AndroidHealthClinic

Fotogalerij vetpercentages

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
Hmm leuk idee, ik wil wel een sticky maken met pics van leden op dit forum, lijkt me leuker dan pics van "vreemden" :)

Dus als iemand wat goede pics kan verzamelen dan maken we een schatting van de vet% en plaats ik het in de competitie sectie.
Top, maar dan moeten we wel zeker weten dat de meting juist is uitgevoerd, soms zie je een foto van +20% en zeggen ze dat het 15% is.
 
Hmm ik zie nog altijd heel goed de separatie bij mn borst, delts etc als ik alles aanspan. Ook lopen er allemaal lijnen over mn rug en je ziet mn bovenste buikspieren als ik ze aanspan. Sta ik dan lager dan 15%? Dan heb ik dat wel heel netjes gedaan voor een half jaar bulken en 17kg gainen.
Leuk, dat je blij bent met je progressie.
 
Hmm, bij die "Full House" kerel zie je zijn abs nog...
 
Hmm, bij die "Full House" kerel zie je zijn abs nog...

Komt denk ik omdat ie gewoon geel gespierd is. Denk wel dat die 20% ongeveer klopt. Bij minder gespierde mensen zie je bij 20% minder definitie.
 
De eerste post in dit topic dateert van 1970:eek:.
 
Het is misschien handiger om dit te doen bij members ofzo die nog niet zo beest zijn als op de foto's van de vorige pagina ;).

Hopen dat men dan wat realistischer gaat schatten.
 
Hmm ik zie nog altijd heel goed de separatie bij mn borst, delts etc als ik alles aanspan. Ook lopen er allemaal lijnen over mn rug en je ziet mn bovenste buikspieren als ik ze aanspan. Sta ik dan lager dan 15%? Dan heb ik dat wel heel netjes gedaan voor een half jaar bulken en 17kg gainen.


17 kg lijkt me wel erg veel. Als je kijkt hoeveel je daar effectief aan kwaliteitsmassa aan overhoud dan zal je toch verschieten.
 
als ik zo naar die fotos kijk heb ik wel een vet percentage van 20%:o
 
zo te zien zit ik tussen 'hard' en 'cut'
 
Ik zit ongeveer rond "cut" :) 12% BF
 
Hmm leuk idee, ik wil wel een sticky maken met pics van leden op dit forum, lijkt me leuker dan pics van "vreemden" :)

Dus als iemand wat goede pics kan verzamelen dan maken we een schatting van de vet% en plaats ik het in de competitie sectie.
Als je mijn foto gebruikt heb je alvast de sliced versie:o
 
k*t ik zit in de cut
dat klopt ook wel
 
deze mensen op de foto's hebben hun vet wel allemaal mooi verdeeld zitten
 
Ja dat is leuk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven