| | #1 |
| Freaky Bodybuilder | Volledige kalender
Is het niet mogelijk om een volledige kalender op te zetten bij het "evenementen" gedeelte? Dus waar zowel bb wedstrijden in staan en ook SM/PL en andere wedstrijden cq evenementen. Het zelfde idee eigenlijk als de verjaardagskalender van DBB. Het is dus makkelijk om direct de evenementen in een oogopslag te zien. Tevens zou het fijn zijn om achter de evenementenkoppeling een directe link te zetten naar de bijbehorende threat op het forum.
__________________ Please correct me if I am wrong ---- LOG Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #2 |
| Administrator | Re: Volledige kalender
Maar op de DutchBodybuilding.com Forum - Kalender kan je zelf evenementen en wedstrijden toevoegen, is dat niet genoeg?
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #3 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Volledige kalender
Ik dacht dat het enkel voor verjaardagen was, ik heb even geprobeerd om een event toe te voegen, maar ik krijg het volgende te zien: Citaat:
__________________ Please correct me if I am wrong ---- LOG Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok | |
| | |
| | #4 |
| Administrator | Re: Volledige kalender
Mja, om mogelijke spam te voorkomen niet aangezet voor alle leden zie ik nu. Maar een sticky in de evenementen sectie zou in principe data kunnen bevatten met link er naast. Een jobje voor Ryu
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Volledige kalender
Om een beter overzicht te houden is het fijner om evenementen met verjaardagen gescheiden te houden.
__________________ Please correct me if I am wrong ---- LOG Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |