| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | Pijn schouder en verlies kracht in arm
Wie heeft er ervaring met pijn in schouder. Ongeveer 2 maanden geleden schoot zo ineens een verschrikkelijke pijn in mijn rechter schouder.Ik zat gewoon rustig op de bank, had niet getraind. Kon van pijn mijn rechter arm niet meer omhoog tillen. Dit duurde ongever 3 dagen, maar met slikken van paracetamol ging het wel weer. Kreeg echter ook last van nek, vooral met draaien naar rechts toe. Desondanks gewoon door getraind (wel minder zwaar), en dacht met twee weken rust gaat het wel over. Ben net terug van vakantie en weer begonnen met trainen, maar kan nu rechts nog maar de helft van het gewicht tillen als met mijn linker arm. Het doet geen pijn, maar kan dumbell gewoon niet meer omhoog krijgen. Is dit overbelasting? Graag jullie reacties of ervaringen. B.v.d Markus |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Pijn schouder en verlies kracht in arm
Rotator cuff scheur? (opmerkelijk dat je al zo lang lid bent en dat dit pas je eerste post is... ben je een lurkertje ofzo |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Pijn schouder en verlies kracht in arm
De eerste zullen de laatste zijn |
| | |
| | #4 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Pijn schouder en verlies kracht in arm
Citaat:
Maar ontopic, denk je dat het een rotator cuff scheur zou kunnen zijn? | |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Pijn schouder en verlies kracht in arm
Weet het niet, heb het even opgezocht wat de symptomen zijn op internet, en kwam wel overeen met mijn symptomen. Ik hoop het niet want herstel duurt lang. Ps nog bedankt voor de tip |
| | |