| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | tijdens mn training schoot t opeens in mn nek. Ik deed triceps extensions met barbell, zal mn hoofd waarschijnlijk opgetild hebben dat dit zo gekomen is. doet behoorlijk pijn met draaien nu. Heb er al middelgan opgesmeerd dat wordt warm. zal zeker gewoon moeten wachten tot het over gaat? Kan dan vast geen deadlift doen zaterdag en benchpress? ook altijd wat, net ziek geweest en nu dit weer.pff |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: pijn in nek
ik zou het maar ff rustig aan doen als ik jou was.. maak van een mug geen olifant. over pech gesproken: -vorige week heb ik een volle week rust gepakt, omdat ik daar aan toe was.. -deze week wou ik weer een weekje trainen, wordt ik ziek (griep) -volgende week wordt weer niks i.v.m. gesloten sportschool en nachtdiensten..
__________________ Animal M-Stak... The "M" Stands for Mass. Current stop: Dorian Yates - Ultimate NOX Pump Formula & Labrada - Super Charge! Nitric Oxide Next stop: Alri - WTF Pump'd This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest. I'm here to tell you the real life begins when you're in the weight room.. So be prepared to get your hands dirty. |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: pijn in nek
pijn is al stukken minder, vanmorgen nog behoorlijk last gehad. ik probeer t gewoon morgen en als ik toch pijn heb dan doe ik gewoon wat beenoefeningen. |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | Re: pijn in nek
ik zou even rusten jongen. je geeft het al aan. de spanning op je nek tijdens een tricep oefening was al genoeg om die pijn in je nek te krijgen laat staan als jij een benen workout doet waarbij de crontracties met veel meer kracht gepaard gaan...en geloof me als het er dan inschiet loop je 4 dagen met je kop scheef spreek uit ervaring
__________________ Wie het kleine niet begeert ... kent zijn prioriteiten?? |
| | |
| | #5 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: pijn in nek
Citaat:
__________________ Animal M-Stak... The "M" Stands for Mass. Current stop: Dorian Yates - Ultimate NOX Pump Formula & Labrada - Super Charge! Nitric Oxide Next stop: Alri - WTF Pump'd This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest. I'm here to tell you the real life begins when you're in the weight room.. So be prepared to get your hands dirty. | |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Re: pijn in nek
kan moeilijk bepalen van hier of jouw blesure myogeen(spieren) of articulair(gewrichten)gerelateerd is in beide gevallen is rust een must na 5 tot 6 dagen kan je een lichte training proberen succes
__________________ Wie het kleine niet begeert ... kent zijn prioriteiten?? |
| | |