MuscleMeat

Wtf bloed uit me anus...

Bezoekers in dit topic

kamikaza

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
2.775
Waardering
25
Hoi allemaal :)

Dit is een serieus topic

Ik ging net dus schijtten, en toen ik eenmaal klaar was zag ik dus een plasje bloed rondom Nelson. Toen ik me kont afveegde zag ik nog steeds bloed terug. Dit is me dus nooit overkomen, en heb geen idee waar het aan ligt. Het enige waar ik aan kan denken is omdat ik de laatste tijd niet goed slaap of eet...

Nu zag ik net al in een sticky dat je bij dit soort problemen beter eerst naar de doctor moet gaan. Dat ben ik ook van plan, maar ik vroeg me dus af meer mensen dit is overkomen???

Iemand die me misschien wat info kan geven..

Alvast bedankt !

Edit; Nu herinner ik me toch iets. Een week geleden ongeveer was zoiets me wel overkomen. Maar toen was het echt minimaal, en ik wist niet zeker of het bloed was..
 
Hoeft niks te betekenen. Kan iets gesprongen zijn. Mocht het vaker voorkomen of blijven dan zeker wel naar de dokter.
 
misschien hebbie een aambei ofzo.

Kan vanalles zijn joh, ff aankijken of het blijvend is en anders ff naar de huisarts.
 
Als het erg rood bloed is dan is het vaak een aambei of gesprongen bloedvat bij de anus.. is het echt donker bijna zwart bloed dan sneellll naar de dokter
 
Fiuuuw ben al opgelucht , bloed was gewoon licht rood :)

Tja dit was me nog niet overkomen dus schrok me kapot :D
 
Ik sluit me aan bij wat hardgainers zegt.

Rood bloed kan een miniem wondje zijn. Misschien een beetje grote, stevige drol gehad en daardoor een klein beetje uitgescheurd?
 
SlettieBettie zei:
Ik sluit me aan bij wat hardgainers zegt.

Rood bloed kan een miniem wondje zijn. Misschien een beetje grote, stevige drol gehad en daardoor een klein beetje uitgescheurd?

Mja was medium :D , dus heb groter gehad haha :D
 
SlettieBettie zei:
Ik sluit me aan bij wat hardgainers zegt.

Rood bloed kan een miniem wondje zijn. Misschien een beetje grote, stevige drol gehad en daardoor een klein beetje uitgescheurd?


:rolleyes: ja of iets anders groot en stevig ;)
 
Ja hoor, we zijn der weer
 
Eens met Hardgainers. Trouwens wel errug verleidelijk om hier slappe grappen over te maken.
 
kapot adertje, of aambeitjes.

als het bij 1 keer blijft is er niets aan de hand, maar blijf je bloedpoepen, onmiddelijk naar de dokter!
 
hehehe, ff serieus jongens, maarre een gast op de sportschool bij mij had daar ook last van, en dat kwam door een geirriteerde darmwand
 
De bruine beer heeft gewoon te hard tegen het hek gerammeld.
 
je moet gewoon nie tzo hard schijten :D

nee , idd als het vaker voorkomt, naar de dokter toe.

sterkte :)
 
Heb het ook gehad, en het bleef dus niet bij een keer maar had het gewoon dus vaker... ben naar de dokter geweest en kreeg een fijne behandeling van zijn vinger :eek: Hij zij vantevoren dat als het rood bloed is dat het of een aambei kan zijn of dus een wondje oid. Ben daarna naar het ziekenhuis gegaan en hebben ze even fijn met een camera'tje gekeken :o . Klinkt allemaal erg maar viel gelukkig mee. Het blijkt dus dat ik een lichte ontsteking aan de darmwand heb, en die is ook nog 's chronisch. Heb er pilletjes voor gekregen.
 
/-\naboliC zei:
De bruine beer heeft gewoon te hard tegen het hek gerammeld.
:roflol:

maareh heb je toevallig rode bieten gegeten? daar kan het ook van komen;)
enneh aambeien is toch iets voor oude mensen? hoe ken je da krijge toch alleen door je reet nie goed af te vegen?
 
{W}esley. zei:
je moet gewoon nie tzo hard schijten :D

nee , idd als het vaker voorkomt, naar de dokter toe.

sterkte :)

Denk niet dat de dokter met nuttigere adviezen aankomt.

kamikaza, is heel normaal de huid om je anus is van zichzelf al vrij dun, daar veeg je elke dag met wc papier overheen, dan willen er nog wel is wondjes komen :rolleyes:
 
Daarom je ass wassen met water, niet met de krant afvegen ;)
 
Back
Naar boven