| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #1 |
| Cool Novice | Nakuur winstrol only
Hey, Het is hier waarschijnlijk al 100 keer gevraagd en ik heb ooit het antwoord gevonden, maar vind het nu niet meer terug. Wat is de ideale nakuur na 6 weken winstrol tabs 40mg ED? Meestal wordt Nolvadex geantwoord gedurende 2 weken, maar hoelang wachten na de kuur en welke hoeveelheden? Greetz. Oei, ik heb dit op de verkeerde plaats gepost, mijn excuses. Laatst aangepast door Otonio : di 5 sep 2006 om 22:03 |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: eindhoven Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Nakuur winstrol only
De dag na de laatste inname beginnen met nolva idd op 20 mg.. Zou je 2 á 3 weken kunnen doen, moet zeker genoeg zijn..
__________________ Koen in overclock mode |
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant | Re: Nakuur winstrol only
waarom nolva
__________________ -------<[||||||||||||||||]------| Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) "I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger -- "Neersteken is de enige goede optie" --pat21-- |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: eindhoven Geslacht: M
Goed opgemerkt
__________________ Koen in overclock mode |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
Winstrol only.Gewoon goed doortrainen en eten,nakuur is niet nodig.
|
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: brugtil Geslacht: M
zeg dan niks lorenzo... gewoon nolvadex pakken 2weekjes. Men vergeet de eventuele rebound!?
__________________ Squat: 220kg Deadlift: 220kg Bench: 140kg |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Nakuur winstrol only
dat maakt het niet gemakkelijker voor die jongen. hij heeft nou 3 totaal verschillende antwoorden
__________________ ____________ _____ 98kilo lomp vlees |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
|
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: eindhoven Geslacht: M
idd. vraag maar aan wat wedstrijd bb,ers hier op t board. winstrol aromatiseert niet dus nakuur is niet nodig! |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Na mijn winny only ook nooit een nakuur gepakt en niets van een rebound vernomen....
__________________ Momenteel in de bulk!!!!! Test/Bold/Oxy/Dianabol Stats: 187cm 118 kilo 8% BF |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
hoeveel kilo heb je nou gewonnen van winny only? en hoelang was je kuur? tabs of injects?
__________________ ____________ _____ 98kilo lomp vlees | |
| | |
| | #12 |
De eindeloze discussie of je wel of niet moet nakuren na winstrol only....
|
| | |
| | #13 |
| Colossal Veteran | Re: Nakuur winstrol only
Creatine en goed eten.
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg |
| | |
| | #14 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Waarom staat dit eigenlijk in de logsectie? Hoe dan ook... ik denk dat je niet echt hoeft na te kuren na een winnie only
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice | Re: Nakuur winstrol only
There is no need for an anti-estrogen as Winny may have such a property of its own and does not aromatize at any rate. The only counter-indication with Winny would perhaps be an anti-hypertensive if you use for a longer stack. Be sure to get liver values checked if you use for longer than 6 weeks on end. There is no real use for Clomid or Nolva post-cycle for Winny specifically since there is no post-cycle aromatisation to cause negative feedback. That makes whatever gains you made on Winny quite easy to maintain. Dus nakuren hoeft op zich niet! |
| | |
| | #16 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: Nakuur winstrol only
na winny only vind ik een nakuur niet nodig iig ik zou dat dus nooit doen
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #17 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2003 Locatie: In het Kwarkvak van de AH Leeftijd: 25 Geslacht: M
Gewoon een nakuur van 2 weekjes nolva op 20mg. Even een stukje van vriend G21 Citaat:
__________________ Back to hell in 4 weeks ''Cutting for Life'' Marcus Ruhl: "I love to shock people'' | |
| | |