| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Trenbolone-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a Heren, Mijn Vorige log is wat uit de hand gelopen, Dus heb i.o.m. een Mod (Maus) Besloten om een nieuwe log te openen en deze nu schoon te houden van alle rotzooi, Bijdeze dus! heb per heden besloten nog een klein kuurtje er na te gooien, 63 daagjes toch nog even knallen. deze log is gebaseerd op ware feiten, dus geen overdreven stats of wat dan ook. kuurtje ziet er uit als: 1: 2500mg Sust 2-10 100mg Test P ED 2-5 112.5mg Trenbolone A ED 4-9 226-304mg Para E3D OF: Week 1: Sust 2500mg Week 2-5 100-150mg Test P ED Week 5-9 150-200mg Test P ED Week 2-5 Para 226-304 mg EW Week 4-9 Trenbolone-A 112.5 ED (wordt de 2e waarsch.) heel misschien pak ik de laatste 3 weken Mast propionate 100mg ED erbij, moet ik nog ff bekijken. heb uit de underground scene nog wat leuks weten te krijgen PGF2a, dit wil ik vanaf week 5 gaan gebruiken, 2 weekjes, week 5 en 6, dit wordt mijn eerste keer, en wil toch eens kijken of het wat is, ga dit gebruiken in me lats/traps/calves/quads/triceps. voor me lats ga ik nog even kijken aangezien dit redelijke darmkrampen kan veroorzaken. + 5x per dag injecteren is ook geen pretje, maar heb het er graag voor over Heb het nu al een keer geprobeerd, het is kant en klare rotzooi! Je blijft maar rennen naar de wc, dit waarschijnlijk ook omdat ik meteen volop begonnen ben en het niet heb opgebouwd.. dus weet niet of ik deze doorzet, kuiten zijn wel 2cm gegroeid in die 10x prikken. stats @ the moment, 111.1, 1.94, BF is Zat, 05-04-2008 opgemeten door een pro, me begeleider, Jako, 6.2% Wordt nu dus begeleid, voeding enz zijn aangepast, schema post ik nog. alsmede zit ik momenteel met slin op 5iu pre en 5iu pwo. igf zet ik 50mcg iedere morgen, en STH 5 iu ED, 2.5 smorgens 2.5 smiddags. Hier ga ik ook nog e.e.a. aan veranderen, ik wil 3x per dag 33.3mcg IGF zetten totaal van 100mcg dus. De GH ga ik (waarschijnlijk) verhogen naar 10iu ED, waarom? Omdat ik na deze cycle me GH stil zet en een 4-5 maanden off ga, (mn streven dan) En me SLIN wordt 10iu voor de workout, uitgerekend zodat er 3 uur tussen zit, direct na de training 15iu. uit betrouwbare bronnen is dit de beste manier om je SLIN te implementeren en er het meeste profeit uit te halen. nou hou jullie op de hoogte wat het zal worden. nog mensen ervaring met PGF2a, leuke weetjes, things 2do, not 2do..? Ben woensdag begonnen met de frontload, heb nog niet al me spulletjes binnen dus kan zijn dat ik een paar daagjes later begin, de sust werkt toch nog wel ff door
__________________ Test Addicted Wie zeurt, krijgt een beurt! |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice | Suc6
__________________ Echte kerels eten geen honing, die kauwen op bijen ! Proud member of the DBB Traps Squad - Traps Like a Mofo ! |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Zou die IGF alleen voor of na het trainen zetten, als je groei wilt beperken tot spiermassa ipv organen. |
| | |
| | #5 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
zet ik het voor en na het trainen, ieder 50mcg kan dat icm de SLIN?
__________________ Test Addicted Wie zeurt, krijgt een beurt! | |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | kan wel, wel behoorlijk gevoeliger voor hypo's..
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder | laat maar hangen. 100mcg in de morgen?
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | zou k voor slin in de ochtend gaan en igf voor je work out, slin er na.
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder | Oke, maar heb juist vernomen dat de beste werking van SLIN Pre en Pwo is... of zijn daar weer verschillende meningen over? het mijne is gebaseerd op een gebruikers ervaring..
| | |
| | #10 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
succ6 dan maar weer met dit miniskule kuurtje
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- | |
| | |
| | #11 | |
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Sis, SLIN pre en pwo workout is een goede keuze maar ik zou de IGF toch echt anders administreren.... beter is idd post workout (minimaal 30 min na SLIN) en waarom zo hoog gedosseerd? 50/60 will do the trick zeker icm gh en slin. Laatst aangepast door Nitric : 7 April 2008 om 11:43. |
| | |
| | #13 | |
ok ga ff kijken hoe ik dit ga implementeren, oftewel gewoon die Slin 15 iu zetten, en dan 30 min later die IGF op 50mcg? ik doseer hoog, dat weet je, lekkere werking!!
| | |
| | #14 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
Nee, gewoon zoals je het voorheen gepland had: SLIN 5iu pre en 5iu post en 30 min na je laatste SLIN 50/60 mcg igf. Maar wat jij zegt kan ook, 10/15 iu slin post gevolgd door IGF(30 min later), zou het zelf alleen niet zo snel doen aangezien de kans op hypo's aanzienlijk groter wordt. | |
| | |
| | #15 | |
ik zorg altijd dat als ik die SLIN neem dat me pa ofzo erbij is hoor, om me ff in de gaten te houden, ben nu me slin aan het opbouwen wil op 10/15 uitkomen, en dan idd 50 mcg IGF 30 min na de SLIN.
| | |
| | #16 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | gewoon igf samen zetten (wel in aparte spuit), 1xtje proberen en zorgen dat je carbs bijdehand houdt( tel ze dan ook, en je weet meteen hoeveel je er extra nodig hebt. ) |
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder | ik hou me vorige post aan, geen zin in een Hypo.
| | |
| | #18 |
Karma Power: 9 | Denk je nou echt dat als je na 30min na je slin injectie IGF zet dat je dan geen hypo kunt krijgen? Het begint dan net te werken. |
| | |
| | #19 | |
net ff wezen trainen, ben weer volledig de oude, Borst, Bench 60kg opwarmen, 15x 12x 100 10x 120 8x 140 3x 160 leuk om te melden, maar de rest weet ik de namen niet van in ieder geval, borst/voorkant schouders, biceps/triceps nek getraind.
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder | Succes man.. knalle maar.. |
| | |