| | #1 |
| Freaky Bodybuilder | mijn onderrug Gister was ik aan mijn tweede setjes bezig met deadliften(eerste opwarmen met 70kg verstandig? Of moet dat lichter worden?) Mijn tweede setje op 110, na 3 reps voelde ik linksonder in mijn rug / bil een pijn scheut en nu heb ik daar last van (spierpijn/scheurtje?) Ik voel dit alleen als ik op een bepaalde manier dat gedeelte van de rug belast of als ik op een bepaalde manier in bed lig. Ik smeer me meerdere malen per dag in met zo'n spul om het warm te houden, voor betere doorbloeding. Eergister heb ik staande 1 hand db press gedaan en toen voelde ik daar ook al een lichte irritatie, die oefening is nieuw voor mij. Kan het dus gewoon zijn dat ik een spier verrekt heb?
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #2 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heb ik ook al gehad, verdween na een paar dagen weer vanzelf
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Ik hoop het.. Dadelijk kan ik niet meer trainen en moet ik een andere sport gaan doen... Schaken ofzo Zo erg zal het wel niet zijn
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #4 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Ik denk dat je gewoon even een spiertje verrekt hebt
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! | |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder | Is het een steekpijn of een constante zeurende pijn ?
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder | Steekpijn bij bepaalde bewegingen.
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder | Dan kan het ook een geknelde zenuw zijn .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder | 70kg opwarmen? Pak gewoon gelijk het goede gewicht. Je wordt er alleen moe van en je schiet er verder niks mee op. Ga dan gewoon schaken... En het gaat wel over.
__________________ 92kg +- 12%bf DL, 190kg BP, 10x100kg SQ, 6x200kg Klusmierstyle BOR, 12x60kg Spoiler Squats http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2850509 |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder | Bedankt voor je bijdrage.
| | |
| | #10 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Citaat:
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo | |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: `s-Hertogenbosch Geslacht: M
Karma Power: 6 | Direct met je werksetjes beginnen bij deadlift ja dat is verstandig
__________________ Compton's Most Wanted - The Hood Took Me Under None of these morons suspect how huge im gonna be...! Logje |
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Lol een opwarmingssetje van 60-70kg zal je alleen maar helpen. Moe wordt je er niet van, keep rep range low |
| | |
| | #13 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
Sinds kort warm ik op als volgt : 5x70 5x70 5x90 5x90 En dan pas start ik aan de echte gewichten .
__________________ Squat RX , must reader ! | |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: utrecht Geslacht: M
Karma Power: 5 | volgens mij is met 70 opwarmen niks mis mee , maar ik warm mijn rug ook wel eens op met pull downs en dan ga ik gelijk zwaar .
__________________ stats ; full squat 1 * 95 - parallel 1 * 140 bankdrukken 1 * 97.5 deadlift 6 * 150 - 1 * 160 the big man is in the house and you can try to get 95 kilo's too the ground baby |
| | |
| | #15 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Meestal pak ik eerst 10-12x 120kg zonder straps, dan nog een keer totdat ik de bar niet meer vast kan houden en dan verhogen met straps en nog een setje. Ik raad sommige mensen bij mij in de sportschool ook aan hoger te beginnen. Bijvoorbeeld: Stang bankdrukken, 70kg, 100kg, 120kg, 140kg, en dan nog 150kg proberen. nou doet diegene gelijk 100kg om dan naar de 150kg te gaan. waarom je spier eerst uitputten als je doel massa en kracht is. dan wil je toch zwaarder willen...
__________________ 92kg +- 12%bf DL, 190kg BP, 10x100kg SQ, 6x200kg Klusmierstyle BOR, 12x60kg Spoiler Squats http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2850509 | |
| | |
| | #16 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
Probeer het maar eens . Stel dat je 180 kg deadlift ... Doe je : 5x70 5x70 5x90 5x120 3x150 3x160 1x170 1x180 Gaat perfect .
__________________ Squat RX , must reader ! | |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 0 | goede opwarming is het halve werk imho, meteen volle bak knallen vergroot de kans op blessures alleen maar.
__________________ a favor for a favor my dick + some karma is what i gave her |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder | ik doe meestal 2x5x60 2x5x100 5x140 3x180 en dan pas de echte sets. Bencpress 20x bar 15x40 10x60 5x80 5x100 3x120 dan pas de echte sets. Om in 2 sets naar je werksets te jumpen is imo suicide...
__________________ hossmeere@hotmail.com [Leeftijd: 25jr, Lengte: 1.94m,waren: Gewicht: 130kg, BF: +-19%] Sterke mannen hebben een buikje! Trainingsfilmpjes Huidige pr's: Fullsquat: 200 Bench: 1x170 Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg Push press: 125kg CoC #3 CLOSED |
| | |
| | #19 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
Overdreven volume. Doe dan 70,100,130,160,180. Kun je mss 3 reps halen met je 180 ipv ééntje. Ga je veel verder mee komen
__________________ Train hard or go home! | |
| | |
| | #20 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 39 | Mooie topic hijack.. Is powercleanen als warming up voor deadlift ook goed? Meestal PC ik tot 90-100 en dan gewoon direct werksets op DLs. |
| | |