Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Andere Populaire Topics > AAS > Kuur Dagboeken

Antwoord

Topic opties
Oud vr 21 jul 2006, 18:12   #1
Cool Novice

rocky123's Avatar

Aangemeld: mrt 2006
Geslacht: M
Stats:
Log EPL winny tabs  

Het begint een beetje eentonig te worden met al die winny only logjes, maar de meeste hebben betrekking op de tabs van GS. Aangezien ik nog niet veel ben tegengekomen over de resultaten met de tabs van Extreme Power Labs, leek het me interessant hier een logje van bij te houden.

Ik train nu zo een 7 jaar naturel (ben nu 26). Ik heb redelijk wat "indirecte gebruikerservaring" via mijn trainingsmaten opgedaan en lees al jaren met veel interesse van alles wat met AS te maken heeft. Opzich ben ik tevreden met mijn resultaten, maar er mag natuurlijk altijd nog wel wat bij. Nu dit naturel steeds moeilijker wordt, leek het mij een goed moment op eens wat "extra" te proberen. Aangezien ik niet in korte tijd te opvallende resultaten wil behalen, heb ik gekozen voor een winny only kuurtje. Ik hoop wat sterker te worden (weer eens een recordje te breken) en 2 - 3 Kg aan te komen.

Mijn gewicht voor aanvang: 110 Kg @ 15% BF.
Kuur: 50mg ED: 20mg om 7:00 bij ontbijt en 30mg om 17:00 (circa 1 tot 2 uur voor de training). Nakuur met Nolvadex (ook van EPL).
Training 5x per week; 6-8 maaltijden per dag (met 300 gr eiwit)
Supplementen: vitamine, glucosamine, proteďne, aminozuren, omega-vetzuren

Ben deze week begonnen. Wellicht een placebo-effect, maar het trainen ging deze week al erg lekker , ondanks dat ik wat vermoeid was door mijn werk. Vooral de pomp die ik tijdens het trainen had, viel mij op (zelfs tijdens mijn recentelijke creatine kuur niet zo'n pomp gehad). Verder heb ik de indruk een wat vettere huid te hebben met wat meer puistjes (maar daar ben ik dan ook redelijk gevoelig voor). Maandag maar weer eens op de weegschaal. Keep you posted!
rocky123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud vr 21 jul 2006, 19:17   #2
Ripped Bodybuilder

Aangemeld: nov 2004
Stats:
Re: Log EPL winny tabs  

Winstrol tabs heeft een halfwaardetijd van 8-9u. Bij inname kun je daar beter rekening mee houden voor stabielere bloedwaarden.

Succes met je kuur!

Lid 4 AAA
Suat is offline   Met citaat antwoorden
Oud vr 21 jul 2006, 23:47   #3
Competitive Bodybuilder

koen85's Avatar

Aangemeld: jun 2006
Stats:

Ben benieuwd, hoop dat het je bevalt!

Succes
koen85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud za 22 jul 2006, 16:08   #4
Freaky Bodybuilder

Stats:

Succes met je kuurtje,kerel.
Testo is offline   Met citaat antwoorden
Oud zo 23 jul 2006, 13:59   #5
Ripped Bodybuilder

JuggerNaut's Avatar

Aangemeld: mei 2003
Leeftijd: 29
Stats: - - -
Bekijk Galerij (1 foto's)

Van een winny only als first timer heb ik nog nooit iemand horen klagen..succes!
Kolossenzen 2:23
"Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees."
JuggerNaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 26 jul 2006, 13:37   #6
Cool Novice

rocky123's Avatar

Stats:
Update week 2  

Hoewel ik toch al een paar keer de vraag heb gehad of ik soms was aangekomen, liet de weegschaal nog geen significante toename zien. Dus wellicht is mijn lichaamssamenstelling verbetert. Ook geen significante krachttoename tov vorige week. Wel weer goede pomp tijdens de training. Is afwachten hoe de rest van de week verloopt.
Oud wo 26 jul 2006, 13:46   #7
Banned

Aangemeld: jul 2006
Geslacht:
Stats:

Winny only wordt veel gedaan, maar dat neemt niet weg dat het interessant blijft om te lezen. Wat is je lengte trouwens?
KevfNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 26 jul 2006, 13:59   #8
Banned

Die Lange's Avatar

Aangemeld: mrt 2005
Leeftijd: 28
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door rocky123
Het begint een beetje eentonig te worden met al die winny only logjes, maar de meeste hebben betrekking op de tabs van GS. Aangezien ik nog niet veel ben tegengekomen over de resultaten met de tabs van Extreme Power Labs, leek het me interessant hier een logje van bij te houden.

Ik train nu zo een 7 jaar naturel (ben nu 26). Ik heb redelijk wat "indirecte gebruikerservaring" via mijn trainingsmaten opgedaan en lees al jaren met veel interesse van alles wat met AS te maken heeft. Opzich ben ik tevreden met mijn resultaten, maar er mag natuurlijk altijd nog wel wat bij. Nu dit naturel steeds moeilijker wordt, leek het mij een goed moment op eens wat "extra" te proberen. Aangezien ik niet in korte tijd te opvallende resultaten wil behalen, heb ik gekozen voor een winny only kuurtje. Ik hoop wat sterker te worden (weer eens een recordje te breken) en 2 - 3 Kg aan te komen.

Mijn gewicht voor aanvang: 110 Kg @ 15% BF.
Kuur: 50mg ED: 20mg om 7:00 bij ontbijt en 30mg om 17:00 (circa 1 tot 2 uur voor de training). Nakuur met Nolvadex (ook van EPL).
Training 5x per week; 6-8 maaltijden per dag (met 300 gr eiwit)
Supplementen: vitamine, glucosamine, proteďne, aminozuren, omega-vetzuren

Ben deze week begonnen. Wellicht een placebo-effect, maar het trainen ging deze week al erg lekker , ondanks dat ik wat vermoeid was door mijn werk. Vooral de pomp die ik tijdens het trainen had, viel mij op (zelfs tijdens mijn recentelijke creatine kuur niet zo'n pomp gehad). Verder heb ik de indruk een wat vettere huid te hebben met wat meer puistjes (maar daar ben ik dan ook redelijk gevoelig voor). Maandag maar weer eens op de weegschaal. Keep you posted!
30 gram per maaltijd of 300 gram per dag bedoel je denk ik?
Die Lange is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 26 jul 2006, 14:30   #9
Competitive Bodybuilder

koen85's Avatar

Aangemeld: jun 2006
Stats:

nee 300 per maaltijd natuurlijk!!
koen85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 26 jul 2006, 18:57   #10
Cool Novice

rocky123's Avatar

Stats:

Citaat:
Origineel gepost door KevfNL
Winny only wordt veel gedaan, maar dat neemt niet weg dat het interessant blijft om te lezen. Wat is je lengte trouwens?
1,88m
Oud wo 26 jul 2006, 19:00   #11
Cool Novice

rocky123's Avatar

Stats:
Talking Re: Log EPL winny tabs  

Citaat:
Origineel gepost door koen85
nee 300 per maaltijd natuurlijk!!
Yep, zo'n 1,2 Kg biefstuk per maaltijd
Oud di 1 aug 2006, 18:35   #12
Cool Novice

rocky123's Avatar

Stats:
Update week 3  

Ben inmiddels in de derde week van mijn kuur beland en begin het nu naast mijn pomp tijdens de training ook wat betreft kracht en gewicht steeds beter te merken. Kon ik vorige week nog niet veel verschil op de weegschaal bespeuren, gaf deze gisteren vier kilo meer aan!!! Nu heb ik dan ook de laatste tijd alles gegeten wat los en vast zat, maar ik moest toch wel even knipperen met mijn ogen. Mijn vetpercentage is wel licht gestegen maar de spiegel zegt dat dit beperkt is gebleven! Naast wat meer acné geen last van bijwerkingen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat!
Oud di 1 aug 2006, 18:37   #13
Ripped Bodybuilder

robocop's Avatar

Aangemeld: apr 2004
Leeftijd: 24
Stats:
Bekijk Galerij (2 foto's)

gaat goed zo te horen! ben benieuwd na je uiteindelijke resultaat. Keep us posted!

ben je trouwens erg veel sterker geworden?
no nothin
just you and the squat rack in a cold and lonely basement..........
REAL BODYBUILDING

BB Boeken en tijdschriften te koop kijk even op:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...3/#post2214516
robocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 3 aug 2006, 18:49   #14
Cool Novice

rocky123's Avatar

Stats:

De krachttoename gaat meer geleidelijk aan dan mijn gewichtstoename. Bovendien had ik gelet op mijn gewichtstoename een grotere krachttoename verwacht, maar misschien dat wat vetraagd doorwerkt. We zullen het zien de komende weken.
Oud di 8 aug 2006, 18:38   #15
Cool Novice

rocky123's Avatar

Stats:
update week 4  

Bij mijn wekelijkse gewichtsmeting gaf de wijzer weer een kilo extra aan, waarmee de totale toename nu op 5Kg staat. Daarnaast bij de meeste sets weer een paar extra herhalingen (vanwege een paar lichte blessures, hou ik voorlopig mijn gewicht constant terwijl ik mijn herhalingen te probeer te verhogen). Voor de rest geen bijzonderheden.
Oud di 8 aug 2006, 19:14   #16
Freaky Bodybuilder

Stats:

Gaat lekker dus,bro.

Lekker spul die winnies.

Succes verder!
Testo is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 8 aug 2006, 20:21   #17
G21
Alpha Male
Elite Member

G21's Avatar

Aangemeld: dec 2004
Leeftijd: 14
Stats:
Bekijk Galerij (3 foto's)

gaat goed zo te horen..ook nog eens bij 115kg netjes!! keep it up!

"educate before you medicate"
G21 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud wo 9 aug 2006, 23:49   #18
Dutch Bodybuilder

Aangemeld: aug 2006
Leeftijd: 32
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door rocky123 Bekijk Post
Ben inmiddels in de derde week van mijn kuur beland en begin het nu naast mijn pomp tijdens de training ook wat betreft kracht en gewicht steeds beter te merken. Kon ik vorige week nog niet veel verschil op de weegschaal bespeuren, gaf deze gisteren vier kilo meer aan!!! Nu heb ik dan ook de laatste tijd alles gegeten wat los en vast zat, maar ik moest toch wel even knipperen met mijn ogen. Mijn vetpercentage is wel licht gestegen maar de spiegel zegt dat dit beperkt is gebleven! Naast wat meer acné geen last van bijwerkingen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat!
weet iemand of dat na zijn kuur onmiddellijk verdwijnt of kan dat lang blijven aanslepen, die verhoogde acné

gewoon omdat ik ook als eerste kuur winny's only wil pakken en toch aanleg heb voor acné
duc26 is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 10 aug 2006, 09:51   #19
Advanced Bodybuilder

spirosz's Avatar

Aangemeld: jul 2004
Leeftijd: 30
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door duc26 Bekijk Post
weet iemand of dat na zijn kuur onmiddellijk verdwijnt of kan dat lang blijven aanslepen, die verhoogde acné

gewoon omdat ik ook als eerste kuur winny's only wil pakken en toch aanleg heb voor acné
Bij mij bleef de acne lang daarna aanhouden maar bij de meeste trekt het vrij snel erna weer weg. Ik denk dat het afhankelijk is per persoon.

Gaat trouwens goed zo te lezen, ga zo voorts
Oud do 10 aug 2006, 13:02   #20
Advanced Bodybuilder

loekie's Avatar

Aangemeld: apr 2006
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door spirosz Bekijk Post
Bij mij bleef de acne lang daarna aanhouden maar bij de meeste trekt het vrij snel erna weer weg. Ik denk dat het afhankelijk is per persoon.

Gaat trouwens goed zo te lezen, ga zo voorts

jep, had ik ook!! winstrol is bij echt een acne-veroorzaker.. 100% zeker. enhet hier erg lang aan!! (dht producten werken sterker op je huid)
loekie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Topic opties

Postregels