| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Tips om schouder snel te genezen
Damnit, ik zit met een schouderspierblessure. Het is de spier die van aan de bovenkant van de borst naar de schouder loopt, lijkt het. Weet niet hoe ik het opgelopen ben, maar ze komt heel ongelegen. Zit in een mooie groei, en vertrek binnen 3 weken op reis, dus kan geen trainingstijd missen eerlijk gezegd. Probleem is dat trainen niet gaat, (gisteren bij borst na 4de reeks benchpress ging het al niet meer) ik heb dit weekend toch doorgebeten, maar kon mijn trainingen niet afwerken en nu heb ik al de hele dag branderig gevoel in de schouderkop. The most obvious thing to do is rusten, maar hebben jullie tips waardoor de pijn/last sneller overgaat? Wordt benen + buik trainen de hele week (stilzitten en niets doen is geen optie, dan speel ik mijn zuurverdiende kilo's terug kwijt en heb net een historisch punt bereikt, 70 kilo Iemand dus tips, behalve rusten, wat ik er kan aan doen om het herstel te bespoedigen?
__________________ Spoiler: Toon Laatst aangepast door SmalMaarDapper : ma 29 jun 2009 om 15:59 |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Tips om schouder snel te genezen
Ik denk niet meer dan dat je zelf aangaf. Misschien eens langs de huisarts. Weet wel dat erge blessures aan schouders goede rust en fysio begeleiding nodig heeft. Maar dat is in het algemeen. In ieder geval heel veel sterkte!
__________________ Leer, inspireer en motiveer. Maar blijf bij jezelf. :) Lengte: 171cm Gew: 73kg bf: 11-12% You can't ban a muscle man :p |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Tips om schouder snel te genezen
Rust en na een week of 2 licht beginnen te belasten door bijv push ups te doen.
|
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Tips om schouder snel te genezen
Goddamnit, 2 weken rust gonna drive me nuts. Maar zal wel nodig zijn, want na een dagje pc-werk, voelt het slechter aan. Hoe zit dat met spierverlies op die tijd? gaat dit nog meevallen? en wat te doen met voedingsschema? Damnit van de euforie deze morgen om mijn target na 1 jaar op de weegschaal te zien staan naar de teleurstelling van de blessure Vermoed dat ik ook al weet vanwaar de blessure komt. Op het werk grijpen de collega's elkaar bij de arm en draaien hem op de rug zoals de politie met je doet als ze je willen oppakken, en vorige week heeft er eentje mij zo op een onbewaakt moment te pakken gehad, en heb ik domweg proberen losgeraken, en ik vrees dat de schade daar licht gebeurd zal zijn, en dat het trainen de druppel zal geweest zijn
__________________ Spoiler: Toon |
| | |
| | #5 |
| Novice Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Tips om schouder snel te genezen
ja ik heb precies het zelfde oude blessure die weer terug is gekomen na effe iets te ver gaan met het gewicht. zit nu ook te kloten kan me borst niet eens goed trainen omdat me schouder het niet trekt
|
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Tips om schouder snel te genezen
ik weet niet of je naturel bent ofniet , maar even paar weken rustig aan doen en 100/200 mg deca zettten kan wonderen doen bij schouderproblemen. ik spreek imo uit ervaring
__________________ www.thezeitgeistmovement.com |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m59 73kg 7% Karma: | Re: Tips om schouder snel te genezen
Als je blijft squatten en eten zal je echt geen spiermassa in je bovenlichaam verliezen hoor. Je bovenlichaam zal zelfs blijven groeien. Je niet zo druk maken, keihard blijven squatten en na je vakantie weer rustig beginnen met belasten van je bovenlichaam. Edit: En als een collega dat bij mij flikt krijgt ie een knal voor zn harses. Die stomme kantoorhumor ook altijd. |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Tips om schouder snel te genezen
hoe kan het dat z'n bovenlichaam volgens jou niet achteruit zal gaan en zelfs nog zal groeien als hij goed eet en blijft squaten? Er wordt toch immers geen hyperthrophy meer veroorzaakt in de spieren in z'n bovenlichaam? |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Tips om schouder snel te genezen
-Geen oefeningen doen die zeer doen. -Oefeningen kiezen die je zonder pijn kan doen en hierop zwaar gaan, maar lang niet tot max. -Oefeningen uitkiezen voor doorbloeding, bijv. front raises met 2kg. en vooral veel herhalingen (50+).
__________________ Bench: 145 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 20 jaar; 1,76 bij 90 kg. log Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Zakkemakke Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: 2m26 157kg 6% Karma: | Re: Tips om schouder snel te genezen
__________________ GOD IS DEAD, I AM ALIVE! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| genezen, schouder, snel, tips |
| Topic opties | |
| |