| | #21 |
| Advanced Bodybuilder | ik ben 20a25 kg aangekomen in 2,5 jaar en heb echt geen last van striemen :S wel kut voor je, je kan toch ook van die olie kopen voor zwangere vrouwen?
__________________ ' Benchpress: 120*1 ' Squat 107.5*7 ' deadlift 180*1 ' |
| | |
| | #22 |
| Novice | Ik ben een half jaar bezig en ben ook hard gegroeid, kreeg het ook meteen.. afgelopen week ging het opeens door naar m'n borst.. wel irritant ja
__________________ Stats: 18 jaar 1,87 m 101 kg Squat 120 x 10 Benchpress 100 x 3 Deadlift 130 x 9 |
| | |
| | #23 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #24 |
| Dutch Bodybuilder | Striae zou je kunnen vermijden door verschillende oliën en lotions te gebruiken en deze goed in te smeren. Door de massage wordt de huid soepelder. Dit raadde ze zwangere vrouwen toch aan. |
| | |
| | #25 |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Karma Power: 2 | striemen zijn stoer althans, dat houd ik mezelf voor |
| | |
| | #27 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #28 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Heb er (nog) niet zoveel last van. Alleen zijn er naast striemen op m'n benen van de groeispurt (toen ik een jaar of dertien was) nu een paar meer bijgekomen van het squatten. Duidelijk bezig aan een inhaalslag met mijn benen.
__________________ log: growing doet rippetoe |
| | |
| | #29 |
| Cool Novice | Niet bedoelt om te flamen oid hoor, maarrehh vind je 13 kilo in 3.5 jaar veel? Zo doe je het overkomen iig...
__________________ L= 1.87 m G= 84 kg (Start: 70) V= 14.1-14.5% |
| | |
| | #30 |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice | Ik heb namelijk het idee dat er veel meer uit te halen is in 3.5 jaar als 13 kg. Ben je dan later begonnen met 'serieus' trainen, of doe je het gewoon rustig aan?
__________________ L= 1.87 m G= 84 kg (Start: 70) V= 14.1-14.5% |
| | |
| | #32 |
Karma Power: 0 | in het begin was t spelen voor mij, alles was nieuw voor mij. Ik doe het zoweer zo rustig aan kheb geen haast. |
| | |
| | #33 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | me hele lichaam zit eronder,ahhahahah,ik begin het nou mooi tevinde |
| | |
| | #34 |
| Dutch Bodybuilder | Vitamine E olie van tuinen vind ik fijn baby olie en zo helpen geen meter bij mij
__________________ I dont have an Attitude Problem...Its supposed to be like this if y'all niggas dont wanna get shot y'all niggas better squat |
| | |