Fitness Seller

Kriel op DNP

Bezoekers in dit topic

krieltje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid sinds
6 okt 2004
Berichten
11.684
Waardering
367
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Zo de eerste cap zit erin.

Moet zeggen na een half uurtje dat ik nog steeds adem haal. Voor velen misschien jammer,hehehe.

Zal rustig starten,de eerste 2 dagen 1 cap,dan de 2de,3de dag 2 caps erin,tot uiteindelijk 3 caps. Mijn doel is 14 dagen,mocht het werkelijk goed te hanteren zijn,dan trek ik hem door na 3 weken,maar vooralsnog is nu 14 dagen mijn doel.

Vanaf vandag ook T3 suplementatie erin.

Zal ook iig mijn carbs in tegenstelling tot mijn normale dieet hoog houden. Zodat er voldoende verbrand kan worden.

Als ik twijfel met gevoel of mij kortadimig ga voelen (heb zelf astma) dan kap ik meteen.

Hoop het nachtzweten onder controle te houden,en zal dan ook na het avondeten geen carbs meer nemen.

Vanmorgen om 5.30 uur woog ik nuchter 99,8kg
 
Zo, ik ben benieuwd ... waar wil je eigenlijk naartoe ermee? Bedoel qua BF dan ...

Heb je nog wat ernaast lopen?
 
Nee helemaal niets ernaast.

Dareal en Animallegs vallen erg veel af/cq droger MAAR zij zitten op aromasin,en zijn net met hun kuur klaar.Imo geeft dat een wat vertekend beeld,dus wil dit eens proberen om te zien of het werkelijk zonder iets ernaast ook goed resultaat geeft.

Ik stop dan nu ook met HGH,om te kijken of het zonder nix gaat
 
Cool ga deze ook volgen :D

Succes!
 
Nee helemaal niets ernaast.

Dareal en Animallegs vallen erg veel af/cq droger MAAR zij zitten op aromasin,en zijn net met hun kuur klaar.Imo geeft dat een wat vertekend beeld,dus wil dit eens proberen om te zien of het werkelijk zonder iets ernaast ook goed resultaat geeft.

Ik stop dan nu ook met HGH,om te kijken of het zonder nix gaat

Ja, ik ben ook benieuwd naar het stand alone effect ervan.

Succes alvast ;)
 
dit wordt een interessante log, succes kriel!
 
succes krieltje ....ben benieuwd hoe het samen gaat met astma.....
 
Succes Mart, pas maar op dat je geen ecto van die shizzle wordt hehehe...
 
Succes martje... wat voor dnp gebruik je? powder/crystal?
 
Bedankt gasten.

Nou paar uur later, en merk dat de ene kant van mijn gezicht,de linker kant,heet aan het worden is,en mijn wenkbrauw steekt. Lijkt een beetje een allergische reaktie,kijken of het niet erger wordt.
Moet eerlijk zeggen dat ik het nu al warm heb,....erg vreemd,beetje zweterig gezicht....we kijken het an.

Powder versie,crystal is nog een brug te ver,vind dit al aardig creepy hoor,vind het eigenlijk maar nix.Op dat potje zit de hele tijd die doodskop je aan te staren.
 
Succes Krieltje, je kan nu toch niet zwaar trainen i.v.m. schouder dus kan je net zo goed wat kilootjes verbranden.
 
Ja idd bro,ik moet zeker tot de 18de geen overstrekking doen,en cardio zowiezo een uurtje pd....kijken of dat goed werkt in combi
 
Een uur per dag .. bro dat is wel veel voor tijdens dnp use. Zou max 20 minuutjes doen op lage intensiteit en zeker 1,5 l water naar binnen duwen in die tijd.
 
ja maar het heeft nu absoluut nog geen nadeel als ik op een uurtje ga zitten.Ander verhaal wordt het volgende week om deze tijd
 
Kijk iig uit man! Niet dat je van je fietsje valt
 
Nee nog niet.. wel veel over gelezen.
 
hehe succes Mart.. Vind dit samen met log van animal de interessanste om te volgen..
Je wil r 5 a 6 kilo af zal hier ook niet veel spier massa bij zitten dan.. ach je hebt een aardige buffer (1.65 en 100+)

iedergeval succes en sterkte hehe
 
Back
Naar boven