Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Oefeningen > Blessure Preventie en Herstel

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 4 April 2008, 22:19   #81
Novice

Leeftijd: 27
Geslacht: M
Karma Power: 0 NrGiZeR is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door The Rock Bekijk Post
Kan dit er ook ergens bij?

Dit heeft mij van mijn schouderklachten afgeholpen. Ben 1,5 jaar bezig geweest met fysio en sportarts etc., maar niks hielp. Ik deed dit wat weekjes en heb nu nooit meer last.
Dit is idd een super oefening, pakt alleen grotendeels de voorkant van de schouders cp aanhechtingen van de borstspieren.

Weet iemand mss eenzelfde oefening maar dan gericht op de achterkant en met name de infra en supras spinatus.

Deze zijn bij mij overgevoelig krijg hier altijd last van met zware werkzaamheden. De pijn straalt ook wel eens uit naar de deltoideus

Even een kleine biografie van mij, heb 6 jaar terug krachttraining gedaan met slechte begeleiding, waardoor ik veel te snel te zwaar ben gaan trainen. Hierdoor zijn de kwalen onstaan. Maar door niet meer te trainen gaan ze niet weg. En zoals de meeste hier de hele apotheek aan artsen en deskundigen bezocht. Alle doen hun ding en zegje en helpt helemaal nada. Ben zelf van mening wanneer ik een goede oefening kan vinden voor het oprekken van de achterkant en deze dan langzaam met gerichte oefening ga versterken het in een bepaalde tijd weer beter moet gaan.

Verder vind ik dit een super Initiatief. Zeker gezien hoe enthiosiast iedereen hier reageert en elkaar wil helpen.
NrGiZeR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2008, 10:12   #82
Cool Novice

Leeftijd: 20
Karma Power: 2 DNNS zal spoedig beroemd wordenDNNS zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
tja ontsteking in de schouder...

heb werk waar ik ook wel licht me schouder zo nu en dan moet gebruiken, antibiotica heeft beetje geholpen, ging goede kant op en nu is het van dag op dag, ene dag nergens last van dag erna weer super erg.

twijfel dus of het wel een ontsteking is, want die zou in mijn ogen toch constant aan of afwezig moeten zijn en niet dan wel en dan weer niet..
DNNS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2008, 11:44   #83
Novice

Leeftijd: 27
Karma Power: 0 NrGiZeR is op een gedistingeerde weg
Nope, ontsteking is uitgesloten, heb al meerdere kuren van Diclofenac achter de rug. En hetzelfde wat jij verteld: op het moment dat je gebruikt voelt het goed omdat een ontstekingsremmer ook pijnstillend is. Heb zelfs al injecties gehad. Is ook maar een tijdelijke oplossing.
NrGiZeR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 15:27   #84
Novice

Leeftijd: 20
Karma Power: 0 Unomien is op een gedistingeerde weg
Ah super sticky!! Ik heb mijn schouder blessure volgens mij ook opgelopen van het benchen en nu ik die artikelen las zag ik dat ik oefening toch verkeerd uitvoerde.
Unomien is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels