| | #1 |
| Banned | pijnscheut tijdens squatten
Ik heb het al een tijdje maar weet niet waar het juist aan ligt, als ik echt zwaar squat dus voor pakweg 5 reps, voel ik altijd een pijnlijke scheut ergens in de onderbuik, ik denk dat het misschien ligt aan mijn techniek, mijn rug is altijd goed hol maar denk dat het komt doordat ik altijd te ver vooroverbuig en zo een hoge druk op mijn buikspieren zet. Iemand hier ook last van? |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: pijnscheut tijdens squatten
Ik had hier in het begin ook last van, flinke steek in je onderbuik/lies ofzo. Nadat ik mijn mijn uitvoering/techniek + ademhaling veranderde heb ik hier sindsdien geen last meer van gehad. Train je toevallig met riem?
__________________ "Afgelopen zomer zat ik zwetend, op 105kg met een hoofd als een voetbal, weer tussen de vrachtwagenchauffeurs die opschepten over wie ze afgelopen weekend in elkaar geramd hadden...en toen vroeg ik me af waar de fuck ik het eigenlijk voor deed.'' - Messias B. |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak | Re: pijnscheut tijdens squatten
Ik las hier laatst ergens over iemand, die een ontsteking had bij zijn schaambeen of zoiets. Het kan natuurlijk van alles zijn, maar ik zou er als ik jou was even voor langs de huisarts gaan. Je weet maar nooit he. Het kan natuurlijk ook een overbelaste spier/pees zijn en dan is rust voldoende, maar ik zou wel voor zekerheid gaan. Succes!
__________________ Mijn stats, zoals ik nu weer begin na ruim 2 jaar niets doen. Ik heb er weer zin an! 1.95m 01-09-05 111 kilo/vetpercentage?? 01-01-06 119 kilo/vetpercentage?? 15-02-08 112 kilo 01-08-08 117 kilo Wie niets riskeert, riskeert alles! Logje After Fedor goes to the bathroom he uses Chuck Norris as toilet paper. |
| | |
| | #4 | |
| Banned | Re: pijnscheut tijdens squatten
Citaat:
ik train inderdaad met een riem, kan ook aan de ademhaling liggen, want ik heb vaak de intentie om op een bepaald punt mijn adem in te houden met het omhoogdrukken en dan verloopt het ook niet zo soepel meer. | |
| | |