MuscleMeat

1000 Mg test -800 MG Tren E / Dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_81_6

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 aug 2011
Berichten
436
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
106kg
Vetpercentage
8%
Na 6 weken off te zijn geweest, komende uit een kuurtje 750 test E, 600 Primo (waar ik overigens heel tevreden over ben) en een bridge op 250 mg test E per week, is het nu tijd voor een wat heftigere cycle.
Zelf had ik deze traktatie in gedachten :D

1-12 Test Enanthaat 1000 MG
1-10 Tren E 800 MG
1-7 Dianabol 50 mg/dag

Voor het eerst ga ik deze gehele kuur HCG implementeren op 2 x 250 IU per week.

Doel is om richting de 115 kilo te gaan, qua vetpercentage heb ik eigenlijk niets te wensen. Op de 1 of andere manier kan ik niet vet worden :D
Ik heb al een aardig kuurverleden, en merkte dat ik door mijn laatste kuur de test op 750 MG te zetten beduidend meer massa aanzette dan op 500 MG ew..( waar ik al meerder kuren van gehad heb)...op een gegeven moment zul je hoger moeten gaan doseren voor betere resultaten is mijn ervaring.

Trenbolone Enanthaat op 800 MG is vanwege de slechte resultaten op 400 MG) + 500 test) in het verleden, daarnaast lees ik maar weinig over 800 mg of meer, vandaar dat ik graag mijn ervaringen deel met de lezertjes. Wat ik er over lees is in ieder geval superpositief qua gains , kracht en massa :D

De Dianabol is mijn favoriete oral, hier reageer ik enorm goed op.
Ik ga 2 x per week injecteren, en zal mijn bevindingen dan ook posten.
Qua voeding ga ik het deze keer anders doen. Aangezien ik op 4500 Kcal al "bulk" zonder vet te worden, ga ik proberen deze kuur ruim boven de 5500 zitten. Verdeeld over 7 -8 maaltijden.

Ik verwacht dus een vrij "heftige kuur" in te gaan. Heb uiteraard de verhalen gelezen met sides van trenbolone, echter had ik op 400 nergens last van, op wat extra zweetaanvallen na. Deze dosissen zijn voor mij ook nieuw, echter ben ik er inmiddels wel uit dat ik op 500 mg test niet meer EXPLOSIEF groei, vandaar dit initatief

Na deze kuur zal ik wederom een periode blijven bridgen op 250 mg test e per week.........
 
Laatst bewerkt:
Succes ik volg, moet wel toegeven dat ik ook wel geen pak voel van die tren op 400 en het is mijn eerste keer :D
 
dikke kuur, zal wel veel vocht opleveren maar boeie
 
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. :D Tren op 400 en nix voelen...
Kijkende naar je stats is het misschien je gewicht? Dat denk ik bij mijzef namelijk?
Ik las ergens ) was het de bijsluiter?) dat de dosering "normaal gesproken" word toegediend op 2mg per LBS lichaamsgewicht. Op de gemiddelde dbbér van 80 kilo is 400 gram dus echt een `overdose` Op 100 kilo is dat even snel berekend dus al STANDAARD 450 Miligram voor "goeie resultaten".

In dit geval is goed niet goed genoeg :D, vandaar dus ook mijn keuze voor tren op 800. Tevens ook een ander merk deze keer ;)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 04:19 ----------

dikke kuur, zal wel veel vocht opleveren maar boeie


Niet dus. Alle verhalen over mensen die hier enorme vochtballen worden van test en dianabol zijn hier op deze jongen absoluut niet van toepassing.
Her merendeel van deze mensen zijn IMO van nature al vet of puffy en moeten misschien eens van dat pak pindakoeken afblijven :roflol:

Van een dianabol only kuur @ 90 kilo na 6 weken was ik geripter en voller dan ooit! Van de test krijg ik natuurlijk wel een dikkere kop, maar ik wil deze als basis in mijn kuren blijven houden. Wat de tren gaat doen op 800 horen jullie zsm.......de eerste inject zit er al in ;)
 
Laatst bewerkt:
hmm tren op 400 en niks voelen dat vind ik vreemd ....ik zit meestal ook op hoge doseringen maar tren op 400 is goed voor mij ;is wel benieuwd naar de effecten van 800
 
kunt perfect vochtvrij blijven op diana's , deca ,of test . alles ligt eraan hoe ge eet !! schrap alle zout en pasta's uit het voedingsschemaen dan hebt ge er normaal nie super veel last van
 
Hey man deze volg ik zeker lekkere knalkuur. Ja ik heb dit ook vorig kuurtje was ook deca ik heb op 5000 kcal toch nog aardig brood gegeten. Bijna geen vet aangekomen. Ik had alleen de tren op 600 genomen ik moet ook wel hoog doseren voor gevoel 7 weken dbol had ik niet gedaan heb een leverafwijking ik had 2-5 en 7-10 methyltren gedaan. Succes man
 
heftige kuur....
helemaal 6 weken na je vorige kuur

ga je je bloedwaarde's in de gaten houden?
 
Tren op 600 was nog wel te doen, ben benieuwd
 
hmm tren op 400 en niks voelen dat vind ik vreemd ....ik zit meestal ook op hoge doseringen maar tren op 400 is goed voor mij ;is wel benieuwd naar de effecten van 800


Met welke doseringen en middelen stack je die 400 tren dan? En hoe weet je dat 400 voldoende is als je er bijvoorbeeld 1 gram ( of meer) test bijzet?

Ik begin steeds vaker te geloven dat hoge dosissen testosteron ( 1 gram of meer) meer doen dan stacks met allerlei "exotische middelen".

Kijk naar de kuurlog van JAytjuh ( is nu gebanned geloof ik) 1750 mg test + 700 MG masteron en nog ruim 10 kilo gainen vanaf 110 kilo. Dat is echt niet van die masteron hoor..........
 
Sides?
Geil, rare dromen, zweten (niet heel extreem)
 
Wat is er mis met geil zijn? Daar leef ik voor? haha. Rare dromen heb ik nu soms ook wel, en veel zweten kan alleen als je veel vocht vasthoud wat hier dus niet het geval is?
 
Ervaring David?
 
Rare dromen heb ik nu soms ook wel, en veel zweten kan alleen als je veel vocht vasthoud wat hier dus niet het geval is?

Ik zou wel even uit voorzorg iets van melatonine in huis halen.. In Engeland kun je gewoon de hooggedoseerde (5+mg) caps bestellen.. 10mg en je slaapt de hele nacht door (in ieder geval wel op 600 mg tren, 800 heb ik geen ervaring mee, maar denk dat dat zeker in de eerste weken ook niet echt bevorderlijk zal zijn voor je nachtrust :D)


En over dat vocht, zweten doe je juist zo met tren, omdat je er juist géén vocht van vast houd, al het vocht zweet je meteen uit ;)

Ik heb op dit moment erg last van mijn schouders, vingers, ellebogen, etc.. Bleek ook door vochttekort te komen (tren icm letrozole)..

Goed blijven zuipen dus!
 
Uiteraard heb ik melatonine al in huis. Echter ben ik in een kuur vaak doodmoe en heb ik alleen zin om te slapen haha.......dus denk dat het allemaal wel gaat meevallen!
 
Laatst bewerkt:
Ervaring David?

Nope, wel met 600mg tren + 750 test, was een super kuur.. Vond de sides van de tren niet heel veel extremer als op 400 mg..

Ik ben trouwens net klaar met 500 test + 400 tren + 50 dbol (ik ben er een tijdje tussenuit geweest, dus kan weer gainen met minder, vandaar :)) en die combo ga ik nooit meer pakken.. Ik heb altijd al wat last van gyno, lichte gyno op dbol, en lichte gyno op tren, maar met tren + dbol heb ik de extreemste gyno ooit weten te bemachtigen :D Na 6 weken letro @ 2mg is het nog steeds niet minder..

Let daar dus wel op, weet niet hoe gevoelig je hier voor bent?
 
Back
Naar boven