Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Oefeningen > Blessure Preventie en Herstel

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 5 May 2008, 21:09   #1
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 1 Omnipotent zal spoedig beroemd wordenOmnipotent zal spoedig beroemd worden
verschil in hersteltijd per spiergroep?

ik hoor vaak mensen zeggen dat 48 uur de gemiddelde hersteltijd is en dat de onderrug wel een week hersteltijd nodig heeft. mijn vraag is of er ook spieren zijn die juist heel snel herstellen?

eigenlijk wil ik van de hoofspieren weten wat de gemiddelde hersteltijd is, of zit daar weinig verschil tussen?

(ik heb wel ergens een topic gelezen, maar het werd me niet erg duidelijk)
Omnipotent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 21:20   #2
Advanced Bodybuilder

huntelaar's Avatar

Leeftijd: 14
Karma Power: 4 huntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door Omnipotent Bekijk Post
ik hoor vaak mensen zeggen dat 48 uur de gemiddelde hersteltijd is en dat de onderrug wel een week hersteltijd nodig heeft. mijn vraag is of er ook spieren zijn die juist heel snel herstellen?

eigenlijk wil ik van de hoofspieren weten wat de gemiddelde hersteltijd is, of zit daar weinig verschil tussen?

(ik heb wel ergens een topic gelezen, maar het werd me niet erg duidelijk)
misschien staat het in topic van de week van twee weken geleden...

Ja ik weet dat ik een noob ben.
Of een novice...

So, correct me if i'm wrong!

AJAX!!!
huntelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 21:22   #3
Huge Freak
Elite Member Powerlifter

Trasher's Avatar

Karma Power: 50 Trasher heeft Karma uitgeschakeld
Daar is geen absoluut aantal uren voor te geven omdat dit afhankelijk is van heel veel factoren. Praktijkervaring is een waardevol iets in deze.
Trasher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 21:24   #4
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 Omnipotent zal spoedig beroemd wordenOmnipotent zal spoedig beroemd worden
Citaat:
Origineel gepost door Trasher Bekijk Post
Daar is geen absoluut aantal uren voor te geven omdat dit afhankelijk is van heel veel factoren. Praktijkervaring is een waardevol iets in deze.
nee, maar er kunnen toch wel verschil marges aangeven worden.
Oud 5 May 2008, 21:25   #5
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door huntelaar Bekijk Post
misschien staat het in topic van de week van twee weken geleden...
oh, dan heb ik daar mischien overheen gekeken.

edit: ik geloof niet dat dat antwoord geeft op mijn vraag.
Oud 5 May 2008, 21:35   #6
Advanced Bodybuilder

huntelaar's Avatar

Leeftijd: 14
Karma Power: 4 huntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te wordenhuntelaar heeft een sterk verlangen om herboren te worden
ow, ik dacht dat ik in dat topic er iets over gelezen had.

Ja ik weet dat ik een noob ben.
Of een novice...

So, correct me if i'm wrong!

AJAX!!!
huntelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels