| | #1 |
| Cool Novice | Geslacht onder de avatar Misschien een idee'tje om het geslacht te vermelden onder de avatar. Soms kan je aan de nickname niet uitmaken of je het nu met een vrouw of een man te doen hebt, en dat zou wel makkelijk zijn om logs/reacties/e.d. te beoordelen. Grtz |
| | |
| | #2 |
| Super Administrator | Wat eventueel wel leuk zou zijn is een geslacht tekentje O-> O-+ naast de leeftijd, zal eens zien wat ik kan doen
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 8 | Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. |
| | |
| | #4 |
| ★ demon after dark ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Skid Row Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | goed idee, is idd soms twijfelachtig bij sommigen ik ben een jongetje voor alle duidelijkheid ![]()
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine |
| | |
| | #5 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Citaat:
Bijvoorbeeld het Fok!Forum: M on: ![]() M off: ![]() V on: ![]() V off: ![]()
__________________ | |
| | |
| | #6 |
| Super Administrator | Was ik al vergeten dat dit gewoon al lang geleden toegevoegd was, gewoon aanzetten in je opties dus! En nee verplichten om aan te zetten lijkt me niet echt gewenst, waarom zouden we mensen verplichten privé info openbaar te maken als men dat niet wenst?
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #7 |
| Bajes Beest | Bij mij staat toch gewoon dat ik een M ben? edit: Hey, niet dus? Kan me herinneren dat er altijd een M stond
__________________ Buk... en gij zult voelen Trainingslog: http://www.jhuchshorn.blogspot.com Progressiefoto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-jizza-133522/ |
| | |
| | #8 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
daarbij vind ik M of V niet echt iets wat prive is ,.... buiten ziet toch ook iedereen wat je bent . Althans ik zou er niet moeilijk om doen kan mij ook herinneren dat het er wel bij heeft gestaan , maar nu | |
| | |
| | #9 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Het staat wel in je profiel dus gewoon het profiel van de betreffende persoon aanklikken om te zien 'wat' het is.
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #10 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #11 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | FF iets anders: waar zijn de gebruikersaantekeningen gebleven? Niet dat het nou erg veel toevoegde (tenminste, ik zag de toegevoegde waarde niet zo) en daarom is het waarschijnlijk ook weggehaald?
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #12 |
| Super Administrator | Binnen enkele weken komt er een upgrade waarbij de profielpagina's vernieuwt worden met nieuwe features zoals reacties enz.
| | |
| | #13 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Citaat:
Is er nu geen optie om geslacht te verbergen dan? En had je een tijdje geleden niet juist die regel "Geslacht: M/V" onder de avatars weggehaald, omdat je vond dat het te druk werd?
__________________ | |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 60 | Ja dat dacht ik ook.
| | |
| | #15 | |
| ★ Ubermensch ★ Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Daten?
__________________ Log: Start wide, expand further, and never look back! | |
| | |
| | #16 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |