MuscleMeat

Geel zaad, zweten en een stijve(DNP/TREN/TEST)

Bezoekers in dit topic

robindev

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
20 sep 2009
Berichten
219
Waardering
17
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
23%
Gasten welkom in mijn logje!

Mijn verleden: aantal jaren getraind
Huidige status : goede conditie achteruit in kracht gegaan vanwege tenniselleboog. Langdurig geblesseerd geweest.

Ik train samen met Sgtmossad/Xtralarge sinds vandaag. Wij kennen elkaar goed dus verwacht dat ik met deze gemotiveerde doorzetter goede resultaten ga
neerzetten. Ik kan hem een beetje op weg helpen met hard trainen hehehe hij gaat mij haten op korte termijn:) Binnenkort komt hij ook weer een logje openen.
Hij gaat op hogere doseringen 500gram test en 500 gram tren. Trainingen zal hij blijven posten daar ben ik te lui voor.

Gele sperma DNP cycle die heb ik gratis gehad van mijn supplier hahahahaha:

Dag 1 tot en met 3 ; 1 cap
Dag 4 tot en met 6 ; 2 caps
Dag 7 tot en met 14; 3 caps

Supps. die ik heb gekocht voor DNP:

1)1200-1500mg magnesium in 2-3 verdeelde dosissen. Tegen spierkramp
2) 3000mg vitamine C. Anti-oxidanten
3)1200IU van vitamine E Anti-oxidanten
4)Melatonine voor de slaap problemen
5) Glutamine 15g Verhoogt insuline en houdt ook vocht vast.
6) ECA/ECY stack.Goed tegen onderdrukking honger gevoel etc.

Die doodskoppppppppppp kijkt mij ook aan de hele tijd die op het potje staat heel Scaryyyyy hehehhehe.Dit om echt helemaal ripped te staan voor mijn cycle(aromatiseer snel). Ik heb een goed uitgebalanceerd voedingschema.


Start kuur over 14 dagen gelijk na de DNP cycle;

Week 1-12 250 Testoviron
Week 1-10 400 Trenbolone
Week 5-11 Aromsin 1 cap per dag
Week 11-17 Arofixin 1 cap per dag
Week 4-10 HCG 750 IU
Week 11-12 HCG 2500 IU





[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ziet er goed uit, lijk ENORM op mijn plannetje! :D

(enkele dagen na DNP cycle met Test/Tren starten, ook op die dosis :) )

Good luck! Ik volg :)
 
Ziet er goed uit, lijk ENORM op mijn plannetje! :D

(enkele dagen na DNP cycle met Test/Tren starten, ook op die dosis :) )

Good luck! Ik volg :)

exact hetzelfde hehehe.

Afgelopen nacht gezweet en slecht geslapen die eca weer...:D
Morgen nog 1 cappie DNP en dan verhogen naar 2.

Wat gevaarlijk is dat je gelijk al wil verhogen omdat je NOG niets voelt niet doen dus stick to the plan. Het kicked pas in na een tijdje volgens de experts.

Vandaag beentjes gedaan de knokige knietjes moest weer even wennen om onder het squatrek te staan en zwaar te squaten. Op advies ga ik alleen ECA nemen bij de cardio anders blijf ik stuiteren s`nachts. Goed spulletje trouwens die eca.
 
Afgelopen nacht gezweet en slecht geslapen die eca weer...:D
Morgen nog 1 cappie DNP en dan verhogen naar 2.

Idem dito!

Wat gevaarlijk is dat je gelijk al wil verhogen omdat je NOG niets voelt niet doen dus stick to the plan. Het kicked pas in na een tijdje volgens de experts.

Inderdaad!!!!

Vandaag beentjes gedaan de knokige knietjes moest weer even wennen om onder het squatrek te staan en zwaar te squaten. Op advies ga ik alleen ECA nemen bij de cardio anders blijf ik stuiteren s`nachts. Goed spulletje trouwens die eca.

En nogmaals.. IDEM DITO :D (ook benen gedaan vandaag, en IDD die ECA is lekker :D )
 
Wat gevaarlijk is dat je gelijk al wil verhogen omdat je NOG niets voelt niet doen dus stick to the plan. Het kicked pas in na een tijdje volgens de experts.
QUOTE]
omdat ik niks merkte had ik het zelfde idee.
alleen wou ik gelijk van 2 naar 4 gaan. gelukkig niet gedaan. vandaag voor het eerst op 3 en heb het HEET!!!
 
ik niks merkte had ik het zelfde idee.
alleen wou ik gelijk van 2 naar 4 gaan. gelukkig niet gedaan. vandaag voor het eerst op 3 en heb het HEET!!!

hehehe ik kan niet wachten tot de 3e cap vandaag nog eventjes op 2 caps morgen dus naar 3. Voelde nog niks ik ben benieuwd.
Waarom hebben jullie (jij en shadow)ervoor gekozen om die dingen toch in 1 keer te nemen en niet verspreid zitten daar voordelen? Ik neem ze namelijk om de 4 a 5 uur op advies
 
Ik zit nu trouwens bij die lange die zit braaf een voedingsschemate maken hehehehe in excel voor mij, ga toch maar op onderhoud zitten na wat dingen erover te hebben gelezen. Wilde in eerste instantie lager gaan zitten.
Heeft iemand advies daarover?
 
ik nam paar dagen 6caps en zelf 1dag 7 caps, merkte helemaal o,o die laatste keer!
 
ik nam paar dagen 6caps en zelf 1dag 7 caps, merkte helemaal o,o die laatste keer!

Zo dat is inderdaad nog een inname bedankt voor het vertellen.
Ik heb alle dagboeken doorgelezen over DNP en kwam nogal tegenstrijdige berichten van je tegen de ene keer zeer positief en de ander zeer negatief. Kan je mening niet helemaal volgen?
 
Nou het waren 2 cycles!

Tijdens de eerste cycle zag ik er TIJDENS de cycle niets van (ik bloatte) en was ik dus NEGATIEF!
Na de cycle ging de bloat weg en zag ik dat ik een stuk droger was, toen was ik dus POSITIEF!

Tijdens de 2e cycle gebeurde er niets! en na de cycle gebeurde er ook niets! ik was toen dus NEGATIEF!
Even voor eens en altijd! zo tegenstrijdig is het niet! kriel begint er ook steeds over maar zo vreemd is het niet
 
Maar het is toch vreemd dat je totaal NUL merkte van die 2de cycle...
Normaal is dat goedje toch straf genoeg om ALTIJD een resultaat te geven..

Echt héééél vreemd..
 
Dareal is een chemische kliko. Nee die poeder is niet goed geweest. Ze hebben geen dnp meer. Ik ging er erg goed op sommige wel, sommige niet.
 
Dus met andere woorden, die potjes die wij hebben zijn misschien ook bagger..

En poeder raakt op, dus binnekort moeten we het "misschien" stellen met crystal :eek::)
 
maar als we erover nadenken, vroeger op die US boards gingen ze kapot bij 600mg per dag, en was je compleet gek als je er al aan dacht 800mg te nemen!
kijk eens wat wij wegtikken! dosering klopt zeker niet

Nee die poeder is niet goed geweest.

nee dat was niet best!
Mischien was de eerste run ook wel crap! toen at ik veel junk en die week erna weer KETO, mischien was het het KETO dieet wel wat het resultaat gaf (ik ga daar enorm hard op)

Maar het is toch vreemd dat je totaal NUL merkte van die 2de cycle...
Normaal is dat goedje toch straf genoeg om ALTIJD een resultaat te geven..

Echt héééél vreemd..

ja de eerste keer had ik al 100mg caps in plaats van 200! daar was ik al pissed over! de tweede keer merkte ik helemaal niets! bestel iig niet meer hun producten!
dan maar geen aromasin
 
Nu begrijp ik je standpunt bedankt voor de uitleg Dareal en Shadow en Kriel ook! Ik dacht dat je eerst schyzofreen was maar nu begrijp ik het volkomen :) Het lijkt mij ook zeer vervelend als je niet precies of hetgeen wat je slikt wel juist is en helemaal met dit zware middel. Dareal had je bij de eerste keer wel last van hittevlagen? Als ik bij 3 tot 4 caps na 7 dagen niks ga voelen nok ik ook. Dan maar wachten op de betere versie inderdaad. Maar om te stellen dat al hun producten crap zijn? Misschien hebben ze wel gewoon een grote fout gemaakt al het andere ben ik tevreden over tot nu toe.

Morgen uppen naar 3 caps vandaag hard getraind RUG en BUIK deadliften is altijd zwaaaar.
 
ik zit nu op 3 en heb toch echt wel hitte aanvallen.
ga er van uit dat we de zelfde hebben aangezien er maar 1 leverancier van is volgens mij.

als ik de log van kriel en animal lees hebben zij toch meer sides (bedoel de warmte enzo) gehad.

denk dat ik ook de 100mg heb (vanwege minder last van sides als de andere gebruikers). maar dit kan ik nooit zeker weten dus ik ga echt niet te hoog. het is per persoon ook verschillend hoe je er op reageert volgens mij (ook volgens de US fora)

reden waarom ik ze allemaal tegelijk nam......
heb ik eigenlijk niet. las dat sommige ze verdelen en dat andere ze tegelijk nemen.
weet wel dat als ik verhoog ze wel ga verdelen. zo kan ik het eventuele risico toch nog iets verminderen.
 
ik ga deze ook maar volgen, stelletje vage pesticide slikkers :D
 
Testraporten van de ECA van hun zijn top. Veel mensen hebben dat spul gebruikt en gebruiken dat nog,beetje kortzichtig om te zeggen dat ''je nix van hun besteld'''. Kan altijd gebeuren dat er iets niet ok is. Als er iets van andere merken niet goed is wordt dat ook gewoon hersteld.

Overgens worden iedere keer weer bekende dingen neergezet als eerste ontdekking.....spullen niet goed,..tis welbekend dat er idd fluctuatie in de DNP zit. Misschien dat ze daarom ook geen DNP in het pakket meer hebben.


Overgens heb je ook goede cycles gehad met DNP,ben er zelf goed op gegaan.
Ik kon ook de lichter versie krijgen,kan zijn dat die versie door grote jongens doorverkocht is als 100,maar later opduiken als 200.......who knows,maar dit is wat ik al gezien heb via PM. Al die spullen gaan door verschilende handen,en ieder denkt precies te weten hoe het in elkaar zit,dat weten alleen zij...en zij hebben het niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven