AndroidHealthClinic

8 weken Winstrol 50 mg/d

Bezoekers in dit topic

5 k gegaind met winny only zeer netjes gedaan!:cool:
 
Toch niet slecht, zeker gezien je matige voeding. :thumbs:

mag ik vragen waar jij die matige voeding op baseerd
zoals je in de eerste berichten heb kunnen lezen heb ik het e.e.a verandert aan het eet schema waardoor dit wel beter uitkwam kwa verhoudingen
bovendien gaat er nu iedere dag een bak rijst in met de lunch
dit bestaat uit kip of droog gestoomde makreel
 
Kwark met muesli voor het slapen vindt ik gewoon geen goede combinatie, maar dat is mijn mening. Verder vind ik boterhammen met pindakaas, en twee stuks fruit ook geen echte maaltijd. Geen dierlijke eiwitten..
Als je kuurt moet je voeding niet 99% maar 110% zijn.
Just my two cents. Je hebt 5kg gewonnen, en als dat niet teveel vocht is, dan is dat gewoon een mooi resultaat. :thumbs:
 
nou ben ik mezelf het volgende aan het afvragen
ik lees steeds meer dat je van nolvadex in de nakuur ontzettend veel puisten kan krijgen???
vorig jaar heb ik heel mijn rug onder de puisten gehad en heb ze met moeite weggekregen:mad::mad:
is het dan wel verstandig om nu na mijn winstrol only kuurtje te gaan nakuren met nolvadex of is het niet nodig
tot voor kort was ik volledig ervan overtuigd dat nakuren moest
wat gebeurd er als ik niet een nakuur doe met nolvadex
hopenlijk kunnen jullie mij helpen
 
Is het wel de Nolva die dat doet?
En niet gewoon de hormoonschommeling?
En heb je al eens Vitamine b5 geprobeerd? Werkt bij mij echt goed!
 
Laatst bewerkt:
ik ken genoeg mensen die bij een pillenkuurtje helemaal geen nakuur pakken. en die ook gewoon goed herstellen en niet al teveel verliezen..

maar ja 100 mensen 100 meningen
 
Update

zo de laatste week is achter de rug maaaaaaaaaaaar ik had nog 15 pilletjes over dus voor 3 dagen en dat is zonde om te laten liggen en dan zijn ze echt op :(:(

nu aan het einde van de kuur kan ik de balans opmaken
ik ben gekomen van 83 kilo en weeg momenteel 88.2 een winst van 5.2 kilo
en het mooiste is nog dat gisteren bij het vet meten mijn vetpercentage goed is afgenomen naar 15% dus na 8 weken is het met 3% gedaald
de totale maten van het vet meten was 29 mm en zoals ik al wist zit het meeste bij mij op mijn buik zijkant en onder het schouderblad,
biceps en triceps meten wij 1 a 2 mm nagenoeg niks dus
conclusie is dus een spiertoename van 5 kilo of er moet nog wat vocht bij zitten.
maar krijg overal om mij heen de nodige complimenten en ja dat ik keihard train wordt nu goed zichtbaar,mijn armen zijn veel voller dan voorheen en dat is enorm kikkuh:D:D
ik ben zo blij als een klein kind met mijn resultaten.

voordelen van de winstrol
goede spiertoename en het maakt de spieren zichtbaarder
vet retentie mits je let op de voeding dit is het belangrijkste
goede krachttoename

maar er zijn ook nadelen aan de kuur
zo heb ik bij iets te weinig water inname een zwaar hoofd met hoofdpijn
en als ik heb getraind dan slaap ik 's nachts erg slecht ik lig me helemaal kapot te zweten en wordt vaak gedurende de nacht wakker en dus ben ik de dag erna een wrak
op mijn buik slapen is er niet meer bij als ik mijn armen onder mijn kusssen doe dan gaan mijn schouders pijn doen omdat ik ze niet kan strekken tot boven mijn hoofd (zal wel aan de spiergroei liggen),of hebben hier meer mensen last van

maar goed zoals al eerder gezegd ook op de sportschool zitten de januari mensen constant naar je te kijken wat je allemaal niet aan het tillen ben
en krijg ik al een achtervolgings waanzin.
donderdag begin ik met de nakuur van nolvadex en zal ik hier blijven posten over de vooruitgang na de kuur
vanaf nu geef ik mijn lichaam de tijd om de kuur te verwerken en ga dan in week 17 beginnen met een kuur van test e en winstrol
hij ziet er dan als volgt uit

1-12 500 mg test e ew
1-4 50 mg winstrol ed
14-16 20 mg nolvadex

kan ik nog net voor de vakantie knallen en met een top gevoel gaan
 
Ga je je bloedwaardes laten testen na deze kuur en vóór je test kuur? Ben wel benieuwd dan.

En btw, die achtervolgingswaanzin in de gym is niet nodig. Je bent van Nederland toch? In België bestaat tegenwoordig de kans dat ze binnenvallen en dat je moet plassen, dán zou ik pas paranoïde gedachten krijgen. :)
 
wat betreft die achtervolgingswaanzin
ik zit op een tamelijk doch erg schone sportschool waar niet tot bijna niemand gebruik maakt van aas dus als je een beetje je best doet behoor je toch al snel tot de harde kern van de school en dan val je dus al snel op wanneer je aan het bankdrukken ben met 130 kilo

en mijn bloedwaardes weet ik nog niet of ik die gaat laten testen er zit tussen deze kuur en de volgende 7 weken
dan zal alles toch wel weer normaal zijn
 
Begrijp ik goed dat je de laatste 2 weken + 3 dagen dus 0,7KG bent aangekomen? Kun je ook een inschatting maken wat er die laatste tijd aan vet is veranderd? Oftewel, heeft het zin (lees: zou je dit achteraf ook gedaan hebben) om 8 weken te pakken ipv 6 weken?
 
Begrijp ik goed dat je de laatste 2 weken + 3 dagen dus 0,7KG bent aangekomen? Kun je ook een inschatting maken wat er die laatste tijd aan vet is veranderd? Oftewel, heeft het zin (lees: zou je dit achteraf ook gedaan hebben) om 8 weken te pakken ipv 6 weken?

de laatste weken ben ik in vetpercentage omlaag gegaan en een gewichtswinst van 0.7 kilo zoals jij aangeeft
als je het vetverlies er nu bij optelt dan weet je ook dat de gewichtstoename meer moet zijn en dat dit spiermassa is:D
laatse 2 weken ben ik nog eens 2% vet kwijt
 
nette kuur lijkt me zo.

ben ook inderdaad blij dat ik voor deze 1e kuur gekozen hebt
het verschil met voor de kuur is echt goed zichtbaar
nog even en dan mag ik weer trainen:laugh::shake::shake::nanner::bow2:

gisteren ook even mijn muziek op de mp3 speler veranderd er staat nu Prodigy fat of the land op
als we nu niet kunnen knallen weet ik het nie meer
alleen wel oppassen want je wordt zo agri als de pest:evilnana::hamer:
 
Netjes gedaan, misschien moet ik na m'n test kuur ook maar eens winstrol pakken :D
 
kan niks anders doen dan het je aanraden
maar ik zou niet hoger in dosis gaan dan 50 mg ed
erboven 60 mg vond ik het niet fijn meer worden lijkt wel of je hersens dan zeggen dit is teveel 10 mg lager en alles was weer koek en ei

trouwens gisteren nieuwe schema doorgenomen heb nu een spiltschema verdeeld over 2 dagen
gisteravond begonnen met benen schouders
kan dus nu niet meer lopen ben nog steeds verzuurd
 
zo de kuur zit erop
gisteravond de eerste 2 nolva's ingenomen
misschien lijkt het maar zo maar ik heb vannacht geslapen als een os,en ben ook redelijk uitgerust wakker geworden
kan het misschien zo zijn dat ik onrustig heb geslapen door de winstrol
of ga je juist beter slapen door de nolva?
 
Hey kerel ,heb je before en after pics? Ben benieuwd naar je resultaat. Met jouw stat (mochten ze kloppen) zou ik gaan cutten. Je hebt al veel massa met bijna 90 kilo of 1.74. Gewicht vast houden en vet omlaag. Op test kan je ook cutten. Ga je toch voor een bulk kuur dan zou ik naar een procentje of 12 gaan op zn minst.
 
Hey kerel ,heb je before en after pics? Ben benieuwd naar je resultaat. Met jouw stat (mochten ze kloppen) zou ik gaan cutten. Je hebt al veel massa met bijna 90 kilo of 1.74. Gewicht vast houden en vet omlaag. Op test kan je ook cutten. Ga je toch voor een bulk kuur dan zou ik naar een procentje of 12 gaan op zn minst.

dat is nou net wat ik van plan ben vet verder omlaag en gewicht vasthouden
en dan inderdaad een test e met cut
bedankt voor de tip en het meedenken:D
 
1ste kuur

ik zou ook graag mijn eerste kuur doen met winny doen maar dan 6 weken 40mg per dag... ik train al 3jaar en half, kben 22jaar oud en weeg wel maar 75kg, ben 183 groot.
je moet toch niet nakuren met winny? heb ik toch overal gelezen ...
ik ben er al paar maand mee bezig en wil het nu eindelijk proberen , ik weet dat ik mss uit eerste kuur test only meer zal halen maar het is mijn bedoeling ook niet om zeer groot te worden in massa...
las ook datje pillen kan nemen tegen haar uitval en maria destel voor de lever na de kuur , maar is dat allemaal wel nodig als je 40mg neemt per dag voor 4 weken ? mvg , iemand die mij kan helpen en of raad geven?
 
Back
Naar boven