| | #21 |
| Freaky Bodybuilder | Jij mag dat(dat hijacken) OT: erm...?
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #22 |
| Freaky Bodybuilder | Hoezo eigenlijk powerclean? Heb je geen zin om warming-up te doen voor het deadliften? Zo ja, doe dan wat hyper extensions.
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #23 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 39 | Daten? Nee, ik powerclean bijna elke training en heb dan al het gevoel dat ik al warm zat ben door 't voorslaan. Heb dan geen zin om m'n rug nog extra te vermoeien door hoge reps met weinig gewicht te gaan deadliften. |
| | |
| | #24 |
| Ripped Bodybuilder | Mijn powerclean vorm lijkt helemaal niet op mijn deadlift vorm... Powerclean = benen. Deadlift = rug. Voor mij zou het dus geen goede opwarming zijn. Vroeger powercleande ik zoals ik deadlifte en lifte veel te veel uit mijn rug, toen zou het wel een goede opwarming geweest zijn. |
| | |
| | #25 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 5 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik doe mijn warming-up meestal met 50@ van 1RM, afhankelijk van oefening en met gewicht ga ik in stappen van 10-20-30 of soms zelfs 40 kilo omhoog......................geen enkel probleem wanneer je goed naar je lichaam luistert!! suc6 ermee! Citaat:
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! Laatst aangepast door klusmier : 6 May 2008 om 19:03. | |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 |
__________________ Train hard or go home! |
| | |
| | #27 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #28 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 5 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! |
| | |
| | #29 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
qua opwarming, vind ik het persoonlijk altijd prettig om 6 min een cardio oefening uit te voeren op bvb een crosstrainer. Hierdoor verbeter je de gehele bloedcirculatie. Daarna voer ik altijd de oefening 12-15x uit met alleen de bar. Bij powercleans deel ik dit vaak op in gedeeltes, bvb 8x "deadlift" gedeelte, 8x pull/shrug gedeelte, en vervolgends 8x de gehele beweging. warm ook mijn polsen nog even op. bij de eerste lift, welke oef dan ook pak ik meestal relatief licht. Zo krijg ik een beetje indruk van hoe mijn lichaam er voor staat. Moeheid, pijntjes, etc. Dan weet ik gelijk ofdat ik het die dag wat rustiger aan moet doen of niet.
__________________ AKA Lobsterboy Clean & Jerk maakt mij supersterk Big Lobstar Lovers Club God is als Sinterklaas, gewoon een ouwe lul met een baard. | |
| | |