Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Oefeningen > Blessure Preventie en Herstel

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 30 April 2008, 20:31   #1
Novice

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 0 oblivion is op een gedistingeerde weg
pols gebroken

hey,

ik heb het gepresteerd om tijdens basketbal mijn pols te breken (allez, een kleine barst in mijn pols) en ik moet volgens de dokter 6 weken een gips dragen.
Natuurlijk wil ik nog zoveel mogelijk doen tijdens die 6 weken om zo weinig mogelijk kracht te verliezen; benen, onderrug en abs kan ik sowieso verder trainen maar voor de rest wordt het moeilijk.
Ik dacht er bvb aan om peck deck te gaan doen omdat ik dan met mijn ellebogen kan duwen en mijn pols dus niet nodig heb; dan kan ik toch iets doen om chest te onderhouden.
Heeft er iemand misschien nog een idee zodat ik toch een beetje lats/biceps/triceps/schouders enzo kan onderhouden?

Benchpress : 1 x 120 kg
Squat : 2 x 140 kg
Deadlift : 1 x 150 kg

nu aan't cutten dus tis overal een stuk minder :o
oblivion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2008, 20:39   #2
Competitive Bodybuilder
Elite Member Powerlifter

STEELTITAN's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 17
STEELTITAN is herboren in de Halfgod realmSTEELTITAN is herboren in de Halfgod realmSTEELTITAN is herboren in de Halfgod realmSTEELTITAN is herboren in de Halfgod realmSTEELTITAN is herboren in de Halfgod realmSTEELTITAN is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
das mooi klote..
en je doet veel met je polsen,je pakt alles beet met je handen dus ja...weinig opties denk ik kerel.
sterkte.

stats:

bodyweight:81,7 kg
b.f:10%
deadlift:5x150
squat:1x120
bench:2x82
m.p:3x54
STEELTITAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 13:45   #3
Novice

Tummy's Avatar

Karma Power: 0 Tummy heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (2 foto's)
Zit met het zelfde probleem net me hand gebroken (bij me pink) ben ook voor 5-6 weken uit! maar wil geen spiermassa verliezen, hoe kan je dat het beste doen??
Tummy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 13:46   #4
Freaky Bodybuilder

Rawplayer's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 35
Rawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (1 foto's)
Alleen benen trainen.
Rawplayer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 14:00   #5
Ripped Bodybuilder

seagal's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 14
seagal is herboren in de Halfgod realmseagal is herboren in de Halfgod realmseagal is herboren in de Halfgod realmseagal is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (7 foto's)
3 x p week benen. chill

sterkte en beterschap

Stats: onbekend

NIEUW; seagal log!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...erious-163359/
seagal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 14:11   #6
Huge Freak

Purple's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 40
Purple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma King
Als je oefeningen doet waaruit je ook kracht nodig hebt uit je armen. Zou ik het lekker niet doen. omdat je dan toch ook ongemerkt kracht haalt vanuit je pols. Of je moet echt heel heel ligt gaan trainen. Maar zou het wel afraden eerlijk gezegd.

Na die 6 weken kan je weer volop aan de bak. En anders heb je nog misshcien wel meer last na die 6 weken.

Doe je toch lekker wat cardio enzo.

I do very bad things, and i do them very well...
Purple is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 12:54   #7
Novice

Karma Power: 0 oblivion is op een gedistingeerde weg
hmz, benen en cardio dan maar

Benchpress : 1 x 120 kg
Squat : 2 x 140 kg
Deadlift : 1 x 150 kg

nu aan't cutten dus tis overal een stuk minder :o
oblivion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 13:32   #8
Advanced Bodybuilder

minnuhhh's Avatar

Karma Power: 5 minnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te wordenminnuhhh heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (12 foto's)
ik heb vorige jaar 3 maanden gips gehad (gebroken middenhandsbeentje + pols), heb toen alleen benen gedaan en lekker rustig cardio zodat je wel bezig blijft, voor de rest lekker hoog in je eiwitten zitten.

had daarvoor iets meer als een jaar getraind, maar je hebt ook spiergeheugen en binnen 2 maanden zit je weer op je oude niveau...

succes!

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels