Fitness Seller

Speciale gebruikersgroepen voor powerlifters, strongman en gewichtheffers

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Als je powerlifter/strongman/gewichtheffer bent kan je dit vanaf heden in je posts kenbaar maken door jezelf toe te voegen aan de passende groep hier: [Link niet meer beschikbaar]
 
Een strongman groep zou helemaal top zijn! Dus "DBB.com STRONGMAN"...
 
Jawel.. toch wel het vermelden waard.
 
Als powerlifter kan dan kan strongman ook zijn toch weer verschillende groepen..;)
 
ik wou net zeggen. volgens mij kun je dan gewoon verschillende groepen doen.

powerlifter
olympic lifter [mochten die er zijn]
strongman
bodybuilder

etc etc
 
Bodybuilder spreekt beetje voor zich anders moet 99% hier nog eens apart label hebben, gewichtheffer kan idd nog :)
 
Thanks, Big T helemaal top zo..:D
 
Goed initiatief T, op deze manier kunnen we dat tuig goed herkennen en ze ook makkelijk toegang tot bepaalde secties weigeren! :thumbs:
 
DBB gaat verzuilen, dat wordt rellen :hedbang:
 
Maar ik weet zeker dat die twee Highland Gamers straks ook komen zeuren...hahahha.
 
Super initiatief T.

Bodybuilder spreekt beetje voor zich anders moet 99% hier nog eens apart label hebben, gewichtheffer kan idd nog :)
Doen. Er zitten er hier een paar: Saar, tom_vt... en ik ga ook weer beginnen. :)
 
Goed initiatief T, op deze manier kunnen we dat tuig goed herkennen en ze ook makkelijk toegang tot bepaalde secties weigeren! :thumbs:

Om ze vervolgens in speciale secties te stoppen en dan allemaal in een keer te bannen! Endlösung!!!! JOEPIE!
 
Ziet er wel gaaf uit!
 
Back
Naar boven