AndroidHealthClinic

slaappositie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

killerbee

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
2.228
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Heeft de slaappositie enig effect op het spierherstel?
Ik vraag me dat af omdat ik altijd plat op de buik slaap
en het feit dat mijn borst zo traag vooruit gaat.
Misschien wat te ver gezocht of niet?
 
Ik denk dat je borst wel minder bloed kan krijgen als je op je buik slaapt, maar het zal niks met je vooruitgang te maken hebben. Als je slaapt is er ook niet veel voeding of zuurstof nodig.
 
nuja, jullie zeggen daar zoiets, ik slaap ook altijd op mijn buik en geloof het of niet, ik heb een goede rug maar achterlopende borst.
Misschien moet iemand een poll openen en daaruit concluderen of mensen die op hun buik slapen een achterlopende borst hebben
 
Je licht niet heel de nacht in 1 positie. In je slaap verplaatst je lichaam zich.
Ik meen me te herinneren dat dit ca 4-5 keer per uur gebeurt


even een google

We in onze slaap echte draaikonten zijn:
In onze slaap draaien we ons gemiddeld elke 10 a 15 minuten om. Dat is dus ruwweg 40 keer per nacht.

Wist je dat? | Slapen
 
3XL zei:
Je licht niet heel de nacht in 1 positie. In je slaap verplaatst je lichaam zich.
Ik meen me te herinneren dat dit ca 4-5 keer per uur gebeurt


even een google

We in onze slaap echte draaikonten zijn:
In onze slaap draaien we ons gemiddeld elke 10 a 15 minuten om. Dat is dus ruwweg 40 keer per nacht.

Wist je dat? | Slapen

Ik weet niet of dat ook geld voor als je op je buik inslaapt. Als ik op mn buik inslaap word ik de volgende dag ook op mn buik wakker. Lig ik op mn rug , word ik ook op mn rug wakker.
 
dat geld voor iedereen
 
Ik heb vaak dat ik wakker word met slapende ledematen, alles knelt best snel af, en dan ben ik nog maar een klein mannetje, watvoor problemen zullen de pro's daar wel niet mee hebben?
 
luke1984 zei:
Ik heb vaak dat ik wakker word met slapende ledematen, alles knelt best snel af, en dan ben ik nog maar een klein mannetje, watvoor problemen zullen de pro's daar wel niet mee hebben?

Ik heb hetzelfde probleem, maar dat kan helemaal geen kwaad.
 
martie zei:
Ik weet niet of dat ook geld voor als je op je buik inslaapt. Als ik op mn buik inslaap word ik de volgende dag ook op mn buik wakker. Lig ik op mn rug , word ik ook op mn rug wakker.

Wees blij dat je wakker wordt...de meeste doen dat dan niet meer :p
 
Hé, ik ben ook een buikslaper met een relatief achterblijvende borst.
Volgends mij draai ik ook niet elk 10-15 min.
Ik heb namelijk s'ochtend altijd op dezelfde plek een kreukel in mijn hoofd. Als ik goed kijk zie ik hem soms overdag ook nog.
Moet zeggen dat ik ook een beetje een protractie-houding heb, dwz beetje naar voor gebogen schouders en hoofd. Ik merk dit vooral als ik wat van papier leest (helemaal staand) dat ik bijn met mijnkin op mijn borst knik.
 
ik zou zeggen,laten we zo'n enquete hier nu gewoon doen!!!:)
 
Back
Naar boven