XXL Nutrition

50MG winstrol 1e kuur

Bezoekers in dit topic

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
1.452
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Goeie middag mensen

na 2 jaar trainen wil ik me 1e zo lichte kuur beginnen zonder te spuiten
ondanks dat het beter is etc...

ik had in gedachte

8 weken 50mg winstrol per dag, alles 1 uur voor het trainen in nemen

en moet je het echt ELKE dag slikken? dus ook op rust dagen of alleen op trainings dagen

en als nakuur wou ik 2 weken EPL Nolvadex slikken 30 mg per dag



8 weken 50 MG EPL Winstrol oral

1 week niks

dan 2 weken EPL Nolvadex 30mg per dag

ben benieuwt wat jullie hiervan vinden


kwa voeding zit ik op 3600 kcal en 250 gram eiwitten train 3x per week +1 kickbox

ik hoop er ongeveer 3 tot 5 kilo mee te gainen
,
 
8 weken is een beetje lang naar mijn idee...voor een oral dan.
Ik zou 6 weken elke dag 50mg.
Nakuur starten na 4 dagen ipv een week, 20mg nolva pd zou genoeg moeten zijn.
 
Ik heb ook 8 weken 50mg Winny gedaan, icm clen & T3, welliswaar zonder nolvadex ...
Anderhalf maandje later bloed laten trekken en alle waardes waren in orde.
 
ik heb ook 8 weken 50mg winny gedaan, icm clenbuterol>clen & t3, welliswaar zonder nolvadex ...
Anderhalf maandje later bloed laten trekken en alle waardes waren in orde.


hopelijk krijg ik hier een goed antwoord ,
want sommige kunnen aleen maar lachen met mensen die serieuse info willen ;

goed ik begin

ik ben begonnen met 9 weken test e
de 9e week ging ik wintrol nemen .
Dit kon nog niet omdat ik nog geen wintrol had dus zei die gast die mij alles verkocht heeft ; dat ik moest dianabol nemen tot ik mijn winstrol had ; morgen heb ik winstrol ;

ik weet dat dit niet zo goed is ; maar mag ik ng die winstrol nemen ; nadat ik week 1-9 test e
week 11tot 13 dianabol
week 13 tot 19 winstrol
 
hopelijk krijg ik hier een goed antwoord ,
want sommige kunnen aleen maar lachen met mensen die serieuse info willen ;

goed ik begin

ik ben begonnen met 9 weken test e
de 9e week ging ik wintrol nemen .
Dit kon nog niet omdat ik nog geen wintrol had dus zei die gast die mij alles verkocht heeft ; dat ik moest dianabol nemen tot ik mijn winstrol had ; morgen heb ik winstrol ;

ik weet dat dit niet zo goed is ; maar mag ik ng die winstrol nemen ; nadat ik week 1-9 test e
week 11tot 13 dianabol
week 13 tot 19 winstrol



je kon die dianabol beter laten staan imo.. had je kunnen gebruiken als kickstart (in het begin) maar aan het einde van je kuur lijkt me winstrol beter.
aan het einde van die test-e wil je natuurlijk af van alle vocht dat je hebt vastgehouden dan is die dianabol natuurlijk geen slimme keuze, winstrol onttrekt vocht
 
Hallo. Ik ben adrian1 en ik ben nieuw in dit forum. Ik ben hier eigenlijk bijgekomen omdat ik heel serieuze info wil. Ik train nu 1 jaar, 3/week en ik ben aan het denken een winstrol (inyectable) kuur van 6 weken te doen samen met een whey-dieet. Mijn bedoeling is om serieus te dalen in vetmassa en een beetje spieren te vergroten. Ik ken mensen die het gedaan hebben en de ene heeft totaal geen slechte na-effecten gehad en de andere juist heel veel. Kan iemand mij wat eerlijke info geven over de resultaten en na-effecten van winstrol? Ik ben 1,76m en weeg 89kg. Aub alleen serieuze info want ik wil het wel doen maar heb toch wat schrik voor de slechte effecten. Groetjes.
 
Hallo. Ik ben adrian1 en ik ben nieuw in dit forum. Ik ben hier eigenlijk bijgekomen omdat ik heel serieuze info wil. Ik train nu 1 jaar, 3/week en ik ben aan het denken een winstrol (inyectable) kuur van 6 weken te doen samen met een whey-dieet. Mijn bedoeling is om serieus te dalen in vetmassa en een beetje spieren te vergroten. Ik ken mensen die het gedaan hebben en de ene heeft totaal geen slechte na-effecten gehad en de andere juist heel veel. Kan iemand mij wat eerlijke info geven over de resultaten en na-effecten van winstrol? Ik ben 1,76m en weeg 89kg. Aub alleen serieuze info want ik wil het wel doen maar heb toch wat schrik voor de slechte effecten. Groetjes.

Adrian, kijk even in de AS sectie. Daar loopt nog een discussie over winstrol. En gebruik de zoekfunctie even. Je gaat een schat aan informatie vinden over winstrol.
 
hoeveel tabs per dag voor goede resultaten met wintrol

beste,

ik start morgen een winstrol tabs kuur .
wat raden jullie aan voor de hoeveelheid per dag
ik heb al gehoord 6 tabs per dag maar is dat niet wat veel .
wat denken jullie

mvg gre


1.79
82kg
6 jaar training
 
beste,

ik start morgen een winstrol tabs kuur .
wat raden jullie aan voor de hoeveelheid per dag
ik heb al gehoord 6 tabs per dag maar is dat niet wat veel .
wat denken jullie

mvg gre


1.79
82kg
6 jaar training


40mg per dag is voldoende, voor 6 weken.

dus 4 tabs per dag, als je 10mg tabs hebt
 
40mg per dag is voldoende, voor 6 weken.

dus 4 tabs per dag, als je 10mg tabs hebt


ik heb net een test e kuur achter de rug van 9 weken .
die kerel waaraan ik dit aan gekocht had zei dat ik 6 tabs perdag moest nemen voor goeie results te hebben .
dit is veel denk ik ;
en moet ik op en afbouwen best;
en is dat waar als je het wat verkruimeld dat het beeter werkt .ik denk van niet maar het kan

mvg gre
 
WTF is dit nu, spammen jullie een kuurdagboek vol hier?:mad:
 
Wat mag ik me voorstellen bij een whey-dieet?
Open zelf topics.
Gre je stelt die zelfde vraag hier al 100maal.
En hoeveelheid tabs die je neemt hangt af van de hoeveelheid werkzamestof die erin zit.
Het is weer zomer en daar zijn de winstrol mannen weer.
 
Hallo. Ik ben adrian1 en ik ben nieuw in dit forum. Ik ben hier eigenlijk bijgekomen omdat ik heel serieuze info wil. Ik train nu 1 jaar, 3/week en ik ben aan het denken een winstrol (inyectable) kuur van 6 weken te doen samen met een whey-dieet. Mijn bedoeling is om serieus te dalen in vetmassa en een beetje spieren te vergroten. Ik ken mensen die het gedaan hebben en de ene heeft totaal geen slechte na-effecten gehad en de andere juist heel veel. Kan iemand mij wat eerlijke info geven over de resultaten en na-effecten van winstrol? Ik ben 1,76m en weeg 89kg. Aub alleen serieuze info want ik wil het wel doen maar heb toch wat schrik voor de slechte effecten. Groetjes.

Gozer, ik hoop ECHT dat jij als eerste kuur winny injects gaat zetten. Ik doe op 't moment "Trenbolone">tren a EOD en winny injects ED en alles is beurs :D
 
je bent nog jong man,je kan nog natural veel gainen qua kracht/massa
als ik zo in je oude post keek zie ik dat je nog maar een jaartje trainen met 3mndjes aan klooien schreef je.

maak eerst een goeie basis en die maak je niet zomaar in 1jaar
ga (clean)bulke neem het kruid fenegriek er bij bevordert je eet lust zodat je aankomt, genoeg schema's op dbb van wat wel en niet eten.
mischien wat supplementen erbij,
zma, creatine, whey om wat te noemen. zie supplemente sectie welke je wel en niet moet pakken.
goed training schema en positieve doorzetting en rust. en vooral geduld

veel succes met behalen van je goals:thumb:

WTF is dit nu, spammen jullie een kuurdagboek vol hier?
+1 porterhouse
btw leuke link
 
Zonder te spuiten...:rolleyes:

En trouwens.. was jij dit niet?

20atq11.jpg

(Bron : http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/dagelijks-blowen-hard-trainen-236940/index5.html )
 
Wat is dit met die winstrol only kuurtjes, pak gvd gewoon Test only of Dboll erbij en geen scheiss kuurtjes waar je toch diep teleurgesteld over zal zijn
 
hahaha

bedankt voor de nuttige reactie's

nee ik ben dat niet op de foto :lol:
heb wel wat meer massa als dat
1 jaar kickboxen
1 jaar krachttraining
ben 186, om 80 kilo, wil naar de 85 toe, zwaarder als dat hoef ik niet te worden

me voeding is ook wel in orde
wil gewoon wat sneller bij me doel komen, aangezien ik voor julie 85 wil wegen


tot nu toe zijn me plannen nog niet echt verandert

8 weken winstrol oral
3 weken nakuren


moet te doen zijn toch? 5 kilo
 
Laatst bewerkt:
hopelijk krijg ik hier een goed antwoord ,
want sommige kunnen aleen maar lachen met mensen die serieuse info willen ;

goed ik begin

ik ben begonnen met 9 weken test e
de 9e week ging ik wintrol nemen .
Dit kon nog niet omdat ik nog geen wintrol had dus zei die gast die mij alles verkocht heeft ; dat ik moest dianabol nemen tot ik mijn winstrol had ; morgen heb ik winstrol ;

ik weet dat dit niet zo goed is ; maar mag ik ng die winstrol nemen ; nadat ik week 1-9 test e
week 11tot 13 dianabol
week 13 tot 19 winstrol

Hallo. Ik ben adrian1 en ik ben nieuw in dit forum. Ik ben hier eigenlijk bijgekomen omdat ik heel serieuze info wil. Ik train nu 1 jaar, 3/week en ik ben aan het denken een winstrol (inyectable) kuur van 6 weken te doen samen met een whey-dieet. Mijn bedoeling is om serieus te dalen in vetmassa en een beetje spieren te vergroten. Ik ken mensen die het gedaan hebben en de ene heeft totaal geen slechte na-effecten gehad en de andere juist heel veel. Kan iemand mij wat eerlijke info geven over de resultaten en na-effecten van winstrol? Ik ben 1,76m en weeg 89kg. Aub alleen serieuze info want ik wil het wel doen maar heb toch wat schrik voor de slechte effecten. Groetjes.

beste,

ik start morgen een winstrol tabs kuur .
wat raden jullie aan voor de hoeveelheid per dag
ik heb al gehoord 6 tabs per dag maar is dat niet wat veel .
wat denken jullie

mvg gre


1.79
82kg
6 jaar training

ik heb net een test e kuur achter de rug van 9 weken .
die kerel waaraan ik dit aan gekocht had zei dat ik 6 tabs perdag moest nemen voor goeie results te hebben .
dit is veel denk ik ;
en moet ik op en afbouwen best;
en is dat waar als je het wat verkruimeld dat het beeter werkt .ik denk van niet maar het kan

mvg gre

:roflol:
 
Hallo. Heeft iemand ervaring met winstrol tabs en clenbuterol samen? Ik ga dit 6 weken (winstrol) en 4 weken (clenbuterol) doen. IK zou wel nog info willen over de hoeveelheid clen. Kan iemand mij helpen?
 
Back
Naar boven