MuscleMeat

1e kuur test only

Bezoekers in dit topic

bodycr

Cool Novice
Lid sinds
1 dec 2011
Berichten
62
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Hallo allen,

Ik ben zit nu in week 4 van me kuur testosteron enanthaat.
Samen met een maatje doe ik dit en heb besloten om maar eens een dagboekje bij te houden hier.

Omdat het de eerste kuur is en ik redelijk voorzicht ben van aard ben ik begonnen met 1 ml a 250mg.

1e week: 250 mg
2e week: 250 mg
3e week: 250 mg
4e week: 500 mg

Maar omdat de resultaten nog niet echt naar me zin waren heb ik toch maar besloten om te verhogen naar 500 mg.
De kuur zal in totaal zo'n 8 a 9 weken duren afhankelijk van de hoeveelheid ampullen die we hebben.

Van de werking merk ik opzich nog niet heel veel, behalve dat de weegschaal nu 2.5 kg meer aangeeft. En me libido nog hoger is als normaal :D...

Ik heb in een vorige post nog mededeling gedaan dat ik dbol kuurtje zou bijpakken, alleen de tabs waren aantal maanden over datum en heb toch maar besloten om het bij een test only te houden. Kan altijd nog dbol bij een eventuele latere kuur gaan gebruiken.

Ik ben benieuwd hoe de resulaten qua kracht gaan worden, want zoals ik het nu ervaar vind ik het vrij mild en merk ik weinig verschil. Dit zal hoe dan ook komen door de lage dosis de afgelopen 3 weken.

Stats:

Benchpress: 5 x 100
Deadlift: 6 x 130
Squat: 6 x 110
 
Ik heb hier reeds meermaals gelezen dat test E pas voor merkbaar betere prestaties zou zorgen na circa week 5, omdat het dan pas 'inkickt'. Misschien kan iemand anders hier betere informatie rond geven naar het hoe en waarom van deze langere periode. Heeft dit alleen te maken met het feit dat enanthaat een langwerkende ester is?

Ben wel benieuwd naar deze, heb er een abbo op genomen.

Wat zijn je lichaamsstats lengte/kg/bf% ? Hoe was dit voor de kuur? En op dit moment dus 2,5kg bijgekomen? Hoe ziet je voeding eruit?

8-9 weken is trouwens vrij kort. De meeste personen hier gebruiken 10-12 weken. Hoe ziet je nakuur eruit?
 
Ja ik ben ook wel benieuwd, weet wel dat het een langzame afgifte heeft en daarom pas "later" in zal slaan. Wat ook betekend dat het na de laatste injectie nog even doorzal gaan.

Ik ben 1.84, 84.5 kg en bf weet ik niet, de multifunctionele weegschaal geeft telkens anders aan met flinke verschillen tussen 12 en 18 dus niet zo betrouwbaar. Ik vermoed dat het ongeveer 13/14 % is. ( winter he :P)

De nakuur is nolvadex.
 
Hierbij het voedingsschema.
Ik wijk er wel eens vanaf door andere dingen te eten.
Maar grofweg komt het hier wel op neer, met name het ontbijt en middag eten zijn altijd hetzelfde.

Me avondeten is wel gevarieerd, meestal rijst/pasta en soms aarappelen groente vlees.
 

Bijlagen

  • voedingsschema december.xls
    364,5 KB · Weergaven: 187
Gisteren 5e x geprikt 500mg, en dit keer helemaal alleen omdat de prikker niet kon komen. Is toch ook wel weer een ervaring om het zo te zeggen, maar achteraf maak je je druk om niks..

Gisteren rug en zijkant/achterkant schouders getraind.
Moet zeggen dat ik nu toch wel verschil in kracht ga merken.
Voornamelijk bij:

optrekken breed: eerst 3 x 6 hh met lichaamsgewicht + 4 kg dumbbell en nu al met 10 kg dumbbell.

deadliften: eerst 3 x 6hh 130 en nu 145 6x en zelfs 3 x 150kg.

Bij schouderoefeningen kon ik nog niet veel merken hooguit dat ik met hetzelfde gewicht voor me gevoel 2 herhalingen meer zou kunnen.

omdat ik de eerste 3 weken maar 250mg heb geinjecteerd en nu in het begin van week 5 zit hoop ik dat die 500mg toch ook zal gaan werken zo snel mogelijk...

De weegschaal gaf voor de training 85kg aan, dus ben halve kg aangekomen.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik door die feestdagen toch ook niet heel consequent ben omgegaan met het eten.

Vandaag op het programma borst + voorkant schouders + kuiten

- bankdrukken
- incline bankdrukken
- dumbbell fly's
- bovenkant borst d.m.v. soort zwembeweging met incline bankje ( weet de naam niet)
- front raises
- standing calf medial
- standing calf lateral
- calfrases op legpress
 
Ik dacht dat je normaal gesproken (bij 500 mg athans) in week 3 echt goed begint te merken dat de test e zijn werk doet :). Denk dat die 250 mg toch té voorzichtig was dan!
 
@YOGI

Ja ik denk het ook. Hoop dat het nu toch wel moet gaan werken de 500mg.
 
De spuit zetten ging goed las ik, maar heb je nooit last van injectiepijn gehad?
 
Pijn is overdreven, maar je voelde vooral de dag na mijn eerste inject beetje spierpijn in me bil, niks meer.
En na de 1x 2ml had ik ook beetje spierpijn in me bil maar verder niet hoor, vandaag nog niks in ieder geval...
 
In! Succes!
 
Hmm, ok. Ik had/ heb namelijk wel veel last van injectiepin (zondag de eerste spuit gezet). Een andere dbb-er (Megalodon) vertelde in zn log dat hij ong 1 ml per minuut injecteerde en dit is een stuk langzamer als ik deed (ong 2 ml in 20 seconden...). Denk dus dat het daaraan ligt. Hoelang deed jij over het inspuiten van de olie zelf?
 
Oke ja wat ook wel prettig is als je de ampullen van te voren warm maakt, door ze of in je hand te houden langere tijd of paar minuten in warm water leggen. Hierdoor is de olie goed vloeibaar en minder stroef.
De snelheid van het injecteren is bij mij ook wel zo'n 20/30 seconden per 2 ml.
Succes vent!
 
Thanks, aanstaande zondag ga ik sowieso de olie opwarmen ^_^
 
Ja probeer dat eens misschien vind je het ook prettiger.
 
Ik heb gister mijn eerste spuit gezet, vind deze log ook interessant.
Ik volg, Succes!
 
Zo vandaag training bovenstaande training erop zitten, ging wel lekker.
Merk wel wat vooruitgang. Misschien ook beetje placebo effect doordat ik nu extra gedreven ben.
Maar toch, normaal kon ik 5 x 100kg bankdrukken zelf, en nu ging het 6 x.
110 kreeg ik eerst omhoog. Nu heb ik toch 1,5 x 110 weggedrukt.
Verdere oefeningen gingen wel lekker:

incline bp: 3x6x85
decline bp: 3x6x90
fly combi: 3x6x10
kuiten: 3x6x260 op legpress

Gewicht voor de training was 85,2 kg

Morgen benen en armen op het programma!
 
zo weer ff updatetje

slecht weekend gehad, pijn in me buik de hele zondag en echt weinig kunnen eten.
vandaag gaf de weegschaal ook maar een magere 84,9 aan, afgevallen dus :(

vandaag de 6e injectie gehad a 500mg.
om eerlijk te zijn merk ik niet zo heel veel van de test e kuur, behalve dat ik 2/3 herhalingen meer met een gewicht kan, maar echt niet 10/15 kg meer bankdrukken etc.

Vanaf volgende week gaan we over op een ander merk test e van GG. Het merk wat we nu gebruiken weet ik niet, zijn ampulle van 1ml a 250mg en donker bruin. Komen uit de verpakking zoals je die bij de dokter ook zou krijgen.

Dit is de 6e week, waarvan ik 3 weken 1 ml geinjeteerd heb. Nu voor de 3e x 500mg en merk er vrij weinig tot niks van. Wel moet ik toegeven dat we de ene week op maandag injecteren en dan de volgende week op dinsdag en dan weer maandag i.v.m. maatje z'n werk. Maar dat zou toch niet zoveel mogen uitmaken ....?!

Ik zit te denken om misschien nog winnies te gaan gebruiken voor erbij of miss dianabol tabs voor week 8 t/m 12, of is dit overdreven?

Baal er een beetje van dat het nog niet echt z'n vruchten afwerpt.
Graag reacties.
 
Hoe staat de voeding er voor?
 
@Mr Mike,

Me voedingsschema staat hierboven aangegeven, is verder niks in veranderd. Behalve dat ik me avondeten altijd met de pot thuis mee eet en dan zoveel mogelijk.
 
Back
Naar boven