Fitness Seller

"Motivatie" sectie?

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid sinds
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Is er animo voor een "Motivatie" sectie?
 
Laatst bewerkt:
Is een sticky topic voor motiverende filmpjes/foto's/etc niet genoeg?

Want wat zouden de voordelen van een volledige sectie met losse threads zijn?
 
Is een sticky topic voor motiverende filmpjes/foto's/etc niet genoeg?

Want wat zouden de voordelen van een volledige sectie met losse threads zijn?
+1

Waarom dit gedacht Big t?
 
Als je je motivatie van een forum moet halen ipv uit trainingen en resultaten, kun je maar beter gelijk stoppen.............
 
Zie het niet zo meteen als een nuttige aanvulling maar hoe heb je het dan precies in gedachte?
 
+1

Waarom dit gedacht Big t?
Op een Amerikaans forum bestaat er zo'n sectie sinds een tijd, waar wel wat topics besproken worden rond dit onderwerp. We wilden daarom toetsen of er hier ook interesse was voor iets dergelijks.

@sanca: motiverende foto's, filmpjes, citaten, artikels, tips etc. bijv.
 
Op een Amerikaans forum bestaat er zo'n sectie sinds een tijd, waar wel wat topics besproken worden rond dit onderwerp. We wilden daarom toetsen of er hier ook interesse was voor iets dergelijks.

@sanca: motiverende foto's, filmpjes, citaten, artikels, tips etc. bijv.


Vind ik eigenlijk wel een goed idee!!
 
Een sticky: zeker
een hele sectie? hmmm

Wat met motivatiefilmpjes over IFBB pro's enz?
 
De PL-sectie krioelt van die dingen :D
Misschien kan je dat wel zien als vervuiling, wat eigenlijk thuis hoort in een aparte sectie?
 
Misschien kan je dat wel zien als vervuiling, wat eigenlijk thuis hoort in een aparte sectie?

Ikzelf, en toch wel vele anderen halen er hopen inspiratie en motivatie uit, ik hoop dat dat dan niet verscheept word naar die andere sectie?! :eek:

Anders, gewoon doen ;)
 
Nope, PL blijft een apart iets op DBB. Ging meer om het principe van motivatie voor BB.

PS: en voor alle duidelijkheid, ik heb zelf geen voorkeur, was gewoon benieuwd naar eventueel animo.
 
Eerlijk gezegd kijk ik ook wel eens (stiekem :P)naar wat BB filmpjes maar als ik er even over nadenk dan kom ik ze meestal eerder per toeval ergens tegen, kan dus zeker wel werken ja
 
goed idee en het topic "wat train je straks" zou ik er ook direct inzetten ,heb ik nog al s ooit gezegd ,dat dat topic motiverend werkt
 
zeker goed idee,soms heb je echt geen zin en dan helpt een bruut filmpje of zo'n animal tekst altijd.
 
goed idee en het topic "wat train je straks" zou ik er ook direct inzetten ,heb ik nog al s ooit gezegd ,dat dat topic motiverend werkt

Mee eens.
 
goed idee en het topic "wat train je straks" zou ik er ook direct inzetten ,heb ik nog al s ooit gezegd ,dat dat topic motiverend werkt
Hoe werkt weten wat iemand anders gaat trainen precies motiverend? Het is leuk om te weten dat lid x hetzelfde gaat trainen als jezelf, maar motiverend? Ik vind dergelijke topics eigenlijk weinig nuttig, en vooral een vorm van ouwehoeren, vandaar ook de reden van waar het nu staat. Maar goed misschien is dat een persoonlijke mening.
 
why not try :)?
 
Goed idee, houdt het overzichtelijk, alle inspiratie in 1 sectie :) Kan eventueel nog sub secties maken met motivatie filmpjes voor de verschillende profs, just an idea....
 
Back
Naar boven