| | #21 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 |
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 7 | ja geen raymon merkx in ieder geval, iig acht ik hem te hoog om iemand met een blessure te zeggen: gewoon knallen en raymon merkx ten schande maken vind ik geen stijl, de trots van limburg
__________________ That's what happens man! That's what happens! |
| | |
| | #23 |
| Dutch Bodybuilder | Ik zou je been gewoon rust geven. Dat zal waarschijnlijk heel goed voor ze zijn. |
| | |
| | #24 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Je moet je zorgen dat je je knie niet teveel gaat belasten, maar iets vinden waarmee je pijnvrij en zonder een "druk" gevoel op je knie kan bewegen. Fietsen of zwemmen zal je denk ik wel goed doen met rust. |
| | |
| | #25 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #26 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Zijn vorige posts waren ook al te belachelijk.
__________________ King of the curl machine | |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #28 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Amstelveen Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Karma Power: 2 | Citaat:
Wel kan je af en toe proberen of het weer lukt, maar zodra het niet lukt meteen stoppen.
__________________ Religion is the opium for the people... | |
| | |
| | #29 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | Citaat:
Ik zal het houden bij de leg extensions en de curls. Succes, The_Oak
__________________ Those who want to learn listen; those who know it all interrupt. President- generaal van het kerstmutsen imperium | |
| | |
| | #30 | |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Citaat:
- aantippend - 50% - 100% - niet Zal wel gewoon 100% zijn, maar ik wil me indekken
__________________ Trainingslog! | |
| | |