| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #61 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Dat is id zo LangeMan in 2005 heb ik een kijkoperatie gehad voor de rechterschouder. Het duurd id enige tijd voor je uberhaupt wat kan gaan doen,en dan begin je weer met de fysiothearapeut,trainen met elastiekjes. Schouder weer sterk maken etc ik heb dat proces al is doorstaan,maar uiteindelijk na lange tijd kon ik weer pittig trainen. Welliswaar sloeg ik heel veel oefeningen over de pure angst het weer te forceren. Dus geen schouderoefeningen,Dips etc. Ik heb het er voor over al moet ik heel diep gaan! Nooit meer trainen,dan pak je een deel van mijn leven weg! Dat klinkt theatraal maar zo voelt dat voor mij! |
| | |
| | #62 |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 27 | Ik heb ook een kijkoperatie gehad om een stukje bot af te schuren om zodoende meer ruimte te creëren. Wat hebben ze nou precies bij jou gedaan en wat gaan ze nu doen ? |
| | |
| | #63 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Ruimte maken van binnen dus hetgeen eigenlijk wat jij beschrijft. Je ligt er 2 dagen voor in het ziekenhuis,eer dat je weer goed en wel echt aan trainen toekomt ben je al weer gauw een jaar verder. Dat ik bepaalde oefeningen zoals eerder beschreven niet meer kan doen kan ik mee leven,immers met bankdrukken pak je ook je schouders aan. Schuin bankdrukken word alweer tricky,flyes etc gaat allemaal weer wel. Het is balen dat nu mijn andere schouder het begeeft,het gaat ermij om dat ik me niet neer hoef te leggen bij de dingen en dat er '''hoop'' is voor de toekomst. Heb gelukkig ook een fantastische fysiothearapeut deze is thuis in het BB wereldje oa, ik zit niet verlegen om iemand die diep in zijn hart zijn neus ophaalt voor de BB sport. Revalideren gebeurt gewoon in de sportschool zelf met zijn begeleiding dat is perfect! |
| | |
| | #64 |
Karma Power: 27 | Beters man. Ik kan nu trouwens wel weer redelijk incline werk doen, t'is gevoelig, maar te doen. |
| | |
| | #65 |
| Monstrous Giant | Een vraagje aan de mensen met schouderproblemen: welke plaats hebben zaken als dislocates, RC oefeningen, OH squats en de verhouding tussen push en pull in jullie schema's ingenomen? Is er ooit naar schouderbladstand en beweging gekeken? endo- exorotatie van bovenarm in rusthouding etc... Zijn zo gruwelijk veel factoren die van invloed kunnen zijn op de gezondheid van je schouder... Niet om jullie op de vingers te tikken, maar aangezien ik en anderen regelmatig over dergelijke zaken als 'belangrijk' posten ben ik benieuwd of ze ook structureel afwezig zijn geweest bij mensen met schouderproblemen. Ik heb nog nooit troubles gehad met mn schouders dus echt uit eerste hand is het advies niet. (wel op basis van anatomie en die is eigenlijk pretty straight-forward) Schouders waren ivm turnen relatief sterk en flink mobiel (ever tried dis- en inloques? ring oefening) Benen daarentegen..... makes you wonder....
__________________ Herinner Lauw "The good life is inspired by love and guided by knowledge" -Bertrand Russell Religion is a cancer eating away the heart of humanity |
| | |
| | #66 |
Karma Power: 27 | Volgens mij snap ik je vraag niet helemaal, maar ik zal proberen te antwoorden... Ik doe naast mijn gebruikelijke schema nu wat opwarm RC en opdruk werk en die (bezem/handdoek) rek oefening voor de schouder. Ik probeer mijn duw en trek kracht hetzelfde te houden. Dus kan ik liggend een dummbel van 30kg van me afduwen, dan moet ik die ook kunnen rowen. Ik hoop dat je dit bedoelde, zo niet, even wat toelichten wat je wel bedoelde. |
| | |
| | #67 | |
| Superdude | Citaat:
- Neck training - 2 sets of 10-15, front, back, sides en: - Long cable rope pull in to neck 2-3 sets, 8-12 reps ?
__________________ The mob | |
| | |
| | #68 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Breda Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik vind dit echt een zeer leerzame topic . |
| | |
| | #69 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | moet de truc met de handdoek ook eens proberen. M'n rechtse schouder kraakt ook altijd sinds kort als ik bvb zijwaarts dumbbellheffen doe, heel irritant. Als ik te zwaar durf gaan, dan begint het ook allemaal pijn te doen, en kan ik bijna 2 dagen niets meer doen. Blijk ik dus zeker niet alleen te zijn. Hier en daar zie ik dus toch al mensen die baat hebben aan de handdoek/bezem oefening. /edit heb nu de vorige avond en deze morgen eens de handdoekmethode geprobeerd, man man... het brandde al hevig in mijn schouders terwijl ik nog niet eens in de helft van 50reps zat voor de rest de artikelen al eens vlug doorgenomen, en heeeel interessant Laatst aangepast door Dakoina : 24 January 2008 om 06:36. |
| | |
| | #70 | |
| Cool Novice | Citaat:
Waarom doet dit zo verschikkelijk pijn?? Ik kom steeds bijna niet verder. Wil de greep op de handdoek inkorten.... maar het doet zo pijn... die pees scheurt zowat......... damn....
__________________ BP 6x 130 SQ (rek) 12x --> 170 8x 190 LP 12x 250 Deadlift 6x 130 vet: ?? gewicht: 95 Lengte 1.86 m | |
| | |
| | #71 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | hallo allemaal!!! ik heb een vraag en hoop dat iemand me kan helpen.ik heb blesures gekregen in mijn elbogen en mn schouders en daar heb ik nu al ruim 4 jaar last van. fysio docters en ziekenhuisen kunnen me niet helpen.nu heb ik van mijn nieuwe fysio te horen gekregen dat ik stanazolol winstrol (stromba) moet gebruiken om der van af te komen. hij zegt dat t een pezen/aanhechting/botten geneesmiddle is. weet er hier iemand wat meer hier over want ik wordt helemaal depresief en zo omdat ik niet meer kan trainen. HELP IK BEN WANHOPIG!!!!!thanks |
| | |
| | #72 | |
| Cool Novice | Citaat:
Winstrol is volgens mij een (vorm van) AS
__________________ BP 6x 130 SQ (rek) 12x --> 170 8x 190 LP 12x 250 Deadlift 6x 130 vet: ?? gewicht: 95 Lengte 1.86 m | |
| | |
| | #73 | |
Karma Power: 27 | Citaat:
Hij lult ook nog te erg ook want door stromba krijg je juist meer pijn in je gewrichten doordat je oestrogeen en progestrone levels zo laag worden waardoor het LIJKT alsof je gewrichten uitgedroogd zijn omdat je pezen wel groter worden de kwaliteit ervan gaat achteruit. | |
| | |
| | #74 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | ok als stroma dan niks is, is r dan wel iets wat ik kan doen? 4 jaar fysio ect. helpt geen moer!!! dus uit wanhoop wil ik andere middelen mischien proberen, maar ik wil t natuurlijk niet erger maken. is r iemand hier die wat tips heeft?? thanks allemaal!!!!!!!! |
| | |
| | #75 | |
| |
| | |
| | #76 |
| Novice | heb ook al tijdje last van me schouder.. maar gaat de laatste tijd wel beter.. maar nou heb ik die oefening een rek stok gedaan.. schouder voelde voor de oefening goed aan, maar nu dag erna voelt het niet goed aan. heb 3 setjes van 25 ongeveer gedaan. heb ik nou iets verkeerds gedaan? bedankt alvast |
| | |
| | #77 |
| Cool Novice | mn buddy helpt me met rekken gedurende de training. vooral bij bankdrukken.... damn echt een wereld van verschil heerlijk
__________________ BP 6x 130 SQ (rek) 12x --> 170 8x 190 LP 12x 250 Deadlift 6x 130 vet: ?? gewicht: 95 Lengte 1.86 m |
| | |
| | #78 | |
| |
| | |
| | #79 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Ik heb een tijdje geleden in het ziekenhuis gezeten omdat ik mijn arm niet meer naar de zijkant kon optillen van de pijn (naar de voorkant ging ook moeilijk), er werd verwacht dat het een spierscheur was. (wtf Ik heb dus nu al een aantal weken dislocates opgenomen in mijn schema en dat voelt wel goed. Alleen laatst tijdens snatchen kreeg ik weer last op dezelfde plek, (weliswaar minder erg) maar ik wil niet dat het chronisch wordt. De pijn zit bij het naar de zijkant optillen van mijn arm, een beetje vooraan binnenin de schouder. Wat kan ik nog meer doen om mijn schouder sterker te maken? Ik heb al 1 week complete rust gehouden en 2 weken lichte training.
__________________ BP = 10 x 50 DL = 10 x 85 SQ = 10 x 70 cutten! |
| | |
| | #80 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | erg handige topic, had sinds enkele maanden ook problemen met mijn schouder maar de laatste weken heb ik er niet veel last meer van, waarschijnlijk vooral door die oefening met de handdoek/borstelsteel, waarvoor dank wist niet dat de schouder zo'n veel voorkomend probleem was |
| | |