| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | verschil in hersteltijd per spiergroep? ik hoor vaak mensen zeggen dat 48 uur de gemiddelde hersteltijd is en dat de onderrug wel een week hersteltijd nodig heeft. mijn vraag is of er ook spieren zijn die juist heel snel herstellen? eigenlijk wil ik van de hoofspieren weten wat de gemiddelde hersteltijd is, of zit daar weinig verschil tussen? (ik heb wel ergens een topic gelezen, maar het werd me niet erg duidelijk) |
| | |
| | #2 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! | |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Daar is geen absoluut aantal uren voor te geven omdat dit afhankelijk is van heel veel factoren. Praktijkervaring is een waardevol iets in deze. |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | ow, ik dacht dat ik in dat topic er iets over gelezen had.
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |