zeer slecht hersteld
10 kg gepakt. 3 maand later 7 gehouden. toen na 4-5 maand door werk en ziekte 4kg over.
 
250 mg test, 250 mg deca iedere 5e dag en dat 8 weken lang.
Test was van norma hellas, deca van MRP.
van 77 kg naar 82 kg in de kuur, en na de kuur in korte tijd nog 1 kg aangekomen.
 
de eerste echte was met sus 500-750mg ew...12 kg overgehouden..88->100 vet% was toen wel rond de 15 %, maar damn wat was dat eerste kuurtje lekker...elke week werd ik sterker..wilde nooit meer stoppen...

daarna nooit meer echt goed bijgehouden, maar meer op spiegel af gegaan ipv gewicht...weet dat een stack van test+tren+nog wat lekkers het altijd erg goed doet...
 
mijn aller eerste kuurtje was deca only

400mg per week hehe 10 weken lang

11 kilo gepakt 7 gehouden

in tussen tijd enkele kuurtjes gehad in 3 jaar 35 kilo gewonne

heheh
 
Ben nu vijfde week bezig met deca (200mg E3D) en sustanon (250mg E3D)
en kom van 91 naar 97 . Ik hoop met deze kuur zo'n 98 over te houden.
 
Bulkkuur 1:
250 mg sus en 200 mg deca/week voor 8 weken
ter afsluiting 2 weken d-bol op 25 mg/week (om te kijken hoe ik hierop reageer)
12,5 kg overgehouden (spier+vet)
Sus -> Nile
Deca -> Organon
D-bol -> Akrikhin (origineel)

Kuur 2 was cutting, lijkt me minder interessant.

Bulkkuur 2:
Plan:
week 1 t/m 10 500 mg test/wk
week 1 t/m 9 400 mg deca/wk
week 1 t/m 6 30 mg d-bol/dag
In week 4/5 dosering test verhoogd tot 700 mg/wk en d-bol tot 45 mg/wk vanwege belabberde resultaten (ondergedoseerd?)
In week 7 kuur afgebroken om dezelfde reden. Zit al 3 weken op stabiel gewicht.
5,5 kg gewichtstoename, naar schatting 4 kg vocht (schatting omdat ik net deze week mijn kuur afgebroken heb. Ben erg gevoelig voor aromatisering en ga dit zo min mogelijk tegen).
Test -> GG
Deca -> GG
D-bol -> Akrikhin (UG)
Helaas niet alleen successtory's dus:cool:
 
Mijn "eerste kuurtje" was 250mg sustanon (karachi) en 200mg deca GS per week en gedurende de eerste 4 weken 30mg dianabol per dag (akrikhin). Maar je kan het niet echt een kuurtje noemen want het was een dokter die de injecties deed en ik heb toen opgemerkt dat hij altijd maar de helft of minder injecteerde :mad:

Dus tijdens de eerste 4 weken goed vooruit gegaan, maar in totaal maar een kilo of 5 aan overgehouden (die dan geleidelijk ook verdwenen op enkele maanden tijd :mad: )

Nu doe ik een 12weken durend kuurtje, 10 weken 500mg test enanth + 400mg deca per week, eerste 4 weken dianabol @ 30mg/dag en laatste 4 weken winstrol tabs @ 30mg/dag. Heb nog 2 weken te gaan en heb tot nu toe ongeveer 10 kilo gepakt (een groot deel van het vocht is al weg en vet% is al serieus gezakt), dus ik hoop een goede 8 kilo over te houden.
Wel een goed kuurtje :D
 
in vogelvlucht:


eerste kuur:

400 mg deca 250 testo é
kickstart dboll 30mg
10 kilo gepakt 8 overgehouden

2de kuur: (nog altijd mee bezig zit in week 9)

750 mg test e en 400 mg tren é
vanaf week 8 50 mg winnie

momeneel zit ik al aan de 10.5, enorme krachttoename, en flink massa bijgekregen. Gaat gewoon super lekker
 
na een tijd gestopt te zijn begon ik tijd geleden begon ik met overdrive van gs 2 ml per week ik kwam 8 kilo aan en ben zo zwaar gebleven, ik ging toen naar 108 kilo... paar maandjes erna deed ik boldone 200 mg/week en primo 400/week en ging ik naar 115 alleen ik kreeg een griepie en kon niet meer eten....ik tiefte terug naar 105 ofzo maar was wel gelijk een stuk droger dus is toch ergens goed voor geweest.... dat was nu 8 weekies geleden ik ben inmiddels weer 115 en nu net begonnen met boldone en trebolone. kijken hoe dat gaat...maar ik merk nu al dat dit heel goed gaat komen........
 
Week 1 t/m 5 30mg d-bol ed (GS)
Week 1 t/m 9 500mg test enth ew (GS)
Week 1 t/m 9 400mg deca ew (GS)
Week 11 t/m 14 50mg clomid ed (Hellas pharm)
Week 11 2,5mcg clen (GS)
Week 12 5mcg clen (GS)
Week 11 t/m 12 40mg nolvadex ed (GS)
Week 13 t/m 14 20mg novadex ed (GS)
Week 16 2,5mcg clen (GS)
Week 17 5mcg clen (GS)

Ben nu 3 weken bezig ben 12 kilo aangekomen
 
Laatst bewerkt:
een vriend van mij zegt de volgende te hebben gebruikt

500 mg 2 x per week de eerste 6 weken test ent, en daarna 800 mg 2 per week test ent,

winny 8 weken op 35 mg,

nakuur clomid,

20 kilo aangekomen maar hij verwacht nog natuurlijk aftevallen effe afwachten dus.
 
Laatst bewerkt:
1-3 dbol @ 30-40 mg ed
1-8 Test E @ 500 mg ew.

maandag gaat de laatste inject erin ik ben van de 102 naar de 112 gegaan en sta nu al 3 weken stil op de 112 vocht van de dbol is al zo goed als weg en alles gaat goed ik heb dbol van apuxuh en test e uit iran (ff merk vergete)
kracht is lekker..
BP3x130..
Dumbelpress 10x50
squat 2x165
deadlift 2x185

almetal t gaat goed..
 
eerste kuur:

week 1-4 dbol 35mg
week 1-10 deca 200mg
week 1-10 test 250mg

aangekomen 10-11kg (weet niet meer precies waar ik mee begon :) )
2 maanden later week 3kg verloren.

2e kuur:
week 1-5 winstrol inject 50mg eod
week 1-5 tren ace 150mg eod

aangekomen 5-6kg
weer 2 maanden later 2kg lichter

Bedoeling van de kuur was dat ik 6 weken ging kuren, 8 weken stoppen, en dan week 6 weken kuren. En uiteindelijk als het goed ging in de tussentijd 6 weken IGF-1.
Omdat je zo kort kuurt je sneller herstelt en ook weer sneller kan kuren. Omdat de meeste groei er toch uit is na 6 weken.


Kuur binnenkort:

week 1-6 50mg dbol ed
week 1-10 tren 600mg
week 1-10 test 500mg
 
Laatst bewerkt:
kuur 10 weken deca dianabool anvar

kuur van 10 weken <mijn eerste>
week 1 10 mg deca 1x per week 20 mg dianabool per dag

week 2 20 mg deca 1xper week 40 mg dianabool per dag

en dat ze door gaand 6 weken dianabool gestopt en 6 de week begonnen met anvar 40 mg per dag totaal kuur 10 weken

nakuur clomid,1e dag 200 mg daarna afbouwende naar 150mg en 100mg en dan 50mg en zo verder 3 weken lang


begin gewicht 98 kilo eind gewicht 110 kilo nakuur na 3 weken 107 kilo vind ik netjes wel ietd vetter geworden maar das d'r nu ook van af en week nu 106 kilo vind ik best netjes voor een eerste kuur,ik train wel al 6 jaar en weet ok welke sets en reps en rust voor mij werken en heb een goed voedings patroonen veel slapen.

tijdens de kuur heb ik wel gemerkt dat ik heel snel boos werd,en slapen ging ook moeizaam,urine rook scherp en was donker van kleur ,ontlasting kleur was anders dan normaal en moest ook vaker naar de wc,hartkloppingen afentoe misschier 4 keer gehad,en afentoe ook tijdens het trainen een duizelig moment,lichte black-out.verder de groei was pas merkbaar na 2 weken kracht toename was gewoon niet normaal,ik pakte gewichten op waar ik vroegen van kom dromen,mijn kracht heb ik gelukkig behouden,wel kreeg ik een lichte blessure,dat was wel k*t,maar een beetje mobilat of spirofor smeren en een dag of 2 a 3 rust doet wonderen,almet al vond ik het een lekkere eerste kuur prijs was 325 euro,



dianabool van gs 200 tabs
anvar van gs 100 tabs
deca van gs 2x10 ml
clomid 30 stuks a 50 mg

ps:na mijjn nakuur begonnen met maria distel
en trouwens mijn jonkheer deed het afentoe niet,gaat nu wel weel beter ,maar het is niet de oude mooi boy,majah hoort er bij he
ik hoop dat jullie wat zijn opgeschoten gegroete enrico
 
Laatst bewerkt:
1-6 60mg Winstrol tabs
6-8 20mg Nolva

9 a 10 kilo aangekomen...7-8 kilo gehouden. Droge massa zal ergens op 5kilo zitten. Spullen waren van MRP (rip)
 
eerste kuur:
w1-6: 30/40mg dbol

bij deze kuur had ik iets van 8 a 9 kilo gewonnen. niks verloren is dus een aanrader als eerste kuurtje.( geen nakuur gedaan )

tweede kuur:
w1-10 500mg sustanon karachi
w6-10 50mg winstrol
nakuur nolva

ik ben hiermomenteel nog mee bezig zit in week 7 en heb tot nu toe ruim 9 kilo gewonnen en ik weeg nu rond de 90 kg vetpercentage is van 16.4% naar 19.1% gestegen.
ik verwacht hiermee nog een goeie 3 a 4 kilo's te pakken.
heb trouwens halverwege mijn kuur besloten om mijn sustanon amps om te ruilen voor test e omdat ik al enkele malen de amps helemaal had verbrijzeld en dit begon een beetje op mijn zenuwen te werken. dit maakt zover ik weet niets uit omdat test = test!!! maar vanaf week 5 ben ik dus overgegaan naar test e van gg en ben er erg tevreden over
 
wk 1 t/ 6: 5 mg dianabol ED

9 kilo aan gekomen....
7 kilo overghouden...
 
Back
Naar boven