AndroidHealthClinic

400/500mg primo zinvol?

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
Zit momenteel op:

250mg testE
250mg trenE
400mg mastE

De tren loopt nog 3 weken door, daarna wil ik deze vervangen voor iets anders. Is het zinvol primobolan op 400mg te nemen? of is dit echt te laag voor resultaat?
 
nee hoor is prima,

zat ook op 400 ergmooie look krijg je erdoor
beter primo dan mast(mijn ervaring)
 
Beetje afhankelijk van je kuurverleden, gewicht, stats en doelstelling lijkt me.
Volgens mij heb jij behoorlijk wat gekuurd en redelijk hoog gedoseerd, laats nog 1000 mg tren wat ik me meen te herinneren. Lijkt me dat je niet echt massa gaat pakken met 400 mg primo (sowieso in jou geval), maar misschien voldoende om je gewicht vast te houden en wat harder en droger te worden. Ik neem aan dat je ook wel iets van test ernaast laat lopen?
 
primo op 400-500 is zer goed te doen
 
Zit momenteel op:

250mg testE
250mg trenE
400mg mastE

De tren loopt nog 3 weken door, daarna wil ik deze vervangen voor iets anders. Is het zinvol primobolan op 400mg te nemen? of is dit echt te laag voor resultaat?

wat is dit dan voor babykuur :D
 
250 teste
200 deca
500 primo

bloat zul je naar mijn idee (haast) niet hebben..
 
dit zal wel zijn overbruggingskuur zijn:D
 
wat is dit dan voor babykuur :D

Haha, hoe raar het ook zal klinken, op kuurtjes als deze functioneer en gain!! ik veel beter. 2000mg tren of/en 2000mg test is voor mij persoonlijk gewoonweg niet te handelen geestelijk! Dit had ook negatieve effecten op de trainingen!

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

primo op 400-500 is zer goed te doen

Als jij zoiets zegt neem ik het gek genoeg meteen aan :) het zal dus geen geld/gear weg gooien zijn? aangezien men vaak beweert primo op 1000mg te nemen.

Neem momenteel dus EW
250mg testE
250mg trenE
400mg mastE

heb nu nog 2 injects met 250mg tren erin. Andere optie is de Tren vervangen voor 250mg Deca? of 500mg Boldone.
Verder heb ik weinig opties. anaver of d bol op 20/15mg ED zat ik nog even mee in mijn hoofd. Maar hou het graag simpel en wil dus niet elke dag elke paar uur wat tabs nemen!
De masteron kan ik ook verhogen naar 800mg EW! is goedkoper en simpeler. Iemand nog ideeen? De t3 ben ik aan het afbouwen naar 25mcg ED. aromasin neem ik weer ED momenteel. Meest logische opties lijken mij eigenlijk:

250mg testE
400mg primo
400mg mast

of

250mg testE
800mg mastE
 
2000mg tren of/en 2000mg test is voor mij persoonlijk gewoonweg niet te handelen geestelijk! Dit had ook negatieve effecten op de trainingen!

geld voor heel het forum denk ik zo
 
Haha, hoe raar het ook zal klinken, op kuurtjes als deze functioneer en gain!! ik veel beter. 2000mg tren of/en 2000mg test is voor mij persoonlijk gewoonweg niet te handelen geestelijk! Dit had ook negatieve effecten op de trainingen!

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------



Als jij zoiets zegt neem ik het gek genoeg meteen aan :) het zal dus geen geld/gear weg gooien zijn? aangezien men vaak beweert primo op 1000mg te nemen.

Neem momenteel dus EW
250mg testE
250mg trenE
400mg mastE

heb nu nog 2 injects met 250mg tren erin. Andere optie is de Tren vervangen voor 250mg Deca? of 500mg Boldone.
Verder heb ik weinig opties. anaver of d bol op 20/15mg ED zat ik nog even mee in mijn hoofd. Maar hou het graag simpel en wil dus niet elke dag elke paar uur wat tabs nemen!
De masteron kan ik ook verhogen naar 800mg EW! is goedkoper en simpeler. Iemand nog ideeen? De t3 ben ik aan het afbouwen naar 25mcg ED. aromasin neem ik weer ED momenteel. Meest logische opties lijken mij eigenlijk:

250mg testE
400mg primo
400mg mast

of

250mg testE
800mg mastE


Zorg gewoon dat je goede primo in handen krijg,dan zit je zeker goed. Mast vind ik zozo middel,prevereer dan liever primo.

Had eens onderonsje met Klaas,die adviseerde me eens 400-500 te gebruiken met frutje test. Nog nooit zo goed eruit gezien.
 
Kriel heb jij nooit mega doseringen gepakt?
 
Kriel heb jij nooit mega doseringen gepakt?

Nee never,ben een voorzichtige gebruiker. Vind al die grammen nergens voor nodig. Momenteel gebruik ik 275 mg test om de 14 dagen,moet zeggen gaat prima. Wel tabje provi pd
 
lol ik kan me nog wel wat andere doseringen herinneren..
 
lol ik kan me nog wel wat andere doseringen herinneren..

Lol??? ik heb geen gekke doseringen gedaan kerel....never

Vind je opmerking suggestief,zou graag willen dat je dit soort dingen laat. Je kent mij niet dus laat die opmerkingen kerel,ze zijn niet gebaseerd op waarheid.
Grammen test oid zijn niet aan mij besteed,beetje primo van 400-500 ok,maar ik heb never meer dan 750 test gebruikt,kan me het zelf niet heugen
 
Laatst bewerkt:
Zorg gewoon dat je goede primo in handen krijg,dan zit je zeker goed. Mast vind ik zozo middel,prevereer dan liever primo.

Had eens onderonsje met Klaas,die adviseerde me eens 400-500 te gebruiken met frutje test. Nog nooit zo goed eruit gezien.


Zit nu pas een 6 weken aan de mast. Andere optie is om de mast totaal 12 weken te pakken en dan over te schakelen. dus vanaf nu:

1-6 250mg testE
1-6 400mg mastE

7-18 250mg testE
7-18 400mg primo

Zo kan ik het eventuele verschil zien!

De T3 en aromasin wil ik er ook helemaal uitgooien! aromasin had ik juist weer van EOD naar ED genomen gezien ik toch last kreeg van gevoelige tits. Als de tren Eruit is moet ik zonder aromasin verder kunnen lijkt me zo
 
Back
Naar boven