| | |
| Cool Novice Lid sinds: Sep 2011 Stats: M 42j 1m74 89kg 15% |
voedingsschema moet ik nog in elkaar zetten en posten maar dat komt wel geloof me maar ik heb daar uitvoerig naar gekeken winni heb ik na veel lees werk en ervaringen van andere genomen omdat mij dit de beste keus lijkt voor een 1e kuur |
|
| | ||
| Mr.Clean Lid sinds: May 2006 Stats: M 35j 1m92 100kg 10% | Citaat:
weten man ---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 17:09 ---------- 17aa slecht voor je lever man,beter testE op 500mg/week of 250mg testE & 250mg dk | |
|
| | ||
| Cool Novice Lid sinds: Sep 2011 Stats: M 42j 1m74 89kg 15% | Citaat:
het voedingsschema heb ik al ik moet het alleen nog in exel zetten om te posten niet gelijk oordelen | |
|
| | |
UPDATE Nu 3e dag na begin kuur Maandag avond Borst en Triceps getraind enorm gefocusd en goed getraind voor ikhet wist had ik er al weer 2 uur opzitten gisteravond lekker mijn schuoders en biceps getraind tijd vloog om vannacht goed geslapen alleen wakker geworden voor een enorm toiletbezoek (urineren) ook had ik goed liggen zweten misschien ook iets mee te maken ik merkte wel dat mijn schouders nog steeds gespannen blijven en mijn armen doen op een prettige manier zeer ik weet niet of ik er nu al wat van kan merken maar het gevoel is prettig ook tijdens de training blijven de spieren opgezet en zie je de adertjes lopen in mijn schouders en daar doen we het toch allemaal voor gewogen heb ik nog niet. Laatst aangepast door giuseppe70 : Wed 11 Jan 2012 om 12:12 |
|
| | |
zoals beloofd heb ik mijn voedingschema in een excel gezet het schema is voor mij zo dat ik de eiwitten iets hoger wil doen en de koolhydraten iets lager in elk geval is dit wat ik zoal op een dag naar binnen werk vet is de ene dag hoger en de andere dag lager voeding schema voorbeeld.xls |
|
| | ||
| Cool Novice Lid sinds: Jun 2011 Stats: M 22j 1m78 87kg 14% | Citaat:
| |
|