MuscleMeat

M'n schouder.. :@

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Sinds 2 dagen enorme pijn, diep in m'n schouder, als ik m'n schouder/arm naar rechts hef (side lateral raise). Ik denk dat ik er verkeerd op gelegen heb, maar ik heb er nu 2 dagen last van zonder dat de pijn verlicht is. Het is door die pijn echt onmogelijk om m'n rechterarm naar de zijkant te heffen.
Pff.. .Ik hoop dat het morgen een stuk minder is al betwijfel ik dat :rolleyes:

Iemand een idee watsgeburt of zelfde meegemaakt ofzo?
 
ik had dit een maand geleden in mijn rechterschouder, ik kon geen front raises meer doen , zelfs zonder gewicht deed dat erg pijn , het hield 3 dagen erg aan en daarna trok het langzaam weg, weekje niet getrained toen en nu geen last meer van
sterkte
 
Klinkt ong. hetzelfde als wat ik had/heb.. ik had die nacht ook een poos op m'n rechterschouder gelegen welke toch al geirriteerd was door het bankdrukken.

Dokter zei tegen mij dat het m'n aanhechtingen waren, 2 weken rust en rustig opbouwen was het advies.
 
join the club :(
 
Heb het ook gehad 2 jaar lang ;) dus hoop dat jij er sneller vanaf bent. Kan soms ook aan het matras liggen.
 
Tijdje terug een schuiver gemaakt met de motor, klapte toen vrij hard op mn schouder.

Pijn zit echt van binnen, bij mij was het een kneuzing + bloeduitstorting.

Luister naar je lichaam..
 
Leg je arm achter op je rug, dan komt je schouder vooraan hoekig te staan waardoor de infraspinatus bloot komt te liggen. Duw daar es hard op, als dat hevig pijn doet kan je met een onsteking zitten.

Zoniet moet je ook gewoon es hetzelfde proberen en met een ijsblokje daar heel hard op bewegen van links naar rechts, soort massage maar hard, mag echt pijn doen. Even de achterkant van je schouder ook met ijs behelpen, daarna inwrijven met een warmte inbrengende zalf.

Ijs zal wat verdoven en extra tegen ontsteking helpen, infeite wordt je schouder warm vanbinnen door het ijs, en met de zalf daarna blijf je hem warm houden en je spieren ook.
 
ik heb zelf drie jaar terug voor het eerst spierscheur in men schouder gekregen..
nu zit ik waarschijnlijk met hetzelfde probleem
kan ook niks meer heffen met links ..
als de pijn zelf weggaat na dag of twee drie zal het volgens mij ni al te zwaar zijn, maar als ge last blijft hebben en het terug komt
zou ik toch foto's laten maken .. dat ge weet wat er scheelt
voor ge het gewoon erger maakt
 
na een week was de pijn voledig weg btw. :)

Sterkte voor diegene die nog kampen met schouderpijn, it sucks..
 
Vertel mij wat......morgen weer naar het ziekenhuis voor een scan.
 
Sterkte dudes
 
Altijd oppassen met je schouder, zoon complexe spiergroep wil je niet blijvend gebleseert hebben.
 
Tijdje geleden ook gehad, schouders compleet onbelast gelaten voor een week of anderhalf, en toen weer rustig gaan belasten. Goed opwarmen etc helpt ook.
 
Resultaat ziekenhuisbeziek 1 spuit 3 maanden mag ik niet trainen!
Dacht dat ik na de operatie voor met revalidatie wer op de juiste weg zat.

Na die 3 maanden terugkomen geen enkele garantie dat het ooit goedkomt.
 
Sukkel nu ook al dikke maand met mn schouder. Klap erop gehad en echt 2 week constant zeurende pijn gehad. Foto gemaakt, geen breuk maar nu weer 2 week later is t nog niet over. Zie ook dat links hoger zit dan rechts. Wat zou dit kunnen zijn?
Band of aanhechting verrekt? scheurtje?
 
Ben er doodziek van strontchagerijnig die Osteobolin-C troep door het toilet heen gespoeld.
Eerst in 2005 mijn rechterschouder (8 maanden uit de running met revalidatie mee gerekend)
Nou weer de linker ondanks de operatie.
 
Iemand positieve ervaring met een cortisone spuit ?
Heb er 1 gehad gisteren maar merk er nog weinig van.
 
Ik sukkel al meer of 2 maand met 2 slijmbeursontstekingen in beide schouders.
Heb eerst 5 therapies osteopathie kinesiologie gehad, en beterde niet.

Verschillende dokters opgezocht.

Cortizone wouden ze niet geven omdat ik nog te jong ben (21).

Dan een kuur gehad met zware ontstekingsremmers via inspuiting, met terwijl ook fysiologie. Ik heb 2 oefeningen meegekregen van hem met een rekker om m'n rotator cuff te gaan versterken. Verder masseerd hij zeer hard op de schouder en nek.

Doe dit nu al 3 weken, en vind dat het niet echt helpt, bovendien zit er nu iets in mijn nek serieus pijnlijk vast, en zo blijft mijn probleem maar duren.

Ik neem overigens ook verder diclotop (ontstekingsremmer in zachte vorm in pil) en duivelsklauw (homeopatisch, urinezuurverwijderend en onstekingsremmend) samen met glucosamine en chondroitine.

Ik begin serieus te denken om toch nog maar es te vragen of een cortisone spuit niet beter is voor mij. Het beterd gewoonweg niet en ik geraak ongeduldig, ik zie er niet meer uit, ik verlies maar massa en massa, wordt een papzak en wil terug trainen!

De enige raad van de fysioloog is, m'n nek iets meer naar achter trekken, schouders nog ietsje rechter lopen en die oefeningen elke dag 5sets van 30 herhalingen. Swat idd pezen worden sterker, maar of die slijmbeursontsteking zal genezen ermee??????

ik wordt er echt deprie en klerig van!
 
Back
Naar boven