| | #1 |
| Huge Freak | Overzicht kuren + bloedwaardes
Aangezien veel leden zo nu en dan een (periodiek) bloedonderzoek laten doen is het misschien wel interessant om om de kuur/kuren te vermelden welke veranderingen er zijn qua bloedwaardes. Voor de leden die dat wensen te posten dan. Ook om te zien hoe de verschillen per individu zijn en ter referentie voor leden die een grove indicatie krijgen van wat ze eventueel kunnen verwachten bij bepaalde middelen, combi's en hoeveelheden.
__________________ Johan Derycksen nog in de bulk |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Overzicht kuren + bloedwaardes
goed idee . ik krijg mijn uitslag in deze dagen dus dan kan ik hem posten
__________________ chocomel is voor mietjes echte mannen gooien 1 kilo suiker in een pak vrituurvet en drinken dat op Spoiler: Toon www.thezeitgeistmovement.com |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Overzicht kuren + bloedwaardes
zoals belooft mijn uitslag waarden lever (alat gamma gt) iest verhoogt moet 45 was 48 maar kenners zullen weten dat dit niks raars is.ook al kuur je niet cholesterol' binnen de referentie waarden goed dus (LDL HDL) nierfunctie goed in week 16 heb ik bloed laten afnemen over 2 maanden post ik weer mijn herstel test hierbij kuur 12 wk deca 200 mg 16 wk test e 400 mg 15/18,3 wk mast p 100mg eod sides geen hoge bloeddruk wel vocht retentie wijnig tot geen agressie zweten snachts ja acne in lichte maten groet malden ik hoop dat er nu meer volgen
__________________ chocomel is voor mietjes echte mannen gooien 1 kilo suiker in een pak vrituurvet en drinken dat op Spoiler: Toon www.thezeitgeistmovement.com |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak | Re: Overzicht kuren + bloedwaardes
... |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bloedwaardes, kuren, overzicht |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|