XXL Nutrition

First Cycle!

Bezoekers in dit topic

MusculusMaximus

Cool Novice
Lid sinds
20 aug 2012
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Yow dit is me eerste cycle check it out:

1-3 dbol 40 ed
2-10 Deca 400 ew / elke 5e dag
2-7 Sustanon 400 ew / elke 5e dag
8-11 Test prop 500 pw (eod pin)
8-11 Windstrol 1ml eod
10-12 Pregnyl
11-15 clomid
11-15 Nolvadex
11 - 15 celltech
11 - 15 NoXplode

Ik train al jaren ben 25, ik begon met 55 kg (16) en toen ik begon met de kuur was ik 75 kg (25) met vorrige jaar een paar pauzes ivm blessures (LANGE PAUZES)

nu zit ik 3,5 weken in de kuur en ik ben van 75 kg naar 90 kg gegaan

kcal pd : 5500+
proteine;s from food 200 ED
proteine's from shakes & gainers 100 ED
2 1000mg mutlivit bruis tabletten
2 1000mg vitamine c bruis tabletten

9-10 uur slaap per dag.

Training schedule :

Heel verschillend maar laten we zeggen ik train 7 dagen per week.

1armen buik
2rug
3borst
4schouders
5benen
6armen
7rug
8borst

etc. OF

1 rug
2benen
3schouders
4borst
5benen
6armen

OF Supah Sets back 2 back workouts OF hardcore killer dropsets 1ste set em de rest blasten daarna.

Dit is mijn eerste kuur maareee ik ben nu in 3 weken dus van 75 naar 90 gegaan ik ben tevreden ookal is het deels vocht , 3punts meting en bmi zeggen dat me vet niet is verranderd, na het stoppen met 3 bol is megezicht ook smaller geworden geen vocht meer in me koppie.

lach maar .. maar ik hoop dus aan het eind van de kuur 100kg+ gehaald te hebben en ben van plan het ook te behouden!

Comments?
please do the road to training is boring and lonely lets discuss MASS !!!!

Laters Bro's
 
75-90 in 3.5 week?!

tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg
 
Maak eens wat foto's dan? :roflol:
 
Ik vind het best veel gear voor een eerste kuur en voor iemand met jouw gewicht.
Je eet ook echt veel boven onderhoud zo te zien, hoe zit het nu met je vetpercentage? Post eens een before pic en een pic van nu?
En je trainingsschema gaat nergens over zo te zien, 7 dagen per week train je armen!

1armen buik
2rug
3borst
4schouders
5benen
6armen
7rug
8borst

--ik lees net dat je bf niet gestegen is, vind het wel bijzonder dan. Benieuwd naar de pics geloof hier weinig van haha
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het best veel gear voor een eerste kuur en voor iemand met jouw gewicht.
Je eet ook echt veel boven onderhoud zo te zien, hoe zit het nu met je vetpercentage? Post eens een before pic en een pic van nu?

hoe doe ik dat ik ben nieuw op dit forum , laat me even rondkijken , ik kan niet eens een avatar kiezen hahaha (noob)

ben zo terug
 
me ex heeft de camera geleegd waar de before foto's op stonden , maar me moeder heeft er ook nog een paar dus ik kan die wel uploaden als ik daar langsga ik woon er niet in de buurt
 
Yeah right, pic van nu? Of heeft je ex ook de camera meegenomen?
 
Waarom train je 7x per week armen?

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 20:12 ----------

Aan de hand van je inname kcals en geen stijging van bf, je stack en je trainingsschema moet je wel een trol zijn
 
Yeah right, pic van nu? Of heeft je ex ook de camera meegenomen?

HAHAHAHAH

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik maak ze wel ff

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 19:15 ----------

Waarom train je 7x per week armen?

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 20:12 ----------

Aan de hand van je inname kcals en geen stijging van bf, je stack en je trainingsschema moet je wel een trol zijn


Nou misschien is me bf wel een beetje gestegen HAHIHIOHO maarja volgens die electronische bmi meter niet .

Klig wel echt nonstop te naaien kweet niet of dat uitmaakt :"D

maar ok ff foto's maken
 
Nou maak dan ook maar pics met een lepel in je mond, want voorlopig heeft dit nog veel weg van een redelijke troll.
 
waarom 7 x per week armen, lees je er steeds overheen of weet je het zelf ook niet?
 
waarom 7 x per week armen, lees je er steeds overheen of weet je het zelf ook niet?

Owja dat is alleen deze week ff experimenteren omdat me armen achterlopen, als ik ook maar de kleinste irritatie voel gaat die training niet door.

enne Chest en back tel ik niet echt mee:P

http://i48.tinypic.com/33ab8yv.jpg
33ab8yv.jpg


sorry man geen lepel als het moet pak ik een vork

maare ik vind mezelf wel erg tiny de weegschaal zegt misschien 70 maar als ik mezelf zie zie ik nogsteeds 60 ish
 
70?? dacht 90... Trolfailure..

En: alsof je armen gaan groeien als je ze elke dag traint. En dit moet dan kuren.. come on..
 
70?? dacht 90... Trolfailure..

En: alsof je armen gaan groeien als je ze elke dag traint. En dit moet dan kuren.. come on..
ja ik bedoel 90 typ foutje ik ben pas kort op dit gewicht , maar ik zweer op me dood dat ik 90 kg ben heb veel bij me benen, ik begrijp de fitness methodiek theorie en praktijk dat is mijn opleiding , ik geef mijn armen redelijk rust het training schema was maar een voorbeeldje , meestal doe ik alleen armen na een rustdag als ik niet heb kunnen trainen (hoewel de bedoeling 7 dagen is) dan pak ik een dag alleen armen en daarnaa alleen benen of buik of nek .

maar nogmaals ik ben dus wel 90 kg
 
Dit maakt het een stuk geloofwaardiger, je bent in de kuur gewoon van 75 naar 70 gegaan d: .
 
anders maak ik morgen wel een filmpje hoe ik op een weegschaal ga staan , zonder gewichts vest zonder lood in mijn zakken , in geprogrammeerd op 0.0 kg en iemand anders filmt het.

Electrische weegschaal en Oldschool weegschaal.

PS : dit is geen trol

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 20:45 ----------

Dit maakt het een stuk geloofwaardiger, je bent in de kuur gewoon van 75 naar 70 gegaan d: .

is jammer dat ik die you so funny al gepost heb , ik double post niet scroll omhoog kan je het weer bekijken

YOU SO FUNNY
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven