MuscleMeat

DNP, Test + Tren.

Bezoekers in dit topic

SHaDoWLanDZ

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
25 aug 2005
Berichten
1.776
Waardering
19
Lengte
1m79
Massa
99kg
Vetpercentage
17%
Heren,

Na vele maanden inlezen over DNP, en de gebruikerservaringen op dit board, ga ik mezelf ook eens aan een verantwoorde DNP cycle wagen.
Ik had hieral een jaar geleden aangedacht, maar omwille van te weinig info nog, heb ik het wat uitgesteld tot nu.

Kriel, Animallegs,TestoAnimal, Dareal,.. zijn al voorgegaan, nu is het mijn beurt om eens te "testen" hoe goed dit goedje wel is en wat het kan opleveren voor mij. :rolleyes:

De bedoeling is om komende zondag of maandag te starten, de cycle zal ongeveer 12 dagen duren met het volgende schema:

t55e6e.jpg


Dosering is 200mg/cap.

Hierna enkele dagen rust (ik zie de DNP cycle dus als een prime voor de AAS-cycle)

En dan:

01-12 Test-E (HG) 250mg/w
01-12 Tren-E (HG) 400mg/w
01-12 Proviron (UG) 50mg ed

12 weken Tren-E wel onder voorbehoud, vorige keer had ik er een klein knobbeltje / gyno aan overgehouden na 9 weken 200mg/w :mad:

Bedoeling van deze kuur is eigenlijk dezelfde als de vorige, zoveel mogelijk mooie-schone massa, en eventueel zakken in BF.

Vorige keer was ik begonnen op: (ongeveer) 86.5kg / 16%, gestopt op 92.8kg / 15%
Jammer genoeg kon ik die shape WEERAL niet vasthouden en ben ik weer wat vet/vocht aangekomen..
Stats nu zijn: 96kg / 18% (incl vocht van de crea mono :rolleyes: )

Ik ben net verhuisd van gym, daar ga ik nog wat begeleiding krijgen van een oud-amateur-bb van NL (Michael Reuters voor diegene die hem kennen).
Als ik een voedingsschema van hem gekregen heb, post ik dat hier ook wel.
Tijdens DNP ga ik "normaal" eten. Pas tijdens de AAS cycle gaat het enorm clean worden. (Vorige cycle gaf de eerste 5 weken een zeer leuk resultaat, daarna stagneerde het vetverlies en kwam ik gewoon drogere massa aan)

Vanaf maandag update ik hier dus over DNP :o

Suggesties, commentaar, afkrakingen,... Let me hear ya'll :D
 
interessant!! ga hem volgen en succes
 
succes gozer, ben benieuwd! ga je volgen
 
Succes gozer ga je weer volgen ;)
 
Succes man. Ik ben momenteel ook voor de eerste x met DNP bezig, maar ik voel er geen ruk van. Ik heb grote en kleine potjes ontvangen, en volgens een kenner zijn de grote potjes ondergedoseerd. Ik zit momenteel op 4x200MG (2e dag) als frontload.. en wilde eigenlijk morgen gaan minderen, maar als dit gevoel zo blijft minder ik denk ik beter niets. Mijn originele plan was 2 dagen op 600mg en de rest op 400mg.
 
zo daar is ie eindelijk, ben benieuwd. Hou je voor en na DNP foto's bij?

Heb je iets in huis voor allergische reactie?
 
Hoppa ... ik ben benieuwd !
 
Succes man. Ik ben momenteel ook voor de eerste x met DNP bezig, maar ik voel er geen ruk van. Ik heb grote en kleine potjes ontvangen, en volgens een kenner zijn de grote potjes ondergedoseerd. Ik zit momenteel op 4x200MG (2e dag) als frontload.. en wilde eigenlijk morgen gaan minderen, maar als dit gevoel zo blijft minder ik denk ik beter niets. Mijn originele plan was 2 dagen op 600mg en de rest op 400mg.

Vreemd dat je er nix van voelt toch?
DNP frontloaden? :eek:???
Hoeveel dagen ben je al ver? En hoelang was je vanplan DNP te gebruiken?
Echt nix resultaat?


zo daar is ie eindelijk, ben benieuwd. Hou je voor en na DNP foto's bij?

Heb je iets in huis voor allergische reactie?

Ik ga zowieso een foto maken voor, en ook na, maar zoals ik bij Animallegs gezien heb, echt leuk is het niet om die "na-foto" te zien aangezien dat goedje je normaal gezien zo plat als een muismat maakt :D

Ik heb niets in huis voor een allergische reactie, indien ik de eerste dag uitslag,.. merk, stop ik er gewoon onmiddelijk mee en overweeg ik om na een dag of 7-8 opnieuw te proberen..

Hoppa ... ik ben benieuwd !

Ik ook makker! :rolleyes:
 
jammer dat er toch mensen na waarschuwen toch zeer dom met DNP omgaan.

Animal,Dareal, Kriel allemaal duidelijk uitleg gegeven over het hoe en wat.

Ik ben blij dat MP die poederbunk niet meer heeft,omdat het cumulatief werkt,en hierin het grote gevaar schuilt.

Weten jullie overgens dat hoger dan 2500mg poeder per dag dodelijk is?

Wat zie ik nu.
Mensen die nog nooit DNP gebruikt hebben gaan nu ff "frontloaden" je reinste imbieciliteit,als je er allergisch op reageert dan krijg je het niet snel uit je systeem.

Neem gewoon per dag een cap. Ja ik hebgehoord dat iemand de lichte versie op 8 pd heeft en er erg goed op gaat,MAAR bouw daarnaar toe,kijk eerst wat het doet,voordat je verkeert reageert en kapot gaat. Dit soort gevallen kan ik me redelijk pissed over maken. DIT zijn de gevallen met dodelijke afloop. Poeder werk cummulatief,en is persoon tot persoon verschillend. Ik ging kapot met 3-4 caps,animal 5 geloof ik,Dareal zat hoog,maar had al vaker dnp gebruikt.

Zou blij zijn als die poeder uit circulatie is,en dat er dan eens goede kristalvorm daarvoor in de plaats komt.....dan kan je die fout slechts 1x maken,dan ben je mol....maar spaart je wel een crematie uit,want gefrituurd ben je zeker,.....wel van binnenuit
 
Goeie reactie kriel..

Je hebt het dan ook rechstreeks richting Schwarzenegger2 veronderstel ik..

In mijn geval, je hebt het schema gezien. Lijkt me dit een verantwoorde cycle.. (max is 3 caps, en dat is dan ook afhankelijk hoe ik me op 2 caps zal voelen!)
 
Ja je moet die troep langzaam opbouwen. Als je niets merkt kan je rustig verhogen. Maar ga er niet roekeloos mee om kijk uit. Voel je niets,gewoon verhogen. Om het uit te testen neem eens een vieze Mac maaltijd savonds,en kijk ff of je gaat zweten,zoniet,verhogen,maar met 1 tegelijk.

Moet zeggen dat ik het wel kan merken dat ik kort geleden DNP gebruikt heb. Binnen paar dagen zaten de kiloos er met wat winny en test prop er weer aan, reageert net allemaal pak sneller op de as
 
Wees gerust, ik heb er genoeg overgelezen, er stonden enkele links in jou dnp-topic waar ik vrijwel elke zin van +30pagina's van heb gelezen.
Ik ken de gevaren en ben me goed bewust dat 1 cap teveel -dodelijk- kan zijn.
Daarom staat in mijn schemaatje hierboven ook de eerste 4 dagen maar 1 cap!
 
Ik heb 2 weken terug al getest of ik al dan niet allergisch was voor DNP. Omdat ik niet mentaal naar een cycle toe wilde werken als ik op de dag van aanvang zou merken dat het niet werkt voor mij. De frontload heb ik van een ervaren persoon, en daar is niets mis mee. Iedereen moet zijn eigen cyclus bepalen en ik advizeer helemaal niemand iets. Ik deel gewoon mijn ervaring.
 
Ik heb grote en kleine potjes ontvangen, en volgens een kenner zijn de grote potjes ondergedoseerd.

Ik heb 2 keer even grote pot gehad, de eerste waren de 100mg caps (ondergedoseerd)
de tweede keer zouden de juiste moeten wezen, maar merkte toen echt helemaal niets, niet zweten niets!

Ben zoiezo klaar met al die klere bende, doe nu 2x45minuten cardio per dag op een 2000kcal!
Het is hard werken en ik lijk mischien wel gek omdat er een veel makkelijkere weg is (T3, Eph, clen ECHTEdnp enz)
Maar mischien ben ik nu minder snel geneigd het te verkloten na de cut aangezien ik de tering zwaar mijn best moet doen nu!

,echt leuk is het niet om die "na-foto" te zien aangezien dat goedje je normaal gezien zo plat als een muismat maakt :D

tijdens ben je plat, niet erna:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
That's the spirit Dareal!
 
That's the spirit Dareal!

Zal ook nooit meer zolang 'on' gaan (8,5maanden)
Dan wordt je ook een soort van 'lui' je kan 2keer per week laveloos in de kroeg gaan zitten en slecht eten en nog vooruitgaan/niet achteruit gaan!

Zal deze 3 weken mezelf een soort van 'testen' of ik 'het' nog wel in me heb! Of ik het nog wel waard ben te kuren
 
Hoe staat het momenteel met je libido dareal? alweer een beetje herstelt?
 
Het verhaal is iedere, x anders dareal dan is dnp k*t, dan is het weer top staan de aders overal dan weer k*t dan weer .....
 
jammer dat er toch mensen na waarschuwen toch zeer dom met DNP omgaan.

Animal,Dareal, Kriel allemaal duidelijk uitleg gegeven over het hoe en wat.

Ik ben blij dat MP die poederbunk niet meer heeft,omdat het cumulatief werkt,en hierin het grote gevaar schuilt.

Weten jullie overgens dat hoger dan 2500mg poeder per dag dodelijk is?

Wat zie ik nu.
Mensen die nog nooit DNP gebruikt hebben gaan nu ff "frontloaden" je reinste imbieciliteit,als je er allergisch op reageert dan krijg je het niet snel uit je systeem.

Neem gewoon per dag een cap. Ja ik hebgehoord dat iemand de lichte versie op 8 pd heeft en er erg goed op gaat,MAAR bouw daarnaar toe,kijk eerst wat het doet,voordat je verkeert reageert en kapot gaat. Dit soort gevallen kan ik me redelijk pissed over maken. DIT zijn de gevallen met dodelijke afloop. Poeder werk cummulatief,en is persoon tot persoon verschillend. Ik ging kapot met 3-4 caps,animal 5 geloof ik,Dareal zat hoog,maar had al vaker dnp gebruikt.

Zou blij zijn als die poeder uit circulatie is,en dat er dan eens goede kristalvorm daarvoor in de plaats komt.....dan kan je die fout slechts 1x maken,dan ben je mol....maar spaart je wel een crematie uit,want gefrituurd ben je zeker,.....wel van binnenuit

Goede post man!

Succes Shadow:D
 
Het verhaal is iedere, x anders dareal dan is dnp k*t, dan is het weer top staan de aders overal dan weer k*t dan weer .....

volgens mij ben ik heel duidelijk en was de laatste keer DNP gewoon klote! die keer ervoor voelde ik me tijdens de DNP klote en daarna vond ik het top omdat inderdaad overal de aders stonden ja!
 
Back
Naar boven