| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder |
Misschien een idee om een maandban in te voeren in plaats van rode kaarten? Tenzij er heel ernstige overtredingen zijn? Valt me op dat het altijd -in mijn ogen en de ogen van vele anderen denk ik-, de leuke populaire leden zijn die gepermbanned worden, terwijl het vaak om iets zeer kleins gaat... Idee dus om gewoon een week of maandban te geven voor elke 'kleine' overtreding en een permban voor hele grote overtredingen (die nu ook al 4 strafpunten of meer in één keer opleveren) Ik kan jou bijvoorbeeld 6 x een big noemen zonder dat er wat aan de hand is, maar de 7de keer opeens een permban? (Kans lijkt me klein dat je dit topic gaat goedkeuren, maar in dat geval mag je deze alinea weg laten |
| |
| | #2 |
| Massive Warrior | Re: Invoering maand ban
We zijn tevreden met het huidige systeem en het is ook een rechtvaardig systeem. Na 5 rode kaarten volgt er automatisch een weekban. Na 7 een permban. Elke rode kaart vervalt na 1 jaar. Als dat geen duidelijk en eerlijk systeem is weet ik het niet meer. Iemand die op 4 rode kaarten nog mensen persoonlijk gaat bedreigen moet niet raar kijken als hij een permban krijgt. Verder wordt er natuurlijk geen enkel onderscheid gemaakt tussen 'populaire' of 'niet populaire' leden.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| invoering, maand |
| Topic opties | |
| |