XXL Nutrition

First Cycle!

Bezoekers in dit topic

MusculusMaximus

Cool Novice
Lid sinds
20 aug 2012
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Yow dit is me eerste cycle check it out:

1-3 dbol 40 ed
2-10 Deca 400 ew / elke 5e dag
2-7 Sustanon 400 ew / elke 5e dag
8-11 Test prop 500 pw (eod pin)
8-11 Windstrol 1ml eod
10-12 Pregnyl
11-15 clomid
11-15 Nolvadex
11 - 15 celltech
11 - 15 NoXplode

Ik train al jaren ben 25, ik begon met 55 kg (16) en toen ik begon met de kuur was ik 75 kg (25) met vorrige jaar een paar pauzes ivm blessures (LANGE PAUZES)

nu zit ik 3,5 weken in de kuur en ik ben van 75 kg naar 90 kg gegaan

kcal pd : 5500+
proteine;s from food 200 ED
proteine's from shakes & gainers 100 ED
2 1000mg mutlivit bruis tabletten
2 1000mg vitamine c bruis tabletten

9-10 uur slaap per dag.

Training schedule :

Heel verschillend maar laten we zeggen ik train 7 dagen per week.

1armen buik
2rug
3borst
4schouders
5benen
6armen
7rug
8borst

etc. OF

1 rug
2benen
3schouders
4borst
5benen
6armen

OF Supah Sets back 2 back workouts OF hardcore killer dropsets 1ste set em de rest blasten daarna.

Dit is mijn eerste kuur maareee ik ben nu in 3 weken dus van 75 naar 90 gegaan ik ben tevreden ookal is het deels vocht , 3punts meting en bmi zeggen dat me vet niet is verranderd, na het stoppen met 3 bol is megezicht ook smaller geworden geen vocht meer in me koppie.

lach maar .. maar ik hoop dus aan het eind van de kuur 100kg+ gehaald te hebben en ben van plan het ook te behouden!

Comments?
please do the road to training is boring and lonely lets discuss MASS !!!!

Laters Bro's
 
75-90 in 3.5 week?!

tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg
 
Maak eens wat foto's dan? :roflol:
 
Ik vind het best veel gear voor een eerste kuur en voor iemand met jouw gewicht.
Je eet ook echt veel boven onderhoud zo te zien, hoe zit het nu met je vetpercentage? Post eens een before pic en een pic van nu?