| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Langere rustperiode?
Vaak lees je van profs bv dat ze na een tijd trainen en een show een tijd totaal niet trainen. heeft iemand hier wel eens bewust een langere tijd dan 1 week rust vrijaf genomen? bv een maand niet trainen om je lichaam wat rust te gunnen? heb soms het gevoel dat het op de lange duur allemaal wat teveel is en dat de rustweek ook niet echt helpt |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Langere rustperiode?
Ik heb niet bewust een tijd vrijgenomen, wel gedwongen. Vier weken wegens een verhuizing en het beviel me echt goed. Ik was van alle kleine pijntjes (resultaat van het zware trainen) af en ging er weer met frisse moed tegenaan. Begin is even lastig, maar daarna gaat het als een speer.
__________________ 35 jaar 97 kilo Squat 6 x 210 Dead 6 x 230 Bank 4 x 130 Neckpr 8 x 100 |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Langere rustperiode?
En als je nou eens gewoon een keer 2 weken rust neemt ipv 1 week? dat scheelt ook nogal wat natuurlijk. misschien dat dat voor jou wel genoeg is.
__________________ http://forum.body-fitness.nl/ "Let me see this big pit I saw earlier tonight. This one is called In Search For I... Let me see it, let me see it!!! COME ON!!!" |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic Opties | Zoek in Topic |
| Weergave Modus | |
|
|