| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | lat pulldown naar de rug geadviseerd ivm vooroverhangende schouders? een oom van me is een fanatieke racefietser bij een tourclub. 1 keer per week gaat ie naar een fitness centre, welke weet ik niet. maar daar hebben ze hem geadviseerd om de latpulldown naar z'n rugzijde te brengen omdat hij een verkeerde houding heeft. ik zij gelijk al dat dat een stom advies is, maar waarom kon ik hem niet precies vertellen. |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | komt omdat hij fanatiek fietser is...
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | lol je kan niet je mening onderbouwen ? of probeer je zelf belagelijk te maken ?? |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | idd, nee ik weet niet precies waarom het zo slecht is, ik dacht zelf dat het slecht voor de rotator cuffs was. en dat je voor een goede houding de rear delt goed moest traien met rows bijv. maar ik denk dat als je hem naar je rug toe haalt mischien ook iets meer de rear delt aanspreekt. |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #6 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
bron: http://strengthcats.com/NNexercisestoavoid.htm | |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder | Je ROM is ook gewoon groter als je naar je borst toe trekt ipv je nek .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 1 | en als ie nou extra weinig gewicht gebruikt? mischien komt die houding wel door een te kort aan flexibiliteit. op zich kan ik me het advies indenken als ze niet weten wat de nadelen ervan zijn. ik denk zelf dat er wel meerdere centra's zijn die dit adviseren. bij mij adviseren ze wel naar de borst, maar ja ze adviseren hirt ook om te squaten in een smith. |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 1 | idd, ik krijg zelf het gewicht niet lager dan m'n kin, ik zou hem graag tegen m'n borst kunnen krijgen, moet ik dan lager in gewicht of een beetje momentum gebruiken. ik gebruik nu al 10 kg minder dan lichaamsgewicht terwijl ik wel 15 reps chin met lichaamsgewicht. |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder | Variatie is in ieder geval the key . Je kan wijd , smal nemen . Pronated , supinated , hammer . Chinnen zou ik er altijd bij doen . In een goed schema wordt er gechind .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #11 | |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
Voor je lats zal het weinig uitmaken of je de oefening voor/achter doet. Maar het zijn niet alleen de lats die antagonist zijn aan de aan spieren die de schouders naar voren trekken, maar ook de trapezius en romboid. Ipv van verschillende pulldown varianten te doen, kan je oom dus beter gaan roeien en dan de beweging van het schouderbladen naar elkaar trekken beginnen (ipv gewoon met de armen te trekken)
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Doing more exercise with less intensity has all but destroyed the actual great value of weight training. Something must be done . . . and quickly." (," Arthur Jones) Geloof niets, probeer alles | |
| | |