| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Log EPL winny tabs
Het begint een beetje eentonig te worden met al die winny only logjes, maar de meeste hebben betrekking op de tabs van GS. Aangezien ik nog niet veel ben tegengekomen over de resultaten met de tabs van Extreme Power Labs, leek het me interessant hier een logje van bij te houden. Ik train nu zo een 7 jaar naturel (ben nu 26). Ik heb redelijk wat "indirecte gebruikerservaring" via mijn trainingsmaten opgedaan en lees al jaren met veel interesse van alles wat met AS te maken heeft. Opzich ben ik tevreden met mijn resultaten, maar er mag natuurlijk altijd nog wel wat bij. Nu dit naturel steeds moeilijker wordt, leek het mij een goed moment op eens wat "extra" te proberen. Aangezien ik niet in korte tijd te opvallende resultaten wil behalen, heb ik gekozen voor een winny only kuurtje. Ik hoop wat sterker te worden (weer eens een recordje te breken) en 2 - 3 Kg aan te komen. Mijn gewicht voor aanvang: 110 Kg @ 15% BF. Kuur: 50mg ED: 20mg om 7:00 bij ontbijt en 30mg om 17:00 (circa 1 tot 2 uur voor de training). Nakuur met Nolvadex (ook van EPL). Training 5x per week; 6-8 maaltijden per dag (met 300 gr eiwit) Supplementen: vitamine, glucosamine, proteďne, aminozuren, omega-vetzuren Ben deze week begonnen. Wellicht een placebo-effect, maar het trainen ging deze week al erg lekker |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: anabolicwonderland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Log EPL winny tabs
Winstrol tabs heeft een halfwaardetijd van 8-9u. Bij inname kun je daar beter rekening mee houden voor stabielere bloedwaarden. Succes met je kuur!
__________________ Druk en typfouten onder voorbehoud. Lid 4 AAA |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: eindhoven Geslacht: M
Ben benieuwd, hoop dat het je bevalt! Succes |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Unknown Geslacht: M
Succes met je kuurtje,kerel.
|
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Log EPL winny tabs
Van een winny only als first timer heb ik nog nooit iemand horen klagen..succes!
__________________ Kolossenzen 2:23 "Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees." |
| | |
| | #6 |
Stats: Karma: | Update week 2
Hoewel ik toch al een paar keer de vraag heb gehad of ik soms was aangekomen, liet de weegschaal nog geen significante toename zien. Dus wellicht is mijn lichaamssamenstelling verbetert. Ook geen significante krachttoename tov vorige week. Wel weer goede pomp tijdens de training. Is afwachten hoe de rest van de week verloopt.
|
| | |
| | #7 |
| Banned Aangemeld: jul 2006 Locatie: Nederland Geslacht:
Winny only wordt veel gedaan, maar dat neemt niet weg dat het interessant blijft om te lezen. Wat is je lengte trouwens?
|
| | |
| | #8 | |
| Banned Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: eindhoven Geslacht: M
nee 300 per maaltijd natuurlijk!! |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #11 | |
Stats: Karma: | Citaat:
| |
| | |
| | #12 |
Stats: Karma: | Update week 3
Ben inmiddels in de derde week van mijn kuur beland en begin het nu naast mijn pomp tijdens de training ook wat betreft kracht en gewicht steeds beter te merken. Kon ik vorige week nog niet veel verschil op de weegschaal bespeuren, gaf deze gisteren vier kilo meer aan!!! Nu heb ik dan ook de laatste tijd alles gegeten wat los en vast zat, maar ik moest toch wel even knipperen met mijn ogen. Mijn vetpercentage is wel licht gestegen maar de spiegel zegt dat dit beperkt is gebleven! Naast wat meer acné geen last van bijwerkingen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat! |
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Log EPL winny tabs
gaat goed zo te horen! ben benieuwd na je uiteindelijke resultaat. Keep us posted! ben je trouwens erg veel sterker geworden?
__________________ no gloves no belt no fancy machines no nothin just you and the squat rack in a cold and lonely basement.......... REAL BODYBUILDING BB Boeken en tijdschriften te koop kijk even op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...3/#post2214516 |
| | |
| | #14 |
De krachttoename gaat meer geleidelijk aan dan mijn gewichtstoename. Bovendien had ik gelet op mijn gewichtstoename een grotere krachttoename verwacht, maar misschien dat wat vetraagd doorwerkt. We zullen het zien de komende weken.
|
| | |
| | #15 |
Stats: Karma: | update week 4
Bij mijn wekelijkse gewichtsmeting gaf de wijzer weer een kilo extra aan, waarmee de totale toename nu op 5Kg staat. Daarnaast bij de meeste sets weer een paar extra herhalingen (vanwege een paar lichte blessures, hou ik voorlopig mijn gewicht constant terwijl ik mijn herhalingen te probeer te verhogen). Voor de rest geen bijzonderheden.
|
| | |
| | #16 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Unknown Geslacht: M
Gaat lekker dus,bro. Lekker spul die winnies. Succes verder! |
| | |
| | #17 |
| Alpha Male | Re: Log EPL winny tabs
gaat goed zo te horen..ook nog eens bij 115kg netjes!! keep it up!
__________________ life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. "educate before you medicate" |
| | |
| | #18 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: België Leeftijd: 32 Geslacht: M
Citaat:
gewoon omdat ik ook als eerste kuur winny's only wil pakken en toch aanleg heb voor acné | |
| | |
| | #19 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Citaat:
Gaat trouwens goed zo te lezen, ga zo voorts
__________________ If 50 million people say a foolish thing, it's still a foolish thing. | |
| | |
| | #20 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: ya momma's pussy Geslacht: M
Citaat:
jep, had ik ook!! winstrol is bij echt een acne-veroorzaker.. 100% zeker. enhet hier erg lang aan!! (dht producten werken sterker op je huid) | |
| | |