Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Oefeningen > Blessure Preventie en Herstel

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 1 May 2008, 01:57   #1
Dutch Bodybuilder

Geslacht: M
Karma Power: 2 KumaR is een juweel in het ruweKumaR is een juweel in het ruweKumaR is een juweel in het ruweKumaR is een juweel in het ruwe
Uitgerust trainen

Moet je als je gaat trainen je helemaal uitgerust voelen? MOet je lichama helemaal ontspannen voelen?

Ik train 3 keer per week fullbody en als ik na ene dag rust weer aan de slag ga, dan is mn lichaam eigenlijk niet uitgerust. Ik heb egen spierpijn, maar voel wel een sorot vermoeidheid.
KumaR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 06:57   #2
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Leeftijd: 52
Karma Power: 2 yourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door KumaR Bekijk Post
Moet je als je gaat trainen je helemaal uitgerust voelen? MOet je lichama helemaal ontspannen voelen?

Ik train 3 keer per week fullbody en als ik na ene dag rust weer aan de slag ga, dan is mn lichaam eigenlijk niet uitgerust. Ik heb egen spierpijn, maar voel wel een sorot vermoeidheid.
Is ook te veel nietwaar! Minderen in trainingsarbeid tot je wél uitgerust op de training verschijnt. Je lichaam moet steeds naar meer verlangen, en niet naar minder!
Squats: 230 kg x 1.
Military Press (zittend): 100 kg x 4.
Bent over row: 145 kg x 4.
Deadlift: 225 kg.
yourawatse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 10:42   #3
Dutch Bodybuilder

Keranos's Avatar

Leeftijd: 15
Karma Power: 1 Keranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbaken
Stuur een bericht via AIM naar Keranos Stuur een bericht via MSN naar Keranos
Als je 3x per week traint kan je ook ma/do/zo trainen

"la vita è dura, così sono io"
"Che cosa non li uccide, li rende più forti."

Keranos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 10:43   #4
Dutch Bodybuilder

MironT's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 1 MironT is gewoon erg aardigMironT is gewoon erg aardigMironT is gewoon erg aardigMironT is gewoon erg aardigMironT is gewoon erg aardigMironT is gewoon erg aardig
Hoeft niet, maar ik merk zelf wel veel verschil in kracht en uithouding als ik goed uitgerust ben.
MironT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 10:49   #5
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 beginnerbb heeft veel om trots over te zijnbeginnerbb heeft veel om trots over te zijnbeginnerbb heeft veel om trots over te zijnbeginnerbb heeft veel om trots over te zijnbeginnerbb heeft veel om trots over te zijnbeginnerbb heeft veel om trots over te zijnbeginnerbb heeft veel om trots over te zijnbeginnerbb heeft veel om trots over te zijnbeginnerbb heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Keranos Bekijk Post
Dus jij traint 2 dagen achter elkaar?
Dan kan je beter ma/wo/vrij trainen.
Oud 1 May 2008, 11:39   #6
Dutch Bodybuilder
Gewichtheffer

Riccohw's Avatar

Karma Power: 2 Riccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijnRiccohw heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Riccohw
Bekijk Galerij (2 foto's)
je doet nu een fullbody, ga eens over op een split.
kijk of je daar meer baat bij hebt
Oud 3 May 2008, 17:49   #7
Dutch Bodybuilder

KoekieMonster's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 2 KoekieMonster heeft een spectaculair aura over zichKoekieMonster heeft een spectaculair aura over zichKoekieMonster heeft een spectaculair aura over zich
2x per week fullbody proberen? MA-DO

Voor de rest ligt het er ook maar een beetje aan wat je overdag doet, of je zwaar werkt hebt, of zit je een hele dag in de schoolbank of achter de computer.. of je genoeg eet of juist te weinig.

Fullbody is een zwaar schema, mischien wel het zwaarste, dus mischien voor jou is een split beter ? (Borst,Tri... Rug,Biceps... Schouders,Benen)

Probeer het eens zou ik zeggen.
KoekieMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 17:53   #8
Dutch Bodybuilder

Van Dammage's Avatar

Karma Power: 3 Van Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door Keranos Bekijk Post
Ik doe gewoon FB ma/wo/vr dan in het weekend goed rusten.

"No limits , No fear "

"I am the chosen one, The mighty hand of vengeance, sent down to strike the unroadworthy"..
Van Dammage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 18:37   #9
Cool Novice

toothpick's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 0 toothpick zal spoedig beroemd wordentoothpick zal spoedig beroemd worden
ik zou het over 2 weken (MA Wo ZA DI VR) verspreiden en in totaal 5x ik merk zelf dat 3x FB in de week te veel is.
Oud 3 May 2008, 21:53   #10
Dutch Bodybuilder

kakaa's Avatar

Karma Power: 3 kakaa is op een gedistingeerde weg
Herstel is _zo_ belangrijk he...

Je HOEFT niet perse zoveel te trainen...
kakaa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 11:05   #11
Advanced Bodybuilder

indekay's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 4 indekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Trainen met minder volume, maar meer intensiteit.

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels