| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2008 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Deca+sustanon+D-Boll
Mijn kuurtje ziet er als volgt uit , ik ben gisteren ermee begonnen! Ik ben 1M80 en weeg nu 70kg! Ik train nu 3jaar en volg een goed eetschema en massatraining! Week 1-8 Deca 500mg per week Week 1-8 susta 500mg per week week 4-8 40mg winstrol tabs per dag omdat ik deze nog had liggen daarom niet de injectie! week 1-4 D-Boll daarna nakuur met clomid en nolvadex |
| | |
| | #2 |
| Fighter | Re: Deca+sustanon+D-Boll
Ik heb niet veel reden tot spreken maar 70kg voor 1m80 is eigenlijk nog te licht om te beginnen kuren. Je bent nu al bezig dus ik zou de Sust 2 weken langer doen en ofwel winstrol of dbol doen. 4 weken 20mg nolvadex ed als PCT Veel succes!
__________________ OVERCOME Goal: Become an athlete |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Zeeland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m78 80kg - Karma: ![]() | Re: Deca+sustanon+D-Boll
Wat voor gewicht zou je willen pakken en is dit je eerste kuurtje? omdat je die winny's nog had liggen.. |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2009 Locatie: UG Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m77 111kg 13% Karma: ![]() | Re: Deca+sustanon+D-Boll
dboll en winstrol achter elkaar... en daarbij 500mg deca als 1e kuur ( lijkt me want je 1.80 bij 70kg en dan al kuur te hebben gehad lijkt me niet ) Succes hopelijk kom je er goed uit |
| | |
| | #5 |
Stats: Karma: ![]() | Re: Deca+sustanon+D-Boll
Ik was extreem mager , vorig jaar woog ik 57kg ik ben dan 10kg bijgekomen maar ik ben wel kurkdroog! Ik wil nu toch zeker 7kg overhouden! |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | Re: Deca+sustanon+D-Boll
kuurvoorstel trekt op niets sorry,en je weegt te weinig. deca op 8 weken zou ik niet doen zou eerder 10 weken pakken. sustanon minstens op 10 weken of 12. ofwel 4 weken dbol of 4weken winny maar 8 weken pille slikken raad ik u zeker niet aan.
__________________ Pain Is Temperary Pride Is Forever |
| | |
| | #7 |
Oke ik heb besloten deca en sustanon 10weken te pakken en kickstart met d-boll! Of ik winstrol de laatste weken van mijn kuur ga pakken zie ik dan wel ![]() Ik heb dinsdag mijn eerste spuitje gehad en vrijdag krijg ik mijn 2de dus vanaf nu kan ik mijn kuurdagboekje bijhouden . |
| | |
| | #8 | |
| Cool Novice | Re: Deca+sustanon+D-Boll
Citaat:
. post is een voedingschema las je dat wel hebt. hoeveel keer eet je per dag? je zegt ik doe massa training maar je hebt geen massa 70kg ....
__________________ Pain Is Temperary Pride Is Forever | |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
test 2 weken langer doortrekken dan de DECA... nakuren met NOLVA 20mg ED voor 4 weken en ja wat de rest al zei, 2 type orals op zo'n kort kuurtje is niet verstandig vind de deca en test voor jouw stats zoiezo al te hoog gegrepen..
__________________ AUT VINCERE AUT MORI |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2009 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m75 93kg 9% Karma: ![]() | Re: Deca+sustanon+D-Boll
ik zou de deca tot week10 doortrekken op eventueel 400mg/w en susta tot week12. in ieder geval susta 2weken langer doortrekken dan deca |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| deca+sustanon+d-boll |
| Topic opties | |
| |