| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 0 | schouder blessure Als ik mn arm optil na voren of opzij, voel ik een steek net boven de schouderspier ik weet zeker dat ik hem niet overbelast heb ,waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt of zo Het is gebeurt op maandag , toen ik borst en tricep ging trainen.Op dinsdag was het pijn helemaal weg...woensdag ging ik weer trainenen(bicep,rug) opeens is pijn weer terug. volgens mij komt het door dumbbell flyes of bench press.ik ging echt met mijn ellboog te ver naar beneden probeer altijd met dumbbell zo laag mogelijk zodat ik mijn borst kan aanraken en dan weer omhoog. Moet ik nou een maand rust nemen? |
| | |
| | #2 |
| VIP ŸžõrЙ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Je moet zeker geen maand rust nemen. Met rust heb je op een gegeven moment wel geen pijn meer, maar de afvalstoffen zitten er nog wel. train met lichte gewichten en veel reps...zorg dat er voldoende bloed doorheen gepompt wordt zodat die de afvalstoffen mee kan nemen. Succes ermee
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #3 |
| Super Moderator Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 52 | Maand rusten nemen is inderdaad niet nodig. Gewoon erg licht trainen en het liefst met dumbbells. Het kan heel goed zijn dat het door benchpress is gekomen, is de meeste blessuregevoelige oefening voor de schouders imo. Waar voel je de pijn, echt beetje in de spier of dieper van binnen?
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. |
| | |
| | #4 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 0 | hoe lang moet ik dan licht trainen ongeveer? kan wel kloppen...ik probeerde bench press 40 kilo(totaal) lukte mij 6 keer |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Waarschijnlijk een bursitis, ![]() Tussen je sleutelbeen (clavicle) en onderarm (humerus) zit een bursa, deze zorg globaal gezien voor een goede vrijving tussen de deze twee boten. Hierboven heb ik een plaatje geplaatst. Om hier vanaf te komen moet je eigelijk een frictie massage doen, dit is heel moeilijk dus ik zou bij jezelf een harde massage doe op deze plek. Ook zal een massage met een ijsklontje goed werken. En natuurlijk gewoon door trainen. Train de komende weken even op Kracht Uihoudingsvermogen, dit verstevigd de capsels en banden enzv. Herhalingen van 15 tot 20. met een gecontroleerde beweging.
__________________ De magie in een lekker RIJST-PROTEINEBAR klik voor het recept HIER Doe mij maar een groot patat moeilijk. Met halfvolle mayonaisen en koolhydraat arm ketchup. En een cola light |
| | |