MuscleMeat

Greg's anorexia nervosa log

Bezoekers in dit topic

greg sampaio

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
2 mei 2007
Berichten
642
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Dit is Greg's anorexia nervosa log.
Aanstaande maandag is het zover, Greg gaat weer in cutting mode.


Na mijn cut heb ik vorig jaar een aantal PM's gehad over mijn voedingsschema in de cut, en hoe ik dat allemaal gedaan heb. Big-T heeft mij toen gevraagd om een artikel te schrijven over mijn cut, ik heb dit toen niet gedaan en daarom zal ik dit jaar een log gaan bijhouden. Ik ben een tijdje weggeweest maar heb wel mee gelezen. Ik zal proberen om 2 keer per week te updaten


Voedingsschema

Mijn voedingsschema zal ongeveer zoiets als vorig jaar worden, hoe het er precies uitgaat zien weet ik nog niet, ik kijk tijdens de cut wel wat het beste voor mij werkt. Ik ga op ongeveer 100gr carbs zitten, en 300 eiwitten. Het is wel de bedoeling om meer vet te nemem dan vorig jaar, ik ga zon 100gr per dag nemen (olijfolie). En om de 2 a 3 dagen een hoge carbs dag.


Voedingsschema van vorig jaar:

06:45 opstaan
2 tabs amino/bcaa
1 vit C

07:00
30 gr whey isolaat

10 km fietsen op lege maag

07:50
40 gram brinta
200 ml melk
1 multivit
1 vit B complex
2 tabs amino/bcaa

10:15
1 plak volkoren met becel
165 gram zalm
2 tabs amino/bcaa

12:30
2 plakken volkoren met becel met 150 gram kipfile
2 tabs amino/bcaa

15:00
1 plak volkoren met becel
165 gram zalm
2 tabs amino/bcaa

18:00
groente aardappels vlees (wat mama maakt)
1 multivit
1 vit B complex
1 vit C
2 tabs amino/bcaa

19:15 trainen

15 min voor einde krachttraining 5 tabs aminos/bcaa
na krachttraining cardio

21:15
30 gram whey isolaat
GEEN CARBS!

23:00 slapen
40 gram casein

Als ik snachts naar de wc ging nog 2 tabs amino/bcaa

En tussen door iets van nectarine of mandarijn omdat daar maar weinig carbs inzitten


Middelen

Week 1-7,5 test prop 100mg EOD
Week 1-7,5 tren ace 76mg EOD
Week 1-7,5 T3 opbouwen tot 75mcg

Nakuur nolvadex 20mg ED

Kijken hoe het gaat anders verleng ik het met 2,5 week.

Week 7,5-10 mast prop 100mg EOD
Week 7,5-10 T3 75mcg


Waarom tot 7,5 week?

Als je EOD 1ml zet zal je ongeveer 2,5 week met je vial doen, op deze manier hoef ik dus geen 4de vial voor een halve week aan te breken.


En waarom mast prop aan het einde?

Vorig jaar heb ik 7,5 week test prop gebruikt en toen met 2,5 week verlengt en heb ik op aanraden van mijn dealer mast prop genomen. Dit is mij goed bevallen, ik heb na de kuur ook helemaal niets geen dip gehad, en ongeveer 4 weken na mijn kuur was mijn libido hoger dan in mijn kuur, dat heeft zon 2 maanden geduurd en toen werd het weer normaal. Ik kijk dus even hoe het gaan en anders neem ik weer de laatste 2,5 week mast prop.


Trainingsschema, ik ga een 3daagse split doen en ga op ma, di, do en vr trainen

Dag 1 rug biceps onderarmen
Dag 2 borst triceps
Dag 3 schouders buik kuiten

Ja dat zie je goed ik train geen benen, ik kan geen normale broeken meer kopen en daar word ik scheitziek van. Benen zijn nu 64cm koud en ze groeien al met fietsen, de laatste tijd fiets ik zon 200km in de week


Ik ga beginnen met 5 dagen in de week 10 km te fietsen op lege maag en dan op hartslag 135-140 hier doe ik ongeveer 30 min over. Hier ga ik ook weer kijken hoe hard het gaat en anders kan ik altijd nog 4 keer savonds na de krachtraining cardio doen, en in het weekend ook nog fietsen op lege maag

Vorig jaar begon ik op ongeveer 16 a 17% vet, na 7 weken stond ik al op 10%. De eerste 2 weken heb ik niet heel serieus gedaan en een beetje aan lopen kloten. Dus ik denk dat ik na 5 weken de 10% wel gehaald moet hebben, want sta nu op 14,1%. Dit ik ook mijn doel en alles wat er meer afgaat is alleen maar mooi. Ik ga denk niet meer zo droog als vorig jaar (7,2%) maarja je weet maar nooit. Hier nog een foto van hoe ik er vorig jaar uit zag op 7,2% en 86kg bij 1,78m

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Morgen gaat de eerste injectie er weer in en ga ik starten met T3. En maandag ga ik starten met het low carbs dieet.
Ik weeg nu 93kg bij 14,1%


Commentaar of opmerkingen zijn altijd welkom!
 
hoeveel kcal at je totaal in je vorige cut? ff geen tijd om te rekenen nu haha
 
Ik weet het niet meer, zat volgens mij wel veel te veel onder onderhoud.
 
Foto's van hoe ik er nu bij sta komen snel
 
Foto's van hoe ik er nu bij sta komen snel
ben benieuwd. Zou leuk zijn als je om de zoveel tijd een foto plaatst om je progressie te zien.



Top dat je alles duidelijk hebt uitgewerkt! Succes ermee, zal je logje volgen!
 
succes met je kuur man, foto's van vorige jaar zien er zeker goed uit:D
 
dit ga ik wel volgen.....ziet er allemaal heel ergn netjes uit. verder ben je ook niet zo'n "typische kuurder." wel leuk om een keer te zien dat er ook geen lompe boeren met anabolen bezig zijn.
 
goed verhaal en mooi fysiek, heel veel succes!
 
Tanks allemaal!

Ik heb dit jaar vooral geprobeert om biceps en rug want groter te krijgen omdat deze wel achter lopen. Nu vind ik schouders weer achter lopen, dus waarschijnlijk zal ik deze 2 keer in de week gaan pakken. Verder vind ik mijn lichaam wel goed zo, ik hoef ook niet groter te worden.
 
heh, je hebt iig geen last van bigorexia. good for you :D
 
Veel succes. Je eetschema is niet echt mijn sT, maar als het werkt voor jou.. :)

Trouwens dat van die benen pffff ;)
 
Hoe zou jij het aanpakken dan Jeppe?

En ja wat heb ik aan grote benen als de rest van me lichaam niet super groot is, kijk bij jou is het een ander verhaal, jij hebt monster benen maar jij bent ook een monster :D
 
Wat ik nog vergeten ben, natuurlijk om de 2 a 3 dagen een hoge KH dag
 
wat een vreselijke titel

toch succes.
 
Succes ermee! ;) Blijf dit logje zeker volgen
 
Mooi man, ik volg je log zeker!

Dat fysiek van jou van vorig jaar is gewoon TOP, mijn streven alleszinds.

Ban zeer benieuwd om te zien hoe je er nu bij staat.
 
Persoonlijk, zou ik er zowiezo uitlaten : melk, volkoren( brood ? ) , becel, shakes vervangen door vaste voeding.
Ik zou ook s'ochtens die cardio op nuchtere maag doen, als je die shake binnen hebt is je maag niet nuchter meer en heb je een lichtje insuline piek ( minder vetverlies ). Ik zou die shake gewoon bij je ontbijt nemen na je cardio.
Ook na het trainen zou ik toch nog iets van carbs nemen, moet daarom niet super veel zijn, meer helemaal niets meer lijkt me niet optimaal.

vanalles dus :p Maar nogmaals, voor jou lijkt het te werken, dus ..
 
Persoonlijk, zou ik er zowiezo uitlaten : melk, volkoren( brood ? ) , becel, shakes vervangen door vaste voeding.
Ik zou ook s'ochtens die cardio op nuchtere maag doen, als je die shake binnen hebt is je maag niet nuchter meer en heb je een lichtje insuline piek ( minder vetverlies ). Ik zou die shake gewoon bij je ontbijt nemen na je cardio.
Ook na het trainen zou ik toch nog iets van carbs nemen, moet daarom niet super veel zijn, meer helemaal niets meer lijkt me niet optimaal.

vanalles dus :p Maar nogmaals, voor jou lijkt het te werken, dus ..

Tanks voor je advies! Die becel was vorig jaar voor de goede vetten, dit jaar neem ik daar gewoon olijfolie voor.

Maar jij gaat dan echt op een zuivelarm dieet en geen brood erbij omdat je daar dan geen vocht meer door vasthoud toch?
Ik blijf dit gewoon nemen omdat als ik na de cut dit weer zou nemen ik meteen weer vocht ga vasthouden, je moet het voor mij meer zien als een cut waarbij ik nog wel redelijk normaal kan blijven eten.
Het moet voor mij wel een beetje leuk blijven, ik hoef het podium niet op en hoef ook niet op 3% uit te komen :D

Als ik die shake na mijn cardio zou nemen heb ik dan niet onwijze spierafbraak?

En vorig jaar merkte ik dat als ik na het trainen geen carbs meer neem dat het vet er wel een stuk sneller afgaat dan dat ik dat wel doe, ik ben het wel met je eens dat het niet optimaal ik, misschien dat ik toch nog wat dextrose of iets van nutrix neem ofzo
 
Voor spierafbraak zou ik niet teveel schrik hebben je zit ook nog aan de juice hé ;) Het zal je vetverlies iig ten goede komen.

Als carb bronnen eet ik enkel rijst, nutrix, havermout en zoete aardappel, geen zuivel en brood idd. Minder vocht...wie weet, zou kunnen dat ik evengoed ga op brood,maar ik voel me beter als ik die andere carb bronnen eet :D
 
Oke, ik ga de shake erna nemen.

In brood zit iets wat zout dus zowiezo dat je iets wat vocht vast houd, maar in mijn geval maakt het niet zoveel uit, als ik cut tot een % of 8 en ik kan het later bijhouden op 10% dan ben ik tevreden.
 
Back
Naar boven