| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder | Topictitel aanpassen en bericht verwijderen
Misschien een idee om leden de mogelijkheid te geven binnen 5 minuten de topictitel aan te passen en ook binnen dezelfde tijd posts te verwijderen?
|
| | |
| | #2 |
| Massive Warrior | Re: Topictitel aanpassen en bericht verwijderen
Wat betreft de topictitel is dit reeds het geval (10 minuten). Het verwijderen hebben we liever niet maar kan natuurlijk altijd gevraagd worden aan een moderator.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Topictitel aanpassen en bericht verwijderen
Een losse post kan toch niet veel kwaad als die binnen 5 minuten verwijderd wordt.
|
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m85 121kg 21% Karma: | Re: Topictitel aanpassen en bericht verwijderen
|
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Topictitel aanpassen en bericht verwijderen
vind ik ook.goed idee. hoe verander je topictitel dan?
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #6 |
Gewoon bewerken en dan zie je de titel. Moet binnen de 10min na aanmaak topic zoals vermeld.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #7 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Topictitel aanpassen en bericht verwijderen
Citaat:
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. | |
| | |
| | #8 |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Topictitel aanpassen en bericht verwijderen
Probleem is dan alleen dat vaak een heel topic uit z'n verband gerukt wordt. Gewoon beter op letten wat je post dan hoef je ook later geen onzin op te ruimen
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #9 |
Inderdaad. Ik krijg regelmatig mailtjes met "wil je dit verwijderen en wil je dat weghalen" omdat het in Google komt. Men moet dit op voorhand weten, alles wat je hier post komt op het internet, dus gebruik altijd een schuilnaam en posts niets wat je niet eeuwig op het internet wil zien verschijnen. We kunnen niet blijven verwijderen en het maakt topics onleesbaar.
| | |
| | #10 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Topictitel aanpassen en bericht verwijderen
Citaat:
Irritant is dat man.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... | |
| | |
| | #11 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Topictitel aanpassen en bericht verwijderen
Elite members kunnen dat wel dus? Maar binnen 5 minuten iets weghalen is anders dan jaren later he. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aanpassen, bericht, topictitel, verwijderen |
| Topic opties | |
| |