| | #1 |
| Ripped Bodybuilder | Damn, vandaag weer is voor het eerst in 10 jr ofzo in het tikibad in Duinrell geweest. Leuk allemaal, best wel druk maarja shit happens. Maar wel me rechter elleboogje licht gekneusd Hoe: Die glijbaan waarbij je in die trechter wordt gelanceerd, ging blijkbaar snelgenoeg om 2rondjes boven in te draaien en bij het 2e rondje stoot ik dus op high speed me elleboog precies in het midden, nu dik en blauw en kan niet eens er ff op leunen tegen een muur aan. Ging net lekker met trainen, kan ik nu weer terug bij af beginnen. Deze week dus maar triceps op 50% trainen (als dat al gaat) en schouders alleen raises doen (doe ik altijd al) en borst fly plat, peck en katrollen ipv plat DB press, incline BBpress, katrol. Hopen dat het binnen 1week weg is, anders valt het beetje kracht veel terug
__________________ hossmeere@hotmail.com [Leeftijd: 25jr, Lengte: 1.94m,waren: Gewicht: 130kg, BF: +-19%] Sterke mannen hebben een buikje! Trainingsfilmpjes Huidige pr's: Fullsquat: 200 Bench: 1x170 Conv. Deadlift: 270kg // Sumo: 240kg Push press: 125kg CoC #3 CLOSED(met links en rechts) |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |