AndroidHealthClinic

1e kuur 94kg @ 13%

Bezoekers in dit topic

Vasculair

Cool Novice
Lid sinds
24 nov 2012
Berichten
172
Waardering
9
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Dag allen,

Ook ik ga hier een kuurlog starten voor de geïnteresseerden.
Ik ben gisteren met mijn 1e kuur begonnen:

wk 1-10 500mg test-e EW
wk 12-15 20mg nolvadex ED

Mijn huidige stats:
94kg @ 13%

Het injecteren vond gisterenavond plaats en verliep gelukkig soepel en snel. Ik heb op dit moment nergens last van (hopen dat het zo blijft!). Een beetje stijfheid en dat was het eigenlijk.

Supplementen die ik gebruik:
-creatine
-omega 3
-glucosamine
-agmatine

edit: Achtergrond training:
In januari 2013 zal ik aan mijn 4e jaar serieus trainen beginnen (tussentijds 2x er uit gelegen vanwege operaties en langdurige buikgriep)
Mijn doel is om iets droger te worden en wat vvm te gainen. Ik werk momenteel voor de komende 6 weken tijdelijk in de bouw dus daar verbrand ik een hoop kcal jammer genoeg. Wel een goede cardio activiteit moet ik zeggen!

Mijn trainingschema:
Dag 1: Rug+buik+kuiten
Dag 2: Borst+quads
Dag 3: Rust
Dag 4: Schouders+Hamstrings
Dag 5: Rust
Dag 6: Armen+buik/kuiten (om&om aangezien deze spiergroepen achterlopen)
Dag 7: Schouders (alleen raises)+traps

Mijn voedingschema: (bijlage)

Ik ga minstens 1x per week mijn bevindingen van de kuur posten.

Enige tips/advies zijn/is hartelijk welkom.

Adios

edit: voeding zit sinds start v.d. kuur op 5000kcal

1. 2 scheppen whey+4 pannenkoeken meergranen+ 1 banaan
2. 8/10sneetjes volkoren +200gram kalkoenfilet
3. 100gram ongekookt rijst+3 hele en 3 ei eiwitten
4. 1 schep whey + 90gram havermout
5. 1 banaan + 100gram ongekookt rijst+200gram kipfilet+300gram groenten
6. 100gram kipfilet +50gram ongekookt rijst+100gram groenten
7. 2 scheppen whey+40gram noten

voedingschema.jpg
 
Laatst bewerkt:
Succes! Ga je ook pics posten?
 
waarom 2x schouders in zo'n korte periode?
heeft weinig zin.

maar succes met je 1e kuur.
 
waarom 2x schouders in zo'n korte periode?
heeft weinig zin.

maar succes met je 1e kuur.
Hoezo korte periode en weinig zin? 1e x schouders doe ik op een woensdag, 4 oefeningen en de 2e x op een zaterdag alleen raises. 72 uur rust in totaal. Ik doe het omdat ik vind dat deze in verhouding met mijn borst achterlopen ;-)

Dankjewel bro
 
2e update: Nog niets speciaals te melden. Had vanaf afgelopen woensdagavond tot dondermiddag last van de injectiespot. Liep ook best mank. Het voelde als een hele grote blauwe plek. Maar dat was het eigenlijk. Ik weeg alleen mijn gewicht op nuchtere maag en mijn buikomtrek.

95,5kg en buikomtrek is 91 cm. Zodra ik wat begin te voelen van de test zal ik meer posten.
 
3e update. Nog steeds niets speciaals te melden. Iets gevoeligere tepels en herstel is sneller. Dit keer totaal geen last van de injectie gehad.

Gewicht: 96,2 en buikomtrek is nog steeds 91cm. Dus 700gram aangekomen deze week (voeding is almost natriumloos + cafeine capsules). Kcal is inmiddels (sinds een week) wel opgevoerd naar 5000kcal p/dag.

Hier nog even wat krachtstats voor de kuur:
Decline/incline bp: 10x120kg
Front squat: 12x120kg
Dumbbell bp: 8x50kg (zwaarste dumbbell)
Shoulder db: 8x38kg
Doe al een tijdje alleen stiff leg deadlift: 15x80kg en geen behoefte om hoger te gaan.

Hoop aankomende week toch wat te voelen. Volgende keer toch wel een kickstart erbij doen.
 
4e update. Week 4 start maandagavond en nog niets speciaals te melden. Injectie nr 3 verliep gelukkig ook pijnloos.

Gewicht 98.2 en buikomtrek is nog steeds 91cm. Deze week ongeveer 2kg (waarschijnlijk alleen vocht) aangekomen. Zit nog steeds op ongeveer 5000kcal, misschien iets teveel van het goede.

Kracht is nagenoeg hetzelfde. Mijn uithouding is wel veel beter geworden en het liefst blijf ik maar doortrainen. Maar ik hou het wel op max 75min per training.

Zoals ik al zei gaat week 4 maandag in. Vanaf deze week zou de test langzaam moeten inkicken volgens de meeste gebruikers. Zijn er meerdere waarbij het echt pas in week 4/5 begint in te kicken of zijn er ook personen bij wie het eerder inkickt?

Ik zat te denken om vanaf wk 8 t/m 12 30/40mg winstrol ED erbij te nemen om zo hard uit de kuur te komen. Zal ik dit doen of is het toch beter om dit voor een volgende kuur te laten? Wat vinden de ervaren gebruikers hiervan?
 
...
 
Ik ben niet echt een ervaren gebruiker maar ik zou gewoon verder doen met wat je bezig bent,die 500 test is goed genoeg voor je eerste kuur,je bent toch al aardig bijgekomen de eerste weken...
 
Ik ben niet echt een ervaren gebruiker maar ik zou gewoon verder doen met wat je bezig bent,die 500 test is goed genoeg voor je eerste kuur,je bent toch al aardig bijgekomen de eerste weken...

Hey kerel bedankt voor je reactie.

Ja dat denk ik dus ook, maar test staat bekend om het vasthouden van vocht en daarnaast gebruik ik ook creatine dus waarschijnlijk ben ik alleen vochtkg's aangekomen. Ik ga waarschijnlijk pas weer eind volgend jaar kuren dus ik wil er ook wat hardheid bij vandaar dat ik dus twijfel.
 
Je kan de creatine beter nemen na de kuur..dan is de terugslag minder
 
Je kan de creatine beter nemen na de kuur..dan is de terugslag minder

Ja klopt. Dit zou mijn laatste week zijn want ik was al voor de kuur met creatine begonnen en ik ga het, zoals jij aangeeft, weer na de nakuur gebruiken met een pre workout erbij. Thanks
 
Winstrol aan het einde zou zeker kunnen helpen om lekker hard uit de kuur te komen. Pas wel op met overtrainen. De test doet er al kracht bij en de Winstrol ook dus als je te hard gaat trainen verpest je je gewrichten en aanhechtingen.
Maar het zou zeker kunnen helpen!
 
Winstrol aan het einde zou zeker kunnen helpen om lekker hard uit de kuur te komen. Pas wel op met overtrainen. De test doet er al kracht bij en de Winstrol ook dus als je te hard gaat trainen verpest je je gewrichten en aanhechtingen.
Maar het zou zeker kunnen helpen!
Aha oke oke. Had er nooit bij stilgestaan dat wanneer je deze 2 middelen combineert je nog meer kracht zal krijgen. Heb jij dit zelf ervaren? En wat vind je van de dosis 30/40mgED van wk 8 t/m 12?
Ik vind wel dat dit kan hoor.. zeker als je ON bent.

Ja precies, dat is volkomen persoonsgebonden. Train schouders nu ruim een jaar 2x per week en nooit last gehad van mijn schouders. Heb alleen last van mijn schouder/borst aanhechting maar dat heb ik al een tijd lang door benchpress.

Wat vind jij van winstrol aan het einde van de kuur Colossal?

Bedankt jongens.
 
Als je Winstrol doet zou ik gewoon 50mg nemen. Als je teveel sides krijgt dan rustig terugschroeven. Wat ik van jou begrijp wil je optimaal rendement. Dus ik zou ook gewoon de dosis nemen waarmee je dit het beste kan behalen.
 
Als je Winstrol doet zou ik gewoon 50mg nemen. Als je teveel sides krijgt dan rustig terugschroeven. Wat ik van jou begrijp wil je optimaal rendement. Dus ik zou ook gewoon de dosis nemen waarmee je dit het beste kan behalen.

Hmm oke. Ik ga beginnen met 30mg ED in wk 8 en vervolgens omhoog gooien in de laatste weken zodat ik precies uitkom met 1 potje. Thanks

Update: Ik zit inmiddels in week 4. Injectie verliep gelukkig weer pijnloos. Over de werking heb ik eigenlijk niets te melden. Ik begin me nu toch druk te maken over de echtheid na vandaag want ik merk echt letterlijk geen ene moer. Geen krachtsstijging, geen apart gevoel of iets in die richting. En vandaag had ik zelfs moeite met 110kg decline press (deed het wel na db incline press) terwijl ik normaal 120kg doe. Ook geen snellere herstel ofso. Ik weeg nog steeds 98.6 en was begonnen op 94 ofso dus ongeveer 5kg erbij. Maar 2 weken voor de kuur woog ik 97 en was ik een paar kg afgevallen door drukte op het werk (bouw). Dus die aangekomen kg's hebben denk ik niets te maken met de test en als het wel zo is dan zal het waarschijnlijk vocht zijn want ik merk geen verbetering van mijn fysiek. Eerlijk gezegd boeien kg's me ook geen ene moer. Ook al kom ik 20kg aan, ik kijk liever naar wat de spiegel verteld en die verteld dus niets.

Het merk is Genesis en de dealer kan onmogelijk fake shit verkopen omdat die echt veel te verliezen heeft. Maar toch begin ik te twijfelen. Hebben meerdere mensen tot week 4 niets gevoeld of ben ik de enige? Ik weet dat de meeste zeggen dat het vanaf week 4 begint in te kicken maar het kan toch niet zo zijn dat je helemaal niets voelt?

edit: niet Genesis maar Generic..
 
Laatst bewerkt:
Oke net terug van een schoudertraining en mijn kracht is achteruit gegaan. Begrijp het niet meer. Ik ga vanaf week 7 winstrol toevoegen 50mg ED.
 
Hey kerel , je schema zit misschien wat overhoop imo.
Zou de dubbel schouders er echt uit halen.
Buik ook weg van rug , die dag doe je wss deadlifts row next day squats dus je wilt je core zoveel mogelijk rust geven, optimaal dus zelfs quads van rug weg halen.
EDIT: dat je ON bent betekent niet gelijk dat je alles dubbel kan inzetten tis ook maar een beetje test in de week.
 
Back
Naar boven